Wou hier toch even op reageren ik denk zelf dat je teveel urine hebt gebruikt ik zie op de test dat er heel veel roze bij de test lijn hebt zitten (ik heb even gegoogle't) ien k heb gelezen via google dat je dit soort dingen meestal alleen krijgt als je teveel urine gebruikt Liefs Roxanne
Ghalloa .. hihi Hier een bericht van Mutssieeeee Nou ik was om 0.00 lekker klaar,het was ERUG stil .. Ik werk in een cafe 2 avonden in de week,binnenkort misschien wel meer dus! Verder heb ik mn vraag tekens over teveel urine bij zwangerschapstest, is mij ook gebeurd,en mn test kon ik weg gooien,kreeg niet eens een controle streep! Maar ja de ene test is de andere natuurlijk niet he ... Nou meiden slaap lekker,en knuffs mij . Kussies Mtss
was jij ook nog wakker? hihi Ik kom net uit de late dienst en heb echt energie over! Had een geweldige dienst maar hubbie wil nu naar bed, dus ik ga lekker mee Welterusten ladies, ga dromen over heel veel roze morgen! Kus
truste allemaal...ik moet eerst echt moe zijn voor ik kan slapen dus ik denk dat ik hier nog ff rond blijf hangen...
NOG 2 DAGENNNNNNNNNN Maar ff een vraagje, wie doet hier pendelen dan? Ik zie mbij veel over pendelen staan, wie doet dat wil je dat ook voor mij doen pleaaasseee?
kijk onder in me lijst...daar staan de namen van die t doen... je kunt ook naar t forum pendelen gaan daar staan veel namen
maar ik drink nog ff me drinken op...en daarna ga ik naar me bedje...nu beginnen me ogen dicht te vallen dus een teken dat ik zo kan gaan slapen ik ben er dus nog heel ff
Helleu ... Nou ik heb even gekeken, of mijn ogen zijn zo moe,maar kan het forum 'pendelen' niet vinden :S Ja als je moe bent lekker gaan slapen hihih
klopt dat kan ook dat je test helemaal wit word maar er staat ook dat de test lijn niet voor niks verkleurt als die verkleurt heb je HCG in je lichaam !
http://www.zwangerschapspagina.nl/about18431.html (voor als de site t niet pakt zo) via zoeken (op en dan zwschapspagina aanvinken) dan zoekt hij...stukje naar beneden eerste site van de zwschapspagina en daar staan de namen succes haha
haha ik hoop dat de site het doet haha...hier nogmaals de site http://www.zwangerschapspagina.nl/about18431.html
YEPS hij deed et, heb iemand aan geklikt en een pb gestuurd, ik weet het anders ook niet en heb gevraagt wanneer ik zwanger word/ben en wat het kan worden j/m ? Is dat zo oke denk je ? pff wat een gedoe he .. Ik moet zeggen dat ik sinds gister 7 steeds door krijg waarom weet ik bijgod niet .. iets zegt me 7 maart maar ja ik zie het wel! Thankss hoor .. ik hoop dat ze voor mij wil pendelen.
ze willen graag je volledige naam, je geboorte datum en je woonplaats (eventueel ook je geboorteplaats) ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft...