Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity (07-03-07) * Jada1984 24 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mermaid 27 jaar wij gaan voor een 1e moppie * beebie 26 jaar hopelijk ons eerste beebje * Vandergijs 27 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mercedes, 30 jaar, 1 zoontje * Bollemieke 42 jaar 1 zoon Wesley 21 jaar en 1 dochter Silvie 17 jaar * Miracle1984, 24 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Happy79, 29 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Susan 26 jaar, gaat voor het eerste kindje! * xenas81 26 jaar, 1 zoontje Jesse 14-10-2007 * berenbotje 29 jaar, 1 dochtertje 31-8-2007, wij gaan voor onze 2de kindje * Mgwc 28 jaar, 1 dochtertje 24-03-2008, wij gaan voor ons 2e kindje * bloemjuh23 24 jaar. wij gaan voor ons 1e kindje * Krumeltje, 25 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Liesben, 37 jaar, wij gaan voor 1e kindje. * wops 29 jaar, ik ga voor mijn 1e wondertje. * Mariska165 26 jaar gaan voor het eerste kindje * hanneke, 20 jaar, 1ste kindje * linda 37 jaar, 1 dochtertje 01-08-2007 , wij gaan voor een 2e kindje * Springmuis, 21 jaar, Wij gaan voor een 1e kindje * MamavanJordy, 28 jaar, wij gaan voor een 3de kindje * Nienke07, 40 jaar, wij gaan voor een vierde kindje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img] http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fam ... milie5.gif [/img] Goeiemorgen dames... Ik had nog even hoop op roze in januari, maar sinds gisteravond weet ik dat we de hoop door moeten schuiven naar februari. Nu las ik hier ook iets over 100% roze garantie.. dus komt dát even mooi uit! Wij gaan voor de vierde (mijn vierde, mijn liefs 2de) en starten vandaag met ronde 5 .. .ik vind het al best lang, maar eigenlijk heb ik niets te klagen. Lieve Lief, drie prachtige zoons en lekker vaak klussen.. wat wil een mens nog meer? Ik zit op mijn werk en ben vandaag NIET productief, dus ik ga zo dit topic eens diagonaal doorlezen!
Hallo allemaal, ik wil me ook graag aanmelden voor de beide lijsten. als het goed is heb ik de vruchtbare periode net achter de rug en we hebben goed geklust de afgelopen dagen, dus spannend! in oktober heb ik een miskraam gehad. mijn informatie: 25 jaar, we gaan voor het 1e kindje en mijn NOD is 4 februari. ik duim voor heel veel zwangeren deze maand! groetjes Ellen
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & berenbotje 18: Liesben & hanneke88 19: Vissertje, nienke07 20: Angelea 21: MamavanJordy 22: Springmuis 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 94 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Goedemorgen! Jesse heeft weer lekker doorgeslapen! dus mama is weer blij! Hoe gaat het vandaag met jullie?
Hey! Als dát Wendy niet is! Hoe is het meissie?! Wordt jullie oktober2007Beeb ook al zo'n groot menneke?
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven. Kon niet alles bijhouden hoor. Heb eigenlijk niets te vertellen. Doeggie allemaal.
Hmm is inderdaad wel op een apart moment in de cyclys! Misschien toch griepje? Heerst ook he! Ik heb echt regelmatig pijn onderin mijn buik, vanochtend voelde het nog een aantal keren als ongesteldheid maar nu is het andere pijn. Heel apart, het komt en het gaat? Dit heb ik ook nog niet eerder gehad, herken het niet!
Hier wel iets te vertellen, heeft iemand al meegemaakt dat je aan de einde van de dag gewoon buikkrampen heb en wanneer je muziek luisterd deden verminderen tot zelfs verdwijnen? Vind het allemaal vreemd heb nu al 3 dagen tegen 2 uur buikkrampen en door muziek verdwijnen ze, en savonds dus weer nergens last van.
We waren gisteren met de hond aan het wandelen en toen zei ik zo tussen neus en lippen door "komende maand de laatste mogelijkheid om een 2009 babytje te maken anders wordt het alweer februari 2010 ". Hij reageerde niet echt...dat is vaak beter nieuws dan gelijk een antwoord van "reken daar dan maar op" ofzo. Probeer er nu zo min mogelijk over te hebben en hoop dat hij er over een week of twee op terug komt! Zelf heb ik een goed gevoel . Al hebben we dan maar 1 kans, en gelijk de eerste, zou te mooi zijn eigenlijk, maar ja februari roze garantie dan maar he !
Klinkt bekend. Ik had dat vorige ronde ook en het werd steeds sterker en duidelijker - klein steekjes en af&toe een trekkerig gevoel enzo. Op een geveven moment wist ik gewoon dat het gelukt was (helaas duurde het niet zo lang). @Done: ik had dat ook met het tandenpotesen en kokhalzen. Althans ik gebruik soms een tongschraper, maar kon hem toen echt niet meer gebruiken want ging al kokhalzen toen ik hem maar een paar centimeter over mn tong haade. Had dat ook al vanf een dag of 5 na mn ei ofzo. Spannend dus . Ik zal voor jullie duimen! Ik heb vandaag voor het eerst echt heel duidelijk rauw eiwit slijm. In mn eerdere rondes was het meer een beetje waterig, maar nu kan ik er echt draden van trekken (lekker ranzig, i know ). Hopen maar dat mn eitje snel volgt!
hmmm, vreemd. misschein is het dan van de stress ofzo. Of leidt de muziek je gewoon zo af dat je het even niet meer voelt. zou het eigenlijk niet weten. Die krampen zijn misschien wel van je ei .
Hoop het voor je meid! Je kunt ook nog tegen hem zeggen dat de kans gemiddeld maar zo'n 20-25% per ronde is. Wie weet wil ie dan wel een gokje wagen en als je eenmaal zwanger bent vindt ie het vast helemaal geweldig. Succes!
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & berenbotje 18: Liesben 19: Vissertje, nienke07 20: Angelea 21: MamavanJordy 22: Springmuis 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 95 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Ellen: je staat erbij. Heel veel succes!
goedemorgen allemaal! Ik snap echt niks van mijn temperatuur! Wie wil even naar mijn kaartje kijken? FF geeft een ei op dag 11, dat is de dag dat mijn ovutest echt knalde, maar dan komt je ei toch eigenlijk later? En nu wil mijn temperatuur ook al niet stijgen, is toch raar! Ik snap er echt niks van... ik blijf nog maar 2 dagen ovu testen doen en vanavond word er voor de zekerheid weer geklust! liefs suus Ow en ik zal even een foto van mijn testen in mijn album zetten
das het probleem welke stress?ben iedere dag bezig voor mezelf minimaal een uur zodat ik ontspn, de krampen zijn nu wer weg verwacht ze vanmiddag weer Oja en 2 x een drupje bloed verloren in de afgelopen 3 dagen.
Heeey Nienke! Jij ook hier! Gezellig! Hier alles goed! En ja, we gaan voor een brusje voor Jesse! Kan beter nu nog maar paar jaar in de slapeloze nachten zitten he! haahha! Nee hoor.. Jesse doet het echt goed! Laatste 2 weken vaak wakker snachts! Maar hij doet ook zoveel overdag! Hoe gaat het met dop?
@suus: ik weet helaas te weinig van ovu testen, maar als je een posi ovu test hebt komt je ei toch BINNEN 24 tot 48 uur? dan zou het ook al na 1 uurtje kunnen zijn. Wat betreft je temp, die is inderdaad niet zo hoog, maar blijkbaar wel hoog genoge voor FF om te denken dat je een ei hebt gehad. Wanneer je even op de site van FF bij de gallery kijkt dan zie dat het wel vaker zo is dat de eerste stijing na je ei niet zo groot is. Meestal stijgt je temperatuur later dan wel. Mocht je temp verder niet stijgen of dalen dan haalt FF de lijn waarschijnlijk ook wel weer weg. Het lijtk me igg goed om voor de zekerheid nog te klussen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, want dat vage gedoe is niks (weet ik uit ervaring )!
Mmm, misschien is het dan toch van je ei of heb je gewoon even last van je darmen ofzo. Wel fijn dat je het met muziek weg kan laten gaan in ieder geval .
ja idd heel fijn alleen nadeel dat ik dan al op me werk ben, dus ben tegen die tijd altijd te vinden bij het bopuwlokaal staat de muziek altijd aan