Nienke heel veel sterkte! Onze kindjes zijn ongeveer evenoud en gek ook ons 1e kindje schelen 13 dagen ,de 2e nog geen 2 maanden en idem letters voornamen maar omgekeerd. Voel me goed omdat mijn man ook terug positief uitkijkt naar een beebje ergens in 2010. Dat geeft mij ook moed na onze 3* Ik duim mee voor jullie ,ik zal af en toe meelezen en posten maar helemaal actief deelnemen elke maand nog niet. Ik duim dat iedereen roos mag zien en een gezonde zwangerschap en beebie ter wereld mag brengen
Hier even een kort berichtje van mij, sorry want ben OP! en heb niet alles teruggelezen.. nienke.. heel veel sterkte meid, echt heel erg.. *knuf* Mars.. WIL JE DAT NOOOOOOIT MEER DOEN! Nooit meer ons zo laten schrikken hoor! hahahah Ik ga trouwens ongi worden gister een veeg heeeeeeeel licht roze.. dus t zit eraan te komen.. dan hoop ik wel morgen want vrijdag en zaterdag drukke dagen en dan heb ik geen zin in die pijn/twijfel.. Pam duikt dr bedje in.. misschien tot later vanvond! truste...
Om 16.30 uur belde de gyn me terug om te bevestigen dat het inderdaad een normale miskraam is. Voor zover je kunt spreken van normaal . Mijn HCG was gedaald tot 68 en dat is te weinig voor een zwangerschap van rond de 6 weken. We zijn effe lekker een stukje gaan wandelen en uitwaaien. Maar toen we een feestelijk roze versierd huis passeerden met hoera een meisje, moest ik wel eventjes flink slikken. Het komt wel weer goed, we geven het gewoon een beetje tijd. @Elsken, gefeliciteerd meid, je kunt je aanmelden bij de oktobermama's! Geweldig voor je!
oh na wat rekenen en kijken.. kan ik volgens mij niet eens zwanger zijn! We hebben zon beetje langs de vruchtbare dagen heen geklust haha.. of mn eisprong moet laat geweest zijn, of ineens mn cyclus 32 dagen.. dan ZOU t kunnen dat we op de dag of de avond voor eisprong geklust hebben (zelfs dat weet ik echt niet meer.. )
Dan moet je inderdaad even slikken.. zo ontzettend niet leuk! Heel veel sterkte aankomende tijd Liefs
Dat lijkt me inderdaad ontzettend zwaar! Sterkte in deze moeilijke tijd, hoop dat jullie het een plekje kunnen geven! Dikke knuf esther
@ Nienke... laat alles maar ff zakken... het is ok om van slag te zijn, als je wat kwijt wil dan ben je hier op de juiste plaats... weet dat iedereen met je meeleeft! Doe het maar rustig aan hoor... Alles wat je nu voelt is heel normaal. Dikke knuf x
Hallo Dames het is toch eindelijk gelukt met de foto's heb toch maar een bleutooth stickje gekocht Dit zijn mijn 2 testen Liefs Roxanne Deze vond ik dus onduidelijk haha
@Nienke... jee, meid, wat erg! Ik vind het heel dapper hoe je er nu al over praat. Helaas heb je het al een keer meegemaakt, maar wellicht helpt dat je wel een klein beetje om het een plekje te geven en een balans tussen het verwerken en doorgaan met het leven (al hoort dat natuurlijk bij het verwerken, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel..). Heel veel sterkte ermee en heel veel succes voor straks, als jullie weer verder gaan proberen! Ook nog ff een ego-stukje wat ik even van me af wil schrijven: Ben echt helemaal gaar door al het leren nu, er hangt behoorlijk wat af van mijn tentamen van morgen, dus MOET het gewoon halen. Maar ja... daar word ik alleen maar zenuwachtiger van en dat helpt natuurlijk ook niet, zeker niet aangezien ik het mondeling moet doen! :S. En dan ook nog zulke pijnlijke tepels dat mijn kleren zelfs al zeer doen en ik vannacht niet op mijn buik kon slapen, maar geen ongi en alleen maar negatesten . Nou ja... einde ego-bericht, stelt allemaal niet echt wat voor natuurlijk . Maar toch, iemand hier die voor me wil duimen voor morgen?
Over de test van Mate Care twijvelde ik heel erg maar door de Clear Bleu weet ik het nu toch echt zeker haha
ik ben opruimen en kindjes naar bed brengen Vanavond visite Daarna kom ik nog ff langs waaien. Dikke knuff all
Veel plezier vanavond Bruisje. Ik ga ff me meloen salade nuttigen . Twee pil is ook geslikt nog 9 dagen tot ongi *hoopik*