Slaap lekker allemaal tot morgen heb het hier maar even afgesloten weet niet of ik de laaste ben anders kun je de sleutel onder me matje weg halen -xxx-
goeiemorgen allemaal allemaal beetje lekke geslapen? lag hier al een tijd wakker en net testje tegenaan gegooit en de streep is nog duidelijker dus ik moet er toch echt aan geloven
goeiemorgen toch lekker he claire als het dan nogmaals bevestigd wordt! hihihi gefeliciteerd hoor meid en geniet er lekker van!
geen tijd geen tijd.... maar wil wel ff op dicky har vraag reageren.. ik vind niets vreemds op je test.. als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je zwanger bent.. , maar ik kan dan idd die negatesten steeds neit verklaren...vind t heel vreemd.. of teveel urine een roze verkleuring geeft.. geen idee eingelijk.. ik plas altijd in een potje en hou me precies aan de seconden op de gebruiksaanwijzing.. ben anders veel te bang dat ik te veel of te weinig urine gebruik.. vandaar... @Claire.... JOEHOE.. idd lekker geloven.. @Hier.. goede nacht gehad.. geen bijzonderheden.. tot straks.....tis hier FEEEEEEEEEEEEEEST!
Goeiemorgen! Nog nieuwe zwangeren? @ Muts.. Ik zie dat jij je banner hebt aangepast.. Doe anders zometeen nog een live testje
Claire dat is lekker nog een even een vette positest .. Ik meld me aan maar ook meteen weer af! Heb me eenbeetje verslapen moet nu mer haar doen enzo en dan inde toettoet naar school manneke brengt me hihi .. Tot vanmiddag c.q vanavond
@ Claire: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! En wat ben jij goed met je pendels zeg, er komen echt veel uit! Ik hoop dat die van mij ook uit komt, mag nog ff wachten, maar dan had je die van mij ook goed! Hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop...
@claire ik had je van de week een pb gestuurd of je voor mij zou willen pendelen maar heb niets gehoord zou je het nog willen doen ik ben ook wel erg benieuwd! liefs
Goedemorgen dames, Wordt het weer een roze dag vandaag? Ben benieuwd! Hoop dat Claire haar pendel voor mij ook uitkomt Liefs esther
moet zo naar het CB, ben benieuwd wat ie weegt haha, denk echt meer dan 10kg. hoe was het met esmay gisteren?
nee nog niet echt, wl wat rozige afscheiding vanmorgen, dus het komt er aan! bij jou komt het helemaal niet joh, het blijft nog 8 maanden weg!