Hallo! Ik zie op de lijst dat er weer wat zwangere meiden bijgekomen zijn! Super! Gefeliciteerd dames met het behalen van de ROZE wolk! En als je ongi bent/wordt staat voor jullie de deur wagenwijd open in de geweldig ROZE villa van maart!
jha, er wordt eindelijk onderzoek naar gedaan...tenminste zegt de ha want hij heeft al eerder niks gedaan dus eerst zien dan geloven...
@Naliey, Uiteraard heb jij gelijk.. zet het maar van je af. Er zijn nu eenmaal (en nog veel ook) mensen die niet voor rede vatbaar zijn en dus helemaal geen sociale manieren hebben ook... zo'n ervaring is natuurlijk echt niet gezellig... een normale mens verwacht immers niet dat iemand die je zelf met respect behandelt je zo onrespectvol gedrag terug geeft... Maar leg het naast je neer, jij kan jezelf geen verwijten maken, die dame was gewoon erg grof. Stom! liefs en nu ga ik ECHT slapen xxx
dank je voor je reactie...ik wilde zeker weten dat ik niet verkeerd was zeg maar...en bedankt voor het lezen(K)
had al gebeld of ze daar toevallig nog een ha hebben en toen zei ze nee maar ik laat de ha wel ff terug bellen...ik zo laat m me vriend maar bellen want ik krijg dan geen woord uit me keel...zo gezegd zo gedaan... me vriend alles uitgelegd zegt de ha ik bel je vriendin ook ff...dus hij me gebeld...zegt hij jha je vriend wist nergens wat van dus moest jou bellen van m...ik alles verteld met moeite en toen zei hij de volgende x mag je t eerlijk zeggen tegen mij en ik geef je gelijk dat ik je niet met respect behandelde...daarna vroeg ik aan me vriend of t waar was dat de ha me moest bellen van m...zegt hij nee want ik had alles uitgelegd en toen zei hij zelf van ik bel haar wel...(moet je nagaan wat een ha dat is)
Ja maar ik zou ook elke cliënt willen houden als je ziet hoeveel een ha vangt voor alleen een praatje.....
ik kijk ff aan of hij zich aan z'n belofte houd...zo niet dan ga ik WEER een andere ha zoeken... me eerste zat in tilburg maar omdat ik ging verhuizen naar delft moest ik naar een andere...die was best goed en aardig..maar omdat ik weer ging verhuizen wonen we er nu tever vanaf aangezien ik alleen een fietsje heb...dus gingen we bij deze... haha zo blijven er geen ha meer over voor me haha
Zo te horen heb je er heel wat versleten hahaha. Ik vind wel dat je je prettig moet voelen bij een ha en dat je je serieus genomen moet voelen.
bij alle ha (op deze na) voelde ik me prettig...had eerst een man al van baby af aan erg aardig maar begint nu een beetje dement te raken zei me moeder... daarna een vrouw ook erg aardig maar omdat ik een man gewend ben voelde ik me bij haar in het begin niet op me gemak...en nu weer een man
he nailey, ik vond het heel erg gezellig met je gekletst te hebben! ik ga tussen de lakens, en mijn ventje op de bank ff wakker maken hahahaha ben echt heel moe, de kids hadden me al om 07.00 uur wakker gemaakt. " hoehoe, mama! hoeoeoehoeoeoeoe! maaaaaaaaamaaaaaa" zoiets hahahaha werd daarna wel helemaal ondergeknuffeld hoor dus dan is het niet meer zo erg hihi
ahh leuk is dat...kijk het is vermoeiend maar ik wou dat ik het mee maakte... maar truste meid en tot snel weer ik vond het ook gezellig...
ik wens je ook het beste van de wereld, meid heb ff snel wat berichtjes terug zitten lezen van je, jeetje wat een geschiedenis! heb grote bewondering voor je dat je de moed nog niet hebt opgegeven! weltrusten voor straks en slaap lekker! kus kus
het zit waarschijnlijk in de fam dat het zo lang duurt...tenminste bij me tante duurde t ook iets van 2 jaar dus we wachten gewoon af... en me "pleeg" opa en oma (pleegouders van me vader) konden ook geen kinderen krijgen...zover ik hoorde was mijn oma niet vruchtbaar vandaar dat ze me vader hadden geadopteerd maar jha daar kan ik t niet van hebben...want de de ouders van me moeder en de echte ouders van me vader waren wel erg vruchtbaar alleen me tante niet en ik (of me ventje) ook niet...en ik geef hierin niet zo snel op omdat dit echt een grote wens is...andere dingen geef ik snel op...maar ik weet dat het ff kan duren dus we hebben geduld... me ventje slaapt al maar ik slaap voorlopig nog niet helaas...ik kan nooit slapen...slaap heel moeilijk... pas als me ogen dichtvallen kan ik in bed kruipen om te slapen anders lig ik in bed te draaien en te doen en aan alles over het leven te denken en dan raak ik weer gestresst enz...en dat kan ik niet gebruiken... maar truste meid, hoop dat jij wel kan slapen haha en dat jij ook snel meer weet...want jij bent ook al 22 dagen overtijd...