Goededag allemaal, Pfff al die pagina's teruglezen.....Wel ontzettend leuk om allemaal te lezen..... En wat een hoop zwangere: Allemaal supergefeliciteerd, het is jullie gegund! Zelf heb ik vanochtend ook getest: NEGATIEF! Ik mag dus op groen......Nu afwachten op ongie of over een paar dagen nog eens testen mocht de ongie uitblijven.....Heb enorm veel klachten, daarom extra teleurgesteld!
Balen knorretje... Een paar dagen geleden zat ik in hetzelfde schuitje...Ik had ook echt allerlei andere dingen gevoeld dan normaal...Ik denk gewoon dat er echt wel iets is gebeurd; alleen dan het met de innestelling verkeerd gegaan is. Hoop voor je dat je ongesteldheid niet lang uitblijft. Dikke knuffel.
Hoi meiden Ik lees en leef al een tijdje met jullie mee. Ik laat nu ook maar eens van mezelf horen. Ik zit het zelfde als jij knorretje. Vandaag NOD en vanmorgen negatief getest. Ik heb alleen niet echt reden om te denken dat het raak is deze keer dus wacht nu maar op ongi.
Mmmm, balen voor je......Nu maar hopen dat je ongie snel op gang komt.... Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn voorgevoelens alsnog iets positiefs brengen. Voel me echt heel anders: Mijn borsten zijn mega, ben ontzettend moe, plas ontzettend veel, mijn ogen zijn geirriteerd, last van bloedend tandvlees en ik heb constant een soort van krampjes in mijn buik......Al deze symptomen heb ik normaal niet en zeker niet als ik ongie moet worden..... Nog ff afwachten dus....Het blijft spannend.....Hoop alleen niet dat wanneer ik niet zwanger ben, dat ik weer zo lang moet wachten op ongie.....hoop dat mijn cyclus eindelijk een beetje tot rust komt! Succes allen....
1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang& SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 & knarboor & Mime28 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 & Mutsseflutss Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 & Tante Mars TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn * Puzzcat24 24 Februari : * Anniepannie * Roxanne81 24 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 192 Dames voor Pink Baby Dust 29 Zwanger , 107 Ongesteld , 12Negatieve test , 4Twijfeltest , 11Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes , 2 In de MMM geraakt Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img ] LET OP : Kopieer de laatste lijst!! gegevens gaan telkens verloren! balen knorretje!
@fl3xgirl: Idd, maaruhhhh heb jij al getest? (misschien heb je het al verteld, maar was 2 dagen niet op internet, en dan zijn er zoveel pagina's bijgekomen dat het bijna onmogelijk is om het allemaal helemaal goed te lezen!) Ik hou goede moed want: geen bloed, geeft moed!
sooooooeeeehhhhhh dat gaat goed met jullie meiden! Zoveel zwangeren......tja het leifst had ik jullie allemaal ROZE gezien....maar ja.....dit is beter dan niets! succes iedereen.....!!!!! ps nieuwtje.....manlief en ik hebben bijgelegd....rust is teruggekeerd....tis weer gezelli in huis.....misschien tegen de zomer (opnieuw) beginnen aan een 2de! ooooeeeehhh spannend!
nou meiden na dagen geheim gehouden te hebben is het zover kan het niet mee voor me houden ik heb surf al op de hoogte gebracht. want IK BEN ZWANGER!