Ja helemaal als je iets heel graag wilt he....maarja we kunnen niet anders...ik hoop voor je dat je alsnog posi mag testen Susan! Ik voel momenteel niet echt iets waarvan ik denk dat ik zw kan zijn dus ga er vanuit dat ik ongie wordt, maar wanneer....Nou het is idd niks geks wat ladyjoey al zei...meerdere meiden hebben een langere cyclus na het stoppen van de pil, dus het ligt niet aan ons Suc6!
hallo iedereen! ik heb even terug zitten lezen, en CLAIRE gefeliciteerd! supergaaf joh! ik kwam alleen ff aanwaaien, lees wel mee hoor, moet me focussen op nog een sollicitatie voor morgen hoe is het met iedereen? dikke kus!
Ik ben niet zwager, het is ontpillen Mijn buik doet niet zeer het zit tussen mijn oren. Misschien helpt die ongi dans wie weet hem nog....
zoooooooooooooooooooof @ puzzcat .. awww wat een lieve reactie! @ allemaal ... dankjullie voor alle felicitaties!! net hartsdinnetje gebelt en verteld en ze stuiterde nog harder dan ikzelf zegt ze zo nou ik wil nog geen kinderen maar we gaan alles samen doen wat zwangeren mutsen horen te doen geweldig dinnetje ben doodmoe whahaha maar heb nu een rede veel gelezen @ lady.... wat klote met die testen zeg! ontpillen klinkt als een nachtmerrie
jongens, sorry dat ik steeds zo snel weg ben, wil het zwangerschap gebeuren heel even een beetje loslaten, maar lees nog wel af en toe mee hoor! jullie zijn veel te lief om een dag te missen hahahahaha ik ga zo naar mijn bedje, lekker vroeg onder de wol, ben ik weer fris en fruitig voor morgen!
Las vanmiddag dat ze tot kwart over 3 naar school moest maar heb haar ook nog niet gespot. Opsporings bericht voor tante mars
@susan en miracle: suc6 voor de dag voor morgen en we wachten wel met zijn allen hahahahahaha word nog eens gezellig hier op het wachtbankje
Waaaaaaaah kom hier uiteraard weer eventjes spieken in het spannende februari NOD topic. En wat zie ik zo in de laatste 2 pagina's al: CLaire en Puzzzzzzz, wat heerlijk meiden, zwangerschapsbanners onder jullie naam. Wat gaaf dat jullie zwanger zijn na zo'n lange tijd. Gaaf, gaaf! Ik stuiter even voor jullie hoor! Zo nu weer verder lezen, nog meer dingen gemist?
geen reactie van puzz op msn 8) die zweeft in de wolken denk ik ooooooooooooo tante maarrrrrsssssssssssss were are youuuu uuu?
Wouw Lady een laatste cyclus van 51? Ff rekenen 10 jan tot 24 feb= 45 Poeh das langer dan verwacht Stomme pil hormonen
idd dat is lang he hoop dat het nu weer bergaf gaat Ik gebruik mijnkalender.net, echt handig, zo zie je steeds wat je langste en wat je kortste cyclus is en nog zo veel meer! moet je ook proberen
Lady, Hoe is het met je stage word het al wat leuker of nog steeds niet? Ik ga morgen beginnen met mijn vaste uren op woensdag op het speciaal basisonderwijk. Eerst gesprek met de rter over de kinderen die ik ga begeleiden en dan volgende week echt beginnen
Moet de dan ook echt al die domme vragen invullen over cupmaat etc. heb daar laatst wel gekeken maar geen zin om alles in te vullen