jah, heel ff nog Mannetje was weer aan t zuchten dat ik nog ff moest kijken hoe het met de meiden was. Hier nog steeds nix aan de hand... vind het toch wel heel erg vreemd worden... Kus
zag te laat dat er een bericht was haha... hier ook nog steeds niks helaas...o wat wil ik graag dat de komen dan kunnen we iig verder... de ha heeft nog steeds niet gebeld dus als hij morgen niet heeft gebeld moet ik maandag zelf bellen...pff ik word gek hiervan... ik kan verder nergens meer over mee praten...geen kwaaltjes geen ongi geen eisprong niks...alleen dat ik overtijd ben...
Jeetje Naily duurt wel lang zo zeg! Ik zou idd ff zelf bellen als je vandaag nog steeds niks hoort....Ik heb ook geen zw gevoel, maar ook geen ongie gevoel. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren. Maar het kan nog veel langer als ik naar jou kijk. Kan me voorstellen dat je verder wilt, dat heb ik nu al! Suc6 meid! Nog 1 daggie werken en dan WEEKEND
@ fl3x: GEFELICITEERD JOH!!! Echt super! @andere zwangeren die ik mogelijk vergeten ben: ook van harte gefeliciteerd natuurlijk! @ongi-meiden: veel succes in maart! in het voorjaar komt er vast nog veel meer roze! @wachtenden: wat duurt dat lang he? Hier ook nog steeds niks... morgen nog een keer testen voor de zekerheid (verjaardag van hubbie) en anders nog maar meer wachten en wachten denk ik...
Goedemorgen dames, Ik mag op rood, ben zojuist ongi geworden Nu op naar april en de december beebjes! Liefs esther
Goede morgen all... @Lady Joey.. ik vind t steeds spannender worden.. en mijn gevoel blijft t zelfde.. al is het eignelijk nergens op gebaseerd, maar kan er ook niks aan doen..hihihi @Esther.. balen meis.. Succes in Maart... @Naliey.. ja duurt nu wel heeeeeeeeel erg lang he.. @Susan ook nog niks? @Surf.. Graag gedaan.. ik vind t prachtig.. en je hebt natuurlijk ook gelijk.. zo hoort t ook... @Hier.. geen bijzonderheden.. zere boobies, maar dat hoort erbij.. goed geslapen.. niet misselijk.. joehoe..
@SENNA... nou je mag ook weer bijna testen.. zit al op dg 20 bijna.. das voor jouw doen al mooi toch.. ben beniuewd...heb je er een gevoel bij?
Goeiemorgen allemaal! @ Esther Jammer meid, op naar maart.. @ Iedereen... Nog nieuwe zwangeren in tha house?
He bah, dat is vervelend! Heb je een constante 35 daagse cyclus? Of misschien "pas" gestopt met de pil waardoor het nog wat in de hobbel is?