NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Odess: Oeee wat een mooie auto, daar wil ik ook wel in :D Van binnen zit vast een tvtje en een minibarretje en heeele zachte bekleiding. Dat wordt wachten in stijl. Ga vanavond inderdaad nog maar even goed klussen en morgen vast ook nog wel en dan kom ik hopelijk asap bij jullie in de limo zitten. Moeten we eigenlijk wel allemaal een galajurk aandoen!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hele mooie roze zachte bekleding :+ Ik hou een plekje voor je vrij, leren we dan ook breien :D

Galajurk zit nu zo lekker, roze joggingpak is niet sjiek maar zit wel lekker O:)

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hahaha, ja da's wel waar natuurlijk. Dan doen we gewoon joggingspakken, maar dan wel met hele mooie schoentjes erbij om toch nog een beetje in stijl te zijn :D . En ja allemaal breien natuurlijk. Hopelijk is de auto wel ruim genoeg van binnen, want anders stoten we elkaar steeds aan met onze breinaalden en hebben we binnen de kortste keren ruzie :)

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ odess, Jaaaaaa ik ga mee! kun je me misschien even oppikken dan, het is nu zo'n pokkeweer! Ik wacht wel binnen in het maart-huisje, als jij ff toeterd dan stap ik in!

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Het heeft even geduurd maar ik ben weer bij gelezen.
    Mag ik ook plaatnemen in de limo maar dan wachtende op mijn ei?
    Volgens de banner is dat zaterdag maar ik voel nog geen verschil.
    Net wel een klein beetje afscheiding maar verder niks.

We wachten af en klussen flink door deze week je weet maar nooit of hij wel komt.

6. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    dames weten jullie of het kwaad kan als je 1,5 na het klussen gaat zwemmen in het zwembad. heeft dit nadelen voor de zwemmertjes? ik hoop het niet want van die klus moeten we het denk voor een groot deel hebben.....

7. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    FEBRUARI 2009

1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23
    2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80
    3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje
    4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & Maartje84
    6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie
    8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV
    10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje
    11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81
    13: Zinah & Koeky
    14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82
    17: Mexicang & berenbotje
    18: Liesben
    19: Vissertje, nienke07
    20: Angelea
    21: MamavanJordy
    22: Springmuis
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28: Happy79
    Datumloos: mamaria

TESTMARATHON

1 Februari :
    * Roberta

13 Februari :
    * Joyce81

97 Dames voor Pink Baby Dust
    0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Hoi dames,

Ik kom me bij februari voegen voor de 5e ronde.

Succes allemaal!

Groetjes Loes

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    3 feb is een drukke dag!
    Maar liefst nog 10 anderen die op de zelfde dag kunnen testen als ik!

9. Spannend he, er komen er steeds meer bij de 3e ;)

10. YellowButterfly

Nee joh, je hoeft niet naar het maarthuis, deze limo brengt ons rechtstreeks naar het oktobermamma 2009 topic :)

Dit is zo'n grote auto, hier passen we allemaal in in ons roze joggingpak met pumps :D

11. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier niet veel nieuws te melden alleen dat ik lekker verkouden ben natuurlijk. Wie niet in Nederland?! Gelukkig geen griep. Wij moeten nog even wachten tot de vruchtbare dagen, maar gelukkig vallen ze in een weekend dat mn mannetje thuis is. En zelfs een lang weekend thuis, dus dat wordt klussen geblazen. ;)
    Nog maar 10 nachtjes slapen en dan is het FEBRUARI!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow ok, ik dacht ik ga ff op de koffie bij djaar in het maart-huisje, want die zit daar samen met mare nog een beetje alleen! haha, maar inderdaad ik stap pas uit in het oktober-mama-topic, eerder niet! ennuh, ik wil ook wel een lekker joggingpak!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo Meiden

wat is er een hoop gekletst vandaag

Zelf had ik geen leuke dag, moest naar de tandarts.
    Ivm een wortelkanaal behandeling, helaas reageerde ik te heftig op de verdoving met een anafylactisch shock tot gevolg.(jaren gelden ook als weg geraakrt, maar met dit middel waren de kansen nihil)
    Althans ze hebben hem net op tijd kunnen remmen het wat zeg maar 5 voor 12.
    Ik kon al geen adrenaline meer toegediend krijgen via mij aderen(die waren door de shock al dichtgeklapt)
    Toen heeft de huisarts die naar de tandarts was geroepen, het via de spieren gegeven en ook nog tamoxifen (schadelijk bij zwangerschap)
    Langzaam aan werd het beter ik kon weer normaal ademen en het beklemmende gevoel op de borst nam langzaam af.
    Door deze gekheid ruim 1,5 uur bij de tandarts gezeten.
    Om 13,45 uur moest ik me van de noodarts melden bij de eigen huisarts, en kreeg na overleg met de internist prednisolon om ook vanavond en vanacht geen terug val te krijgen.
    Uiteraard gezegd dat we zondag de insemninatie hadden gedaan
    Enige twijfel zowel bij de arts als internist, maar men moest uit 2 kwaden kiezen.
    Risico voor de vrucht en risico terug val en eventeel complicaties bij mij.
    Aangezien er nog geen innesteling heeft plaatsgevonden toch voor 2 dagen pillen mee(2 tabletjes)
    En nu maar hopen dat als de bevruchting heeft plaatsgevonden dat het geen kwaad kan.

Ik zit nu even achter de pc maar ga zo weer liggen , ben nog erg raar in het hoofd.
    Sorry dat ik verder niet reageer op jullie berichtjes....

14. YellowButterfly

Ow jeetje meis wat een dag! Doe je even rustig aan? Hopelijk heeft het geen effect op een eventuele beeb, maar ja als het ff zo kritiek is dan moeten ze kiezen he! En zonder jouw geen beeb! Even voorzichtig zijn op jezelf!

Suus, nou vooruit, koffie mag hoor, maar niet te lang blijven ;) Ik ben namelijk al sinds het weekend onderweg!

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow ricmar, wat vervelend en eng ook! ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat! en wat odess zegt, zonder ricmar, ook geen ricmar-beebje... maar het is wel balen dat je nu onzekerheid hebt over een evt. bevruchting.. sterkte ermee

@odess, ik zal 1 bakkie doen en dan toeter je maar als je voorstaat! ik denk dat ik toch echt in kan stappen want mijn ovutesten geven niks positiefs meer na zondag!

16. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ Ricmar94 WOW zeg wat een verhaal. Ik hoop echt dat het goed gaat met het vruchtje. Maar ik snap wel dat de dokter voor jou gezondheid heeft gekozen. Veel sterkte.

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    odess, ik zie net dat jij je nod op 3 feb hebt, misschien dat ik dan ook al kan gaan testen, want mijn ei was vroeg dit keer! volgens FF op dag 11, volgens mijn ovutesten uiterlijk op dag 13, volgens mijn temp misschien ook wel op dag 11... dus 11 en 14 is dag 26 testen...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte Ricmar!

Zwembad is geen enkel probleem voor de 'zwemmertjes' ;)

19. YellowButterfly

Kom er maar bij, gezelli! Zit ik niet meer alleen!

Ja hij staat op 3 feb, dan heb ik ongeveer mn nod, maar 31 jan is 14 dpo, dus ik denk dat ik dan ga testen O:) Mijn banner telt ook af naar de 31e. Ik heb namelijk geen geduld, maar wel een lange LF. Verveldende combi :+ 31 jan is voor mij dag 31 :) Lang genoeg dus, vorige cyclus was 33 dagen. (ow, dan zou mn NOD 2 feb zijn :+ naja...)

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hmm, nee dat ga ik niet redden op 31 januari, dan zit ik op 11, 12 of 13 dpo... dus bij mij word het echt pas de eerste paar dagen van februari, maar tot de vijfde ga ik het niet volhouden, dat weet ik nu al!

Deel Deze Pagina