1984: temp ziet er goed uit, maar bravo dat je nog wacht tot vrijdag. Geduld wordt uitendelijk het meest en duidelijkst beloond eh TanteMars nog neit gezien?
tantemars nog niet gezien nee.. misschien is ze naar de HA. Heeft iemand nog ervaring met de kruidvat testen? dus die met die plusjes? groetjes
@1984.. ik heb ook ff je test bekeken.. ik snap je argwaan wat de kv + test betreft, maar de "valse" testen geven een heel dun pennestreepje.. jouw streep is wel heel licht, maar wel breed.. heb goede hoop meid.. en met zo'n mooie temp is het toch super!.. wedden dat je nu al een donkerdere streep hebt?
Ik hoop het zo maar wacht nu echt tot vrijdag... [-o< heb vanochtend heel stout een testje gedaan ook van de kv maar dan die 2 voor 5 euro en die waren eerder negatief dan positief zag echt een super super licht streepje maar denk dat die met dat + gevoeliger zijn. dat plusje kwam er ook al binnen een paar seconden. Word helemaal gek hiervan :S :x ale: 8-[ :sick:
Lieve meiden, hier is het helaas einde oefening vrees ik Ik ben heel erg bang dat het fout gaat. Ik heb helder rood bloedverlies en zojuist verloor ik ook wat stolseltjes. Vanochtend gelijk het ziekenhuis gebeld en ik mag om 12.00 uur komen bij de dienstdoende gyn voor een echo. Diep in mijn hart weet ik dat dit kadootje niet bij ons zal blijven... Ik was ook al zoveel onzekerder dan bij de vorige zwangerschappen. We wachten het oordeel van zometeen nog even af, en ik probeer positief te blijven tot het tegendeel is bewezen. Al heb ik al erg veel last van tegendeel... Ik heb nog niet onwijze krampen, maar wel een zeurend ongi gevoel, net als het begin van de bevalling. Ziet er allemaal gewoon niet goed uit. In mijn hoofd weet ik het allemaal wel. Moeder natuur doet gewoon goed haar werk, als het mis is met dit kindje, dan zal het niet ter wereld komen. Oh wat is dit vreselijk moeilijk..... En sorry voor dit egobericht, ik heb er even niet de kracht voor te reageren op alle andere berichtjes.
Maakt helemaal niks uit meis begrijp dat dit zeker super vervelend is... Heel veel sterkte en een dikke knuffel! duim voor je dat alles goed gaat. [-o<
@Nienke.. jemig meis.. wat een moeite.. ik weet zo goed hoe je je voelt.. Ik kan alleen maar hopen en bidden dat het een onzinnige bloeding is.. Heel veel sterkte lieve meis.....ik denk aanje.. KNUFFF
Lieve Nienke... Wat verschrikkelijk.. Dit is iets waar iedereen die zwanger is ontzettend bang voor is.. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.. Veel sterkte straks! *dikke knuffel*
@Nienke: ooh meid, doe maar rustig hoor... Ik hoop dat het allemaal zo erg niet is, maar je bent blijkbaar zelf al van het tegendeel overtuigd... Ik duim toch voor jullie hoor en hoe het ook afloopt...hier kan je altijd komen he!
zit me ook net te bedenken dat als Annie1979 terugkomt van wintersport dat ze niet weet wat ze gaat lezen allemaal.. die draait helemaal door..hihihi....ze heeft iig wel veel te lezen en gemist...
@slaapzak Hey meid dank je wel hoor! Echt doet me goed al die feli's Er zitten zulke lieve tussen,ik pink dan even een traan echt zoooo stoer! Meid joh...Geen woorden voor... Wat lief wat super... Echt... Jeetje dat er toch zulke lieverds bestaan op deze aarde... JAAAA ikke Echt die zijn zo super! Moet je doen! Het plusje komt binnen een nano seconde! En tante mars... Ze stuurd me altijd berichtjes als ze naar school is bv,en nu niks Ze is niet online op msn Ik maak me ook zorgen...
@Nienke Ohhh meid... Dit is geen ego bericht! Ik ga zo erg voor je hopen... Je moet om 12:00 heen? Echt meid hou je sterk he? Een super dikke KNUFF!
http://www.fertilityfriend.com/ttc/cale ... 2009-02-23 Kunnen jullie dit zien dit ziet er wel positief uit he :S oh zo spannend....
*breekt in* @ nienke jeetje meis ik ga voor je duimen hoor bah bah wat een rot nieuws @allemaal hier nog niks te zien gaat goed verder voel me ook wel goed op een aantal kwaaltjes na ik wil die malle rooie beestjes de aankomende 9 maanden niet meer zien hihi hou jullie op de hoogte dikke kus redi *breekt uit *
Wil iemand mij op rood zetten?Ik verhuis naar maart. Dag allemaal en hopelijk komen jullie niet achter me aan naar maart
Ja, ik vraag me ook af waar ze is. Als er iemand elke dag hier te vinden is, is zij het wel ... Huh? Snappetniet...