pfjuw.. tante mars is back.. muts.. ik ga ff kijken.. maar volgens mij had jij geen pennestreep hoor...en die van 1984 is ook geen pennestreep, maar gewoon erg licht..
Wauw puzzcat van harte gefeliciteerd! Echt geweldig voor jullie. Vorige maand zaten we nog te stressen, omdat onze cyclessen zo lang waren en moet je nu zien! En natuurlijk ook alle andere nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
@muts.. heb ff gekeken.. hmmm ik twijfel.. doe anders een cb +.. daar heb ik geen pennestreepjes bij gehad.. en daarmee teste ik ook voor nod positief mee.. zie album..
whahahaha.. nou jij bent geen onkruid hoor.. eerder een mooie stoere bloem ofzo...whhaha maar euh.. die mannelijke hormonen.. wat doen die dan?
dat kan dus ook PCO veroorzaken, dus dan valt alles in een als een puzzel. Kan verder geen kwaad gelukkig. OWWW CLAIRTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Pregnant, Yeah Gefeliciteerd
Ik moet er vandoor weer .. als ik er vanavond als nog niet ben dan weten jullie wat er aan de hand is (geenverbinding) maar heb nu les en moet me echt even gaan concetreren .. ben kwart voor drie uit.. Ff boodschappies en dan naar huis .. Knuffellllllllllll
@ tante mars ... huhuhuhhuh t is maar dat you effe know it en iedereen moet ons volgen! hophop hop allemaal roze!
Heeey Bruinsje .. ik heb gisteren een clearblue + gedaan, deze streep kwam lichtelijk naar voren,ik heb dat ding uit elkaar gehaald en je zag dat ene streepje kleinbeetje ... Dus ik moet even afwachten na mijn NOD .... Dus ik verander mijn banner voor de zekerheid ... you never know ! Kussiessss
mijn buik is zn eigen leven begonnen komen de gekste geluiden uit @ nienke.... maak me zorgen je bent nog niet terug
Uhm hoe maar ik een eigen album aan dan ? En moet je die foto's ook verkleinen voor in je album te krijgen? ik hoop dat jullie gelijk hebben ... Misschien haal ik er morgen nog wel een van CB ... Dus wie weet Nou ik ga even verders,bedankt voor jullie vertrouwen en het opbeuren haha... Ik ga nu even mn gehaktbal opwarmen en lekker op brood doen jummie jummie ! Kuskus
Hallo dames, Ik had vanmorgen stiekum een test gedaan Hierop was een heeeele lichte lijn te zien, kreeg hem niet op de foto. Maar heb sinds gisteravond ontzettende steken in mijn buik en hoofdpijn waarvan je zou zeggen dat mijn ongi eraan komt! Iemand ervaring met de Matcare Ultra testen? Liefs esther
Zet mij maar op twijveltest op de lijst, ben pas zeker als ik een duidelijke lijn heb! Heb voor het weekend nog een test liggen en als die duidelijker is heb ik nog een CB met indicator liggen. Ik voel me namelijk absoluut niet zwanger!
Hoii Esther .. Ik heb ervaring met die testen .. eergisteren een HELE licht rosige lijn,vandaag NIKS te zien ... ik vertrouw ze iig niet .. kan beter clearblue gebruiken die met een + of - is hihi