NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    De eerste 2 maanden na het stoppen had ik netjes 28 dagen, maar de laatste 4 maanden constant 35 dagen. Wel iedere keer stipt op tijd.

We gaan gewoon verder!

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey,

Hier maar weer een test er tegenaan gegooid... twee zelfs...
    Kruitvat helemaal wit,
    Matcare (4 dng voor NOD testen) Zag ik een hele lichte brede streep. Krijg m alleen ni zo goed op foto :S
    Dus ik mag weer op blauw...

Kus

3. 020601

020601 Lid

22 aug 2007
    6
    0
    0
    bejaardehelpster
    mortsel
    ik moest normaal nod krijgen 23febr maar heb ze nog altijd niet heb wel pijn in mijn rug en mijn borsten doen ook pijn durf nog geen test halen,in dec heb ik een miskraam gehad van een tweede,hopelijk dat het gelukt is

4. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Spannend Lady.

Ik hoop voor je dat het raak is. Persoonlijk vind ik de testen van Matcare erg betrouwbaar maar ik begrijp je wantrouwen/onzekerheid aangezien de kruidvat testen ook bekend staan als betrouwbaar...

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    daarom. maar op matcare is ie nog zo licht dat ik ook ni verwacht dat kv het traceert... dus wacht maar tot maandag of dinsdag met testen... ik weet t allemaal ni meer hoor

staat trouwens in album, maar jullie zullen er weinig wijs uit worden gok ik

6. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik zie inderdaad vrij weinig op de foto's... Ik hoop dat je maandag posi test!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik had ook een lichte streep op mijn matcaretest 2 dagen geleden, maar nu toch ongi...

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik had ook een hele lichte streep 4 dgn voor NOD.. En kijk mijn banner :) Dus ja, er is ook eigenlijk geen pijl op te trekken...

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    nee, idd... en die testen van cb digitaal met indicator? Hoe gevoelig zijn die? En betrouwbaar?

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    btw, de streep die ik zie is net zo breed als de controlestreep... dus geen dunne... is daar ook nog een verschil tussen?

Jah, nu word ik met de minuut onzekerder hoor ;)

11. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Bedoel je de zwanger/niet zwanger test? Ik geloof dat die erg gevoelig is inderdaad maar wel "laat" posi geeft. Ik heb deze test 1 dag na NOD gedaan en was posi.. Jij bent overtijd dus opzich zou hij, indien zwanger posi moeten testen maar aangezien de KV test dat ook (nog) niet doet zou ik er even mee wachten. Ze zijn aardig prijzig.. Aan de andere kant.. Er zitten 3 testen in.. Als je er 1 bewaart tot na het weekend kun je altijd een poging wagen...

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    nee, die van 1 week 2 weken enzo...

13. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ow ja die, die wilde ik ook, maar kon deze niet vinden hier in de winkel. Dus helaas geen ervaring mee alhoewel ik denk dat deze gelijk staat aan de zwanger/niet zwanger digi test van clearblue. Zitten daar ook meerdere testen in? Of maar 1?

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    geen idee... ik moet weg... kraamvisite, hoe dubbel... haha!
    Kus!

15. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey meiden nou hier zijn na 8 dagen over tijd en 38 dagen na me laatste nod de malle rooie beestjes gekomen
    dus zet mij maar op rood
    na 8 dagen overtijd had ik er wel echt hoop
    maar nu dit
    of het nou een vroege mk is geweest of niet ik weet het niet ik heb toch wel even een traantje weg moeten pinken
    voorlopig ben ik niet meer op het forum te vinden ik denk dat ik me er gewoon ff hellemaal niet mee bezig moet houden
    al vind ik het nog zooo gezellig hier
    ik trek me ff terug en hoop dat het de volgende keer wel raak mag zijn
    zou iemand me op rood willen zetten ?

dikke kus liefs redi

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Aaaah redi, wat jammer nou zeg... Dikke knuf hoor... Maar het is mss goed dat je er allemaal even afstand van neemt, dan ben je ook wat rustiger en kan je lichaam terug 'normaal' reageren op alles. ik wens je het allerbeste en hoop dat je hier snel in een mama-topic zit!

17. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Redi

Ook ik wens jou het allerbeste meid! Frusterend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.
    *dikke knuffel*

18. eefje83

eefje83 Lid

20 dec 2008
    60
    0
    0
    bij mij nog steeds niks, wel vanochtend lichtroze bij mijn afscheiding, nu weer normaal. Ik heb wel de hele tijd krampjes in mijn buik alsof ik al ongesteld ben. Erg frusterend dit! Met 9 dagen overtijd begin ik me toch wel al te verheugen op een zwangerschap. Nu nog wachten op die positieve test of anders hoop ik toch echt wel snel mijn stonden te krijgen! :rolleyes:

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    oehhh eefje,spannend!

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen

Hoi Mh81 ik ben van de NOD Maart, heb ook in februari gezeten maar helaas pakte die niet goed uit.

Ik heb voor twee maand terug de cb zwanger/nietzwanger gekocht er zaten drie in een doosje voor ik geloof zo'n 30 euro.

Groetjes mariska

Deel Deze Pagina