NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ done gefeliciteerd met je zoontje!

maak er een mooie dag van :)

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Done gefeliciteerd met je zoontje

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goodmorning...

OEH CB.. ben benieuwd wanneer ik weer moet.. weet ik niet eens...zal s kijken straks..

ben ook wel benieuwd wat esmay weegt..

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Goeiemorgen,,

Gefeliciteerd met de kindjes!

Hier nog nix, zal in de loop van de dag dan wel komen gok ik....

Kus

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Done.. Gefeliciteerd meid.. hier is de jongste morgen jarig.. die wordt dan 1 jaar.. wat vliegt de tijd..

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @ladyjoey.. als je je banner nou op 38 dgn zet.. dat is je langste cyclus.. dan krijg je nog wat speling.. en als je dan nog niet ongi bent dan is een test wel helemaal spannend..of is dit een hele stomme gedachte?

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Die 38 dagen was na mn miskraam, daar geven ze 4 tot 6 weken voor of zoiets... maar ik zal m in het midden zetten, op 33 dagen ;)

kus!

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hmmm, dan zit ik nu dus op 34 dagen... maar ik denk wel dat het vandaag komt hoor, heb last van mn rug en lichte krampen in mn buik...
    Enigste vreemde was de bloedneus vanochtend...
    Maar daar kom ik ook wel overheen... ;)

9. Alvast hieper de piep hoera voor de jarigen...

Het gaat soms zo vlug hé...

Hier vroeg ventje juist of ik nog niet getest had... maar moest dezemorgend zo dringend dat ik het dus was vergeten...
    dus we zien wel wanneer ik weer genoeg moet plassen om een testje te wagen...

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Toch vanochtend maar weer een test gedaan, CB dit keer. Die digitale tests zijn inderdaad wel duidelijk, maar zo mogelijk ook nóg confronterender: *niet* zwanger dus :(.
    Nou ja, hopen dat de :evil: snel komen, dan kunnen we weer verder! :).

Hiep Hiep Hoera voor alle jarigen!

Ik heb zelf morgen een tentamen, dus zal me proberen in te houden en vandaag vooral veel te leren, ipv te proberen alles hier bij te houden ;).

Veel plezier/succes allemaal vandaag! Dat er nog maar weer mooi roze bij mag komen :D.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ongesteld! Dag dames, ik ga me aanmelden bij maart... Jullie je best gaan doen dat jullie me niet achterna komen hé!

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    even heel snel inbreken hier hoor:

hieperdepiep HOERAAAAAAA voor puzzcat!!!

Ik las het ergens en ben er echt een beetje stil van! Ik ben zo blij voor jullie! Mijn man kende jullie verhaal al omdat we een keertje gebeden hebben toen je de kijk-operatie had en hij was ook helemaal blij toen ik het gister vertelde. Geniet ervan meid!

oh en bruisje: jij ook van harte gefeliciteerd! Jouw verhaal is gewoon ook heel bijzonder!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb foto van me meissie in me album gezet met wegcam gemaakt :D

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey hoe gaat het met jou ben je nog zo misselijk?

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @felx: Ja helaas wel. Er zijn nu wel wat meer betere momenten maar 's avonds voel ik mij nog steeds heel erg beroerd. Maarja alles voor he goede doel hè :p

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja dat is waar!

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen, kom hier toch nog effie spieken hoor! Nou , nog geen roze bij vandaag, maar wel wat jarigen!

Gefeli met de kindjes!

Dag Mare! Blij dat alles ok is (op de misselijkheid na), zo geweldig he, eerst jij, toen bruisje en nu puzz!

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Heel goed LadyJoey.. en dat je nega test op een bannertestdag zegt helemaal niets.. en die krampen ook niet trouwens...die had ik ook op nod..en niet zo weinig ook... dussss....

@Mare.. zo heej. alweer 9 nog wat weken.. wat gaat t hard zeg...ben blij dat de misselijkheid ietsje beter wordt...

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @flex...wat een moppie zeg!

20. 1984

1984 Niet meer actief

Goedenmorgen,

Ik denk niet dat ie van mij positief is (check fotoalbum op deze site en dan bij zwangerschapstesten) heb zoveel reacties gelezen op deze site met dat de kruidvat test vals positief aan geeft.

Mijn temperatuur is sinds vanochtend wel gestegen het was voor mijn ei 36.5 en na mijn ei 36.8 en nu was het precies 37.0 dus toch gestegen met 0.2 graden. Dat is wel positief toch?

Ik weet het allemaal niet meer ik wacht wel tot vrijdag word ik niet ongesteld dan test ik nog een keer.

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina