haha ging eeen klein beetje fout hahahaha ma het is me gelukt hem weer normaal te krijgen en MET plaatje hahahahahahha suc6 allemaal
Denk het ook, heb nu geen hoop meer op een posi test dan hadden we die toch al gehad of niet? Laat die maar komen zou ik zeggen. Wat zei jouw ha dat je nog niet ongi was? Ik ga mocht ik half maart nog niet ongi zijn maar eens
Helaas meldde ze me wat ik eigenlijk al wist, namelijk dat mijn lijf zich aan het klaarmaken was voor het weer vruchtbaar zijn zeg maar, eitje rijpen, eierstokken in werking stellen dat soort dingen. Die stokkies hebben toch ff kunnen uitrusten
ja, schrik niet, kan soms wel 2 maanden duren voordat de ongi goed doorbreekt, was ook niet echt blij met dat antwoord hihi maar ja dat duurt het nou al bijna
Nou dan schiet dat al mooi op we hebben al een maand overgeslagen Hoorde van Lady dat zei erg ongi was geworden na die lange tijd overtijd. Dus dat belooft was. Voor de pil was ook heel zwaar ongi, dan liever in het weekend ongi worden.
Sorry lady's ik denk dat ik dalijk ga uitvallen. Me beeldscherm heb kuren hij word geel groen paars roze oranje blauw.Niet veel goed dus haha ..
nee ga niet meer testen, de kans is klein dat ik afgelopen 2 weken zwanger ben geworden. hij is 1 1/2 ziek geweest. Je weet hoe sommige mannen zijn als ze ziek zijn hè. Haha
nee ga niet meer testen, de kans is klein dat ik afgelopen 2 weken zwanger ben geworden. hij is 1 1/2 week ziek geweest. Je weet hoe sommige mannen zijn als ze ziek zijn hè. Haha sorry zag dat ik het dubbel plaatste......
Hier word ook niet meer getest hebben toch bijna niet meer geklust. Raar eigenlijk dat je minder klust naarmate het doel verder weg lijkt. Nou ja maar op naar de dec. mama's. Feb. zwanger worden zit er ook niet meer in op deze manier. Tante Mars we weten waar je zit dus we zullen de opsporingsberichten achterwege laten He Tante Mars ga je mee naar de DECmama's zou leuk zijn. Lady, Dicky jij en ik en de rest
ff vraagje is er iemand op dit forum die me probeert toe te voegen op msn heb namelijk een onbekende die zich wil toevoegen
Mars doet haar best.. Mars kan nu niet meer terug haha .. . Kijk nu al uit naar de echo voor de eitjes haha
Nou suus, lief van je, maar sla novemben en december liever over ivm me huidige gezin met verjaardagen en sinterklaas enzo......voor mij gaat het denk ik na de ongi in april weer van start. Maar Ja zal je net zien! Kijkend naar mijn andere 2 dochters, laten kinderen zich niet altijd plannen....