We hebben beide een maart pendel zie ik jij de 16e ikke na 20 maart. Ben benieuwd dus zo super voor jou zijn de "eerste" ronde dan al raak
Hallo allemaal. Ben nu op mn werk,en het is kei saai. Ook even laten weten dat ik aan jullie allemaal denk! zit nu via mijn gsm op internet. Dikke knufss xxx Mathilde
He dames ik ga er vandoor, misschien tot morgen. Weltrusten alvast. Hoop dat ik kan slapen van de krampen en dat het toch ongikrampen zijn. Laat ze maar komen ik ben er klaar voor/mee!
WE zullen zien lijk me niet dat als ik nu nog 9 dagen primolut moet slikken dat ik dan op 16 maart positief kan testen haha . Maar ja who knows.. Lekker slapen Susan.. Ik ga dr ook vandoor, ben echt kei moe. Aldie toestanden ook! . trusse allemaal en Oant Moarn.. Knufff
nou jaaaah.. kom ik eindelijk ff spieken duikt iedereen zijn bed in.. euh.. voor de dames die overtijd zijn.. en ver ook.. het kan nog best hoor.. ligt misschien niet voor de hand.. en valse hoop geven wil ik ook niet, maar ik teste ook pas positief met 21 dgn overtijd.. daarvoor was ie steeds negatief.. ik was wel bijna 8 wk zwanger toen.. dus t zegt niet altijd wat een negatieve test...wilde het toch ff meedelen.. @1984.. meid wat balen en raar ook.. succes in maart @Mutss.. toch maar je banner aangepast? nou veel succes meid..over 3 dgn heb jij een duidelijke test.. @hier.. niet zo veel kwaaltjes of eigenlijk niets en meteen maak ik me weer zorgen.. zo ging t ook in november. alleen had ik toen al veel kwalen en waren ze ineens weg.. nu had ik ook eigenlijk nergens last van alleen wat drukkend/zwaar gevoel onder in mijn buik en savonds last van mijn rug.. dat heb ik nu niet.. mijn boobies doen ook geen pijn.. pffff... in november ging het een paar dagen daarna mis...zo onzekerheid weer weg.. en nu ga ik weer positief dneken..
slaapwel dames! Heb csi en the mentalist gekeken... morgen om 6u m'n bed uit :x IK WIL NIET! NIET zeg ik je! NIET NIET NIET! [-( bah... ONVERANTWOORD! :thumbdown: ok... en nu stoppen met mokken en onder de wol. Het is koud in België, brrr! kus!
Hoi Hoi pfff ik heb wat krampen in me onderbuik en me benen wat kan dit zijn mischien de groei van me baarmoeder? maak me best wel zorgen Liefs Xx
*stampt nog één keer hard met voet op de grond* [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( NIET! [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-(
He Roxanne, gefeliciteerd hoor! Ik DENK dat die pijn komt van het oprekken van je baarmoeder... je beebje is nog erg klein maar het neemt toch al plaats in die voorheen nog vrij was he! Pijn in je benen kan overal van komen! Ik heb namelijk dikwijls last in m'n nek en dat straalt uit naar m'n benen (zenuwen enzo). Dusja, maak je maar geen zorgen, je lichaam is een beetje uit balans en alles hangt aan mekaar vast he... dus als je spieren in je buik aan het rekken zijn kan je evengoed in je benen last krijgen en andersom. Begrijpie? No worries! x
eyey meiden... ik ben al ff hierzo vandaag maar moet toch ff me verhaal kwijt hoor...het knaagt erg aan me... vandaag tijdens t werk had ik een brief verkeerd gedaan...maar dat wist ik niet...het was grabijnhof en stopte m bij gerbrandylaan...en dat komt omdat ze t op de zaak niet goed uit hadden gezocht... ik kom terug bij me fiets had die vrouw m weer in me tas gestopt...verder niks aan de hand ik pakte m...bleek t dat ze erop had geschreven, JE MOET ECHT BETER BEZORGEN dus ik belde aan om me excuses aan te bieden en vriendelijk te vragen of ze in het vervolg op een blaadje wilde schrijven en dat aan de brief wil bevestigen omdat er niet op geschreven mag worden... deed ze open en voor ik me excuses kon aanbieden begon ze me met woorden aan te vallen...daarna had ik me excuses aangeboden en me verhaal gedaan...zegt ze hoe moet ik dat dan doen...dus ik van dat blaadje uitgelegd...en haar gelijk gegeven over mijn fout... zegt ze jha ik weet nu wel dat ik gelijk heb maar geef is antw...dus ik nogmaals uitgelegd over dat blaadje...zegt als jij weg bent moet ik m toch terugsturen dan moet ik er toch opschrijven...ik zo jha dat kan op dat blaadje (100x uitgelegd en ze bleef zeggen geef nou eens antw) toen zei ik op een nette manier van luister eventjes dan leg ik het even goed uit hoe U dat kunt doen...en voor ik het uit kon leggen draaide ze zich om en gooide de deur letterlijk dicht en ik bleef al die tijd vriendelijk (zoals ik t typ lijkt t mss niet) maar ik kon der wel wurgen daarna me ventje gebeld om ff me aggressie kwijt te kunnen en alles aan m verteld...toen ging t weer...maar echt ik was zo kwaad dat ik van plan was weer aan te bellen en te zeggen dat ze snel normaal moest doen omdat ik daar niet van gedient ben ik was tenminste nog netjes om aan te bellen en me excuses aan te bieden...maar zij gaat op belangrijke papieren van een ander schrijven...ik heb alles doorgekrast omdat die andere mensen niet hoeven te weten wat er staat maar zoiets doe je toch niet? sorry hoor ik zou t niet prettig vinden als ik een brief binnen krijg waar op geschreven is door een ander... wat vinden jullie hiervan?