Claire van Harte meid het is je gegund. Wat een roze dag vandaag. Krijg nu ehct test drang dit is haast een geluks dag volgens mij. Dus iedereen nu testen!
Iedereen word om mij heen zwanger waarom krijg ik geen duidelijkheid. Vandaar weer een Hyves bericht van een oudcollega dat ze zwanger is. Hier allemaal zwangeren. Bah ik wil ook !
Hier dan maar even een ego bericht: *Sinds gister weer een pijnlijke buik, steken onderin etc. Dacht echt dat mn ongi ging komen. Vooral recht daar had ik ze in het begin van deze cyclus ook dus technische gezien zou het geen nieuw ei kunnen zijn dan had die links moeten komen toch? *Zit nu echt met de broek los omdat deze niet lekker meer zit, terwijl er overdag niks aan de hand was. * Tijdens het sporten waren de buikspier oef. ook pijnlijker dan anders. * Verder merk ik dat ik zo heel af en toe een paar sec. mis zeg maar. Een beetje afwezig. Wie kan mij helpen? Komt dan toch mijn ongi of zou ik heel langzaam HCG afmaken
Susan, dit is je eerste ronde. Je lijf moet ontpillen... geduld is de sleutel... ************************************* Wat betreft de lijst... ik sta WEER op blauw, terwijl ik toch echt al een paar keer op groen gestaan heb.... Ik moet dus gewoon op groen... (laten we het nog pijnlijker maken dan dat het al is) *********SORRY VOOR DIT SCHREEUW EGO BERICHTJE*****************
Dat komt omdat je zwanger wil worden, daarom ben je alert op alle pijntjes en dingetjes in je lijf... Eerlijk waar, dit is normaal hoor Ik ga nu de laptop weer aan mn ventje afgeven, die was een spelletje aan het doen! Kus
Zit iedereen bij Puzz een feestje te vieren ofzo waar ik niet voor uitgenodigd ben? Waar zijn alle lady's, nou ja dan maar even een boek lezen wie weet tot later.
@theLady, tnx voor de pb! @de rest: ik heb nu 1 stem voor morgen testen geloof ik, wie nog meer? (of voor zaterdag natuurlijk, zie post vorige pagina, lekker ego ). @LadyJoey, zal zo de lijst aanpassen voor je. Wat raar toch met die dingen... kennelijk wordt er vaak per ongeluk tegelijk aan geknutseld misschien? Of de 'laatste' is moeilijk te vinden, ivm het immens aantal pagina's!
susan ik weet het, ff tanden bijten meid! Hopen op het beste maar idd toch beseffen dat ontpillen echt miserie is (bij mij dus ook he, wat een rare cyclussen!) Claire! Gefeliciteerd meid! Jij vecht er ook al lang genoeg voor... waw! X X X Proficiat! 1984... JIJ OOK PROFICIAT! Wat een memorabele dag zeg
Ik test voor zaterdag heb je wat te vieren mocht het wel zo zijn. Anders moet je morgen misschien met een nega gevoel naar je werk/school
Ik ben net bij mijn kleine zusje geweest,en heb haar verteld dat ze tante word Ze heeft het syndroom van down,maar ze snapte het wel Ze lachte en gniffelde hihi Zo lief!
I know maar toch, raak nu weer ff in de war na al die zwangeren meiden hier. En dan ook nog ene oud collegaatje die melde dat ze zwanger is.
1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang& SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 & Mutsseflutss Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 & Tante Mars TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn * Puzzcat24 24 Februari : * Anniepannie * Roxanne81 24 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 190 Dames voor Pink Baby Dust 28 Zwanger , 105 Ongesteld , 10Negatieve test , 2Twijfeltest , 11Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes , 2 In de MMM geraakt Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img ] LET OP : Kopieer de laatste lijst!! gegevens gaan telkens verloren!