Ik kom even buurten en zag dit bericht... Je doet er weinig aan behalve niet te veel tegelijk te eten. Je mag niet stoppen met eten en ook niet met drinken...Iemand waarmee ik kletst op een ander topic is over de helft en nog steeds veel misselijk... Soms moet je er gewoon mee leven. Belangrijk is dat je genoeg drinkt.... overigens gefeli...
He Dames, Hier nog steeds niks. Dus... (weet de naam even niet meer 8dagen overtijd) weet hoe je je voelt. Ook steeds nega testen maar nog geen ongi.
HHEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ.. Flex is uit de kast.. GEFELICITEEEEEEEEEEEERD! JOEHOE....helemaal goedddd..... @Roxanne.. coca cola (dus wel de echte) en geen light drinken.. kleine slokjes.l werkt heeeeel goed! tegen misselijkheid.. je zou t niet denken, maar tis wel zo..
ooooow ik stuiter nog steeds hoor van het goede nieuws van Fl3x, net thuis van het werk, kon me moeilijk concentreren. Zo bijzonder ook, uitgerekend op 4 november, echt geweldig, het moest gewoon zo zijn... nou ik ga even een hapje eten maken, mssn tot straks en dan zal ik de rest ook nog even bijlezen...
jajajajajaja, ik had ze ook al opgezocht op mn werk, maar nu staan ze bij jou, das nog veeeeeel leuker!
GEFELICITEERD FLEXIEEEE! Helemaal geweldig! Grote zus met het bewijs dat kleine brus eraan komt! Hoeeeerrraaaa!
ze zijn echt geweldig, leuk hoor, als je die nou uitprint, kan je het zo aan je ouders enzo vertellen, das wel leuk denk ik (of had je een ander ideetje)
Mooie foto's Fl3x . Wat heb ze mooie grote kijkers zeg. Pff ik ben net wakker, in slaap gevallen op de bank :S
foto inkt is op haha kan niks meer printen helaas me ouders komen zaterdag ochtend hier kan ik het ze meteen vertellen