nee ik denk niet dat dat nodig is hoor... ik gebruik het enkel ivm mijn cyclus, dus gewoon een aantal maanden terug je ongi's invullen ( dat doe je snel met de optie snelinvoer) en dan voorspellen zij adhv je gemiddelde cyclus je komende eisprong en ongis enzo. Maarja, je bent nog niet lang van de pil af dus misschien heb jij er pas binnen enkele maanden baat bij aangezien je vorige ongis nog pilgerelateerd waren he... x
nee ik denk niet dat dat nodig is hoor... ik gebruik het enkel ivm mijn cyclus, dus gewoon een aantal maanden terug je ongi's invullen ( dat doe je snel met de optie snelinvoer) en dan voorspellen zij adhv je gemiddelde cyclus je komende eisprong en ongis enzo. Maarja, je bent nog niet lang van de pil af dus misschien heb jij er pas binnen enkele maanden baat bij aangezien je vorige ongis nog pilgerelateerd waren he... x
he ik zag dit berichtje net... Nou heb vandaag ff met m'n prof over die moeilijke klassen gepraat, luchtte wel op maar ik ga volgende week (nu "vakantie") dus terug naar die school... en heb nu al stress, mag er niet aan denken. Heb nog NOOIT zo'n school meegemaakt... is echt erg. Hoor van andere stagiaires hetzelfde verhaal dus ben al blij dat het niet echt aan mij ligt. M'n vorige stages gingen overigens allemaal zeer goed. Is ook spannend voor jou... zie je het zitten?
Heb nu mijn laaste pil strip ingevoerd en mijn twee dagen menstruatie na het stoppen van de pil En wat moet je nu nog meer invullen? Weet dus niet de exacte datum van mijn ei
je kan bij instellingen je gemiddelde cyclusduur invullen Je kan ook lichaamsklachten invullen Eigenlijk alles wat je wil onthouden voor volgende maand...
Ik ben wel benieuwd heb dit nog nooit eerder bewust gedaan. Heb de jongetjes wel eens op deze school in de groep gehad dus weet een beetje wie ze zijn. 1 Jongetje ken ik nog van zijn oude de gewone school dus daar werd nog over na gedacht of het dan wel slim was om hem te begeleiden omdat hij dan denkt dat is die juf van toen het niet goed ging op school. Dus dat hoor ik morgen
ik heb niks toegevoegd ofzo maar t getal bij zwanger klopt niet... er staat 226 maar moet 26 zijn...ik weet alleen niet hoe ik t moet veranderen...en aangezien ik nog niet alles heb gelezen weet ik ook niet of t al verandert is xxx
Oja, lijkt dus echt niet makkelijk! Hoe oud zijn die kinderen dan ongeveer? (ik snap het nederlandse groepen-systeem niet echt) De leerlingen waar ik les aan geef zijn tussen 12 en 18j oud x
dames ik wens jullie allen een goede nacht! *hoop dat alles goed is met mars...* liefs en tot morgen! xxx
Dit is speciaal basisonderwijs dus zit een beetje gemengt. Ik heb 1 jongetje van 6/7 1 van 8 en 1 van 10 schat ik zo. 12 tot 18 jaar noemen ze hier voortgezet onderwijs. Dus als ze van de basisschool af komen
He dames ik ga ook. Mijn ventje is uitgeXBOXd dus ga bij hem op d ebank zitten Dinsdag is voor hem xbox dag hihi. Tot morgen avond. Groetjes en weltrusten alvast
@Lady knufffffffff voor jou meid, balen van je negatest. Is het misschien wat voor je om te beginnen met Teunisbloemolie voor een regelmatigere cyclus? Bij mijn 2e was ik binnen een maand zwanger toen ik ermee startte. Eerst een megakorte cyclus (week korter dan voorheen) en de maand erna raak.
HEY! PUZZYCAT! PUZZYCAT! VAN HARTE GEFELICITEERD! wat leuk voor jullie! JIPPIEEEEEEEE! Groetjes slaapzak
Nienke, heb je het tegen mij? of tegen Ladyjoey? Wil je even wat meer vertellen over die teunisbloemolie? ben namelijk wel op zoek naar een natuurlijk middeltje om m'n cyclus wat normaal te krijgen... hoe neem je dat? waar vind ik het? alvast bedankt!
Kom ik nog even spieken..... CLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIREE! STUITER STUITER...JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH HELEMAAL TOP.. wat wordt toch een mooie novembermama's zo... helemaal goed... GEFELICITEERD MEID.. moet er net als bij puzz gewoon om huilen..... @lees dat MARS zoek is? bah wat eng.. hoop niet dat er iets gebeurd is.. meestal komt ze wel ff spieken of afmelden ofzo.. hmmmm @Hier.. Darmen zijn een eigen grommend leven gaan leiden.. heel leuk maar niet heus.. ...verder voel ik me eigenlijk best goed.! en daar ben ik ook heeeeel blij mee..wel erg moe savonds en dan zit de broek ook niet lekker meer...daar krijg ik nu shopdrang van.. @de dames met ongi.. Balen meiden...en veel succes in maart.. @de dames die zolang overtijd lopen.. Wou dat ik iets kon doen.. dikke knuffel...... @de wachters.. nog ff geduld...en succes..
oh en de digi heb ik meteen een foto van gemaakt.. vind m helemaal geweldig.. ga m morgen in mijn album zetten....