laat je t ff weten puzz als je wat gehoord hebt? ik heb trouwens foto van digi in mijn album gezet.. wat is ie moooooi..hihihi ik ga ff wat doen.. tot later dames...
Ik ga nu booschappen doen en hoop echt iets van Tante te horen als ik terug ben! Toedeloe! edit: wil ook wel wat roze zien hoor
Jeetje dat is echt een mooie test! Zo één wil ik ook Hier gisteren na de musicalrepetitie ontzettende krampen die vandaag nog blijven zeuren. Denk dat mijn ongi er aan komt. Maar goed we blijven hopen, anders ga ik verhuizen naar April
Nou meiden, ik ga naar het ziekenhuis, willen jullie voor me duimen?! Bedankt voor jullie steun, doet me goed.
Tuurlijk meid! Maar wat stoer dat de oude garde nu zwanger is! Echt bijna elke maand weer zwangeren die al heeeeellll lang mee lopen! Zo goed! @Mutsseflutss mevr onzekere trien? Wanneer ga je weer testen meid?
MEID Ik duim me rot hier! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Meid je beeb blijft gewoon in je buikje!
Heeej Puzzy ... Nou over 3 dagen pas weer,dan is ook mijn NOD .. Ik moest gisteren van mn nicht met de digitale doen,kwam niet zwanger uit ! en de normale test van CB kwam een heeel licht streepje Dus ik weet het even niet meer ... Ik heb gelezen dat kruidvat testen een valse posi kan geven! Nu ben ik gewoon erg onzeker,maar ben nu alle moed aant verzamelen om dus vandaag en morgen NIET te testen! Ik heb nu de Predictor klaar liggen,want als er 1 test wel goed is,ind ik het die wel! Nou succes iedereen, @ Nienke , HEEEEEl veel succes en sterkte meid! Ik duim voor je!
@ Elsken... die is hartstikke positief meid... waw... hopelijk blijft het een dag vol goed nieuws, Gefeliciteerd je mag op ROZE
ik sta echt versteld.. had echt gedacht dat ook deze keer wel lang kon duren.. ventje wilt dat ik het nog stil houd.. dus sssssttt dames
@elsken.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH... super meid.....gefeliciteerd..geniet ervan.. ik wist t wel..whahahha
tgaat echt goed hier..whahaha....na zoveel rood in het begin.. nu zoveel roze ineens.. we maken een mooie inhaalslsag...
@Mutsefluts.. predictor heeft ook wel veel hcg nodig hoor meis.. en de digi die jij hebt gebruikt ook...die + test van kruidvat is wel goed hoor, maar je moet wel opletten dat je een brede streep hebt en geen pennestreep.. licht of donker maakt niet uit.. als ie maar breed is...hihihi