Mmmm, hoop voor je dat je toch nog positief test....... Ik ga ook zo maar eens beginnen met ovulatie testen mocht het deze maand niet raak zijn. Heb altijd geroepen dat ik hier zo lang mogelijk mee wil wachten, maar nu er 6 maanden verstreken zijn, vind ik het lang genoeg geweest. Hahaha! Komt helemaal goed......
ja, snap ik...heb het gevoel hoe harder je ermee bezig bent hoe lastiger het word...maar ja, iedereen die zwanger probeert te worden wil dat het liefst zo snel mogelijk he, dus dan zijn die testen toch wel handig. Niet die van het kruidvat gebruiken hoor, die had ik dez maand en die gaven op een heel onlogisch moment 5 dagen achtereen positieve uitslag!
Das idd een beetje raar.......Ik kijk nog wel ff......Eerst deze ronde nog maar ff afwachten......Ben nu zoveel op het forum omdat ik vakantie heb, normaal zit ik er niet zoveel op......Heb ik echt geen tijd voor.....Maar vind het wel leuk om het allemaal te lezen.....Toen ik in ronde 2 zolang op mijn ongie moest wachten ben ik ff gestopt met het forum en toen was ik ineens ongie....Ik denk toch dat je onbewust alles mentaal kunt reguleren.....Tja, we zien wel.....Weekend nog maar ff afwachten en daarna begint het werkende leven weer.....Komt helemaal goed. Jij veel succes!
hahaha, nope, zonder chocola zitten is nooit goed Ik moet volgende week ook weer werken, dus dan houdt het voor mij ook op...Probeer wel even in de gaten te houden of er nog nieuws van je is! succes!
Mijn NOD was 19 februari, maar nog steeds een negatieve test, ik wordt hier toch wel onzeker van. Ik wordt met de dag een beetje hoopvoller dat ik zwanger ben, maar wil me natuurlijk ook niet gek maken en dat ik dalijk toch gewoon wordt. Heb ook de hele tijd het gevoel alsof ik het moet worden, maar lees dat dit ook kan zijn als je zwanger bent. Pfffff.......we wachten maar geduldig af....
Vervelend voor je! Hoelang ben je al bezig? Is je cyclus regelmatig? Dat kan ook nog een rol spelen! Succes!
Ik heb tot nu toe de testen van trekpleister gebruikt. die met het pipetje. Hoe gevoelig zijn deze eigenijk? Ik ben nu in de 3e ronde,( 30 nov, 27 dec, 23jan)nadat ik met de pil ben gestopt, ben ik steeds netjes op tijd ongi geworden en heb ook in andere periodes wanneer ik met de pil ben gestopt nooit last gehad dat ik zo lang moest wachten op mijn
He Flex gefeliciteerd, las het al voordat je het geschreven had dat is het lastige van teruglezen. De banners veranderen wel op oudere pagina's Knap van je dat je het voor je kon houden wel goed dat je het Surf eerst verteld hebt. Ik ga aardappels schillen tot na het eten
Ze zeggen dat de kv testen met + gevoeliger zijn Ik zou daarmee gaan testen Wel wat duurder maar super goed!
Mmm, vervelend zeg.....misschien eens andere testen gebruiken.....Die van Kruidvat (2 voor 5 euro) schijnen erg goed te zijn (gebruik ze zelf ook, lees er altijd goede verhalen over). Deze zijn ook best gevoelig.... Heb je verder "kwaaltjes" wat zou kunnen duiden op een zwangerschap?
Die testen van de trekpleister zijn toch eigenlijk dezelfde als die van de kruitvat? die met het pipetje dan. Voor de rest heb ik af en toe een steek in mijn borsten, en rommelt het wat af in mijn buik, ook de hele tijd het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar elke keer weer niks. Ik heb wel eerder gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn (had ook zwangerschapskwaaltjes), maar dit was voor mijn NOD. Sinds die tijd probeer ik wat nuchterder te blijven en gewoon maar af te wachten, maar als je zolang overtijd bent, is het toch wel moeilijk om niet aan een zwangerschap te denken en ga je met de dag meer hopen dat het zo is.
Die van Kruidvat zijn idd met zo'n pipetje....Weet verder niet of er verschil zit tussen Trekpleister en Kruidvat......Misschien andere proberen toch moeite waard? Vervelend dat je wel van alles voelt, maar dit gevoel niet bevestigd wordt. Erg irritant, zeker als het er niet op lijkt dat je ongesteld gaat worden. Dat had ik ronde 2....Toen moest ik 71 dagen wachten op mijn ongesteldheid, dacht dat ik gek werd..... Hopelijk heb je toch snel beter nieuws!
Dames ik heb een vraagje ik ben zo misselijk he weten jullie wat ik daar aan kan doen? ik eet al veel minder na het eten ben ik ook al zo misselijk
helaas kan ik je er geen antw op geven...ik zou zelf een pilletje nemen maar ik ben "nog" niet zw...en als je zw bent mag dat niet zo gauw...veel rusten en alles waar je misselijk van wordt opzij zetten helpt denk ik haha in ieder geval veel succes hihi
Heeej Fl3xgirl Gefeliciteerd .... Wat leuk Maar ik zag die test van jouw, waar haal je die vandaan of beter gezegt waar kan ik die kopen? Volgens mijn zijn die beter denk ik! geniet er lekker van ! knufss mathilde