@Fl3x WAUW! Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd! Wat heerlijk voor je meid en lief dat je het geheim hield tot je surf had geinformeerd. Lijkt me best lastig. @Pam, ja ik ben groot van Marco en sta meerdere keren met hem op de foto. Mijn vriendin is zijn fanclubmanager, dus heb zo af en toe een leuk werkje te doen
Oh waauuuwww! dat is even een mazzeltje zeg! Nathalie is dus jouw vriendin? Ik ben ook groot fan, vooral van de muziek.. alle concerten en fanclubdagen volg ik alleen de laatste FCD gemist door geld tekort..
@fl3xgirl: Nogmaals gefeliciteerd! Vond het al een heel streven van je om tot zaterdag te wachten..... Je hebt ons allemaal voor de gek gehouden....Geniet er maar lekker van!
Mmmm, Het werkt vreselijk verslavend dit forum.... De poetsdoek ligt al sinds vanochtend op de tafel, maar heb er nog niks mee gedaan........Echt slecht.....Mmmm, het is dat ik vakantie heb deze week, kan ik altijd morgen nog een poging doen....haha!
Neem aan dat je bedoelt of ik zwanger ben? Uhhh nee, vanochtend getest maar helaas negatief....Nu maar wachten op ongie en als die uitblijft test ik van het weekend nog maar eens...... Mmmm, poetsdoek is een cm verschoven......hihi
mmmm, ik doelde daar inderdaad op, en of die stofdoek al verschoven was zo snel na de nod kan het heel goed he, dat het nog negatief is!....Ik duim dat de rode monstertjes wegblijven hihi... Gelukkig kun je in de tussentijd lekker met die stofdoek aan de slag
Het is idd een optie om te gaan stoffen....maar aan de andere kant wacht het forum, beker warme chocolademelk en een heerlijke reep chocolade.....Lastige keus hihi, ga toch maar voor het laatste......Morgen is er weer een dag om te stoffen......Moet ook genieten van vrij zijn.....Zo'n weekje is echt te kort en gaat veel te snel......Morgen is het alweer vrijdag....pfffff....Ging het wachten op een positieve test ook maar zo snel, maar nee, die dagen voor NOD duren ellendig lang....En dan is het zover en dan test je NEGATIEF....Grrrrrr.......
die keus is inderdaad makkleijk hihi, chocola mmmmmmm.... pff, dat stof ligt er morgen ook nog wel er komt zelf s alleen maar bij, dus kan je beter wachten he, hahahaa, heb je meer om te stoffen Ben je trouwens wel vaker overtijd en heb je symptomen of niet?
[/quote]Ben je trouwens wel vaker overtijd en heb je symptomen of niet?[/quote] Uhhhh, zie onder mijn banner. Zit nu in ronde 4 (ben een half jaar bezig) cyclus van 38-71-35-en nu dag 36..... Heb alle keren "kwaaltjes" gehad zoals pijnlijke borsten, moe, puisten en veel plassen.....maar het was dus steeds niet raak.... Nu voel ik me duidelijk anders. Heb steeds last van krampjes/steekjes in mijn buik (heb ik normaal nooit, ook nie als ik ongie moet worden, daar heb ik overigens nooit last van)....ben moe, heb het koud, geen eetlust, puistjes, hele grote pijnlijke borsten....dus...... Tja, ik weet het ff niet meer. Wacht rustig af....Hopelijk kan ik van het weekend nog eens testen als de ongie niet is komen opdagen......
sorry over het hoofd gezien.... dat anders voelen is wel misschien het belangrijkste....ik had bij de eerste ook pijnlijke borsten, krampen, en voelde me gewoon anders, moeilijk uit te leggen.... Ik duim, duim, duim tot ik kramp krijg, oke? komaan ei van knorretje, ben een beebje!
Niet zwanger is mijn gevoel...deze maand beetje gek. Ik heb altijd kramp rond mijn ovu en dan 14 dagenm later hoppa ongi..Maar nu heb ik deze maand twee keer kramp gehad en de eerste keer ben ik in elk geval niet ongi geworden, dus zal het wel niet mijn ovu geweest zijn..De volgende optie is dan morgen. Maar ik voel al wat krampjes dus weet ik genoeg... Ga volgende cyclus beginnen met ovulatietesten...
neej, eigenlijk niet. Heb wel veel kramp gehad, zo'n weeig gevoel zeg maar en wat grotere borsten, maar voel me niet zwanger...ik zal nog geduld moeten hebben...ik weet er ook niet zo veel van, van klussen enzo. Mijn eerste was er voordat ik er erg in had!