He Mariska, Mijn verhaal was een beetje onsamenhangend, maar ik bedoelde of er ook meerdere testen in de CB test zitten die een indicatie van de lengte zwangerschap aangeven (1-2 weken e.d.) Ik heb ze zelf niet meer nodig ( ik gebruikte die zwanger/niet zwanger test). Maar voor Lady, als er 3 in zitten, kon ze vast beginnen met testen en 1 overhouden tot na het weekend.. Ik wens jou heeeeel veel succes in maart!
Ik zat ook te kijken naar die cb digi testen met de weken erop Ik heb er niks aan want het gaat maar tot 5 weken En het heeft heel veel HCG nodig Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 10ml/U hCG (Mat Care Ultra), gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue). Ik denk dat de clear blue zoiezo veel nodig is,maakt niet uit welke soort Wat denken jullie?
Dat idee heb ik ook Puzz... Ik heb de clearblue ook pas gebruikt toen ik bijna zeker wist dat het raak was (vooral vanwege de prijs). Ik adviseer deze "pas" na een paar dagen te gebruiken wanneer je een lichte streep op de matcare/kv test hebt gezien.... Hoe voel je je verder Puzz.. Ik vind het zo geweldig voor je! Heb je al wat kwaaltjes? Of valt het mee? Al mensen ingelicht?
Iedereen weet het hihi En ja ben erg moe moe moe en ja MOE Ik heb ook steeds honger,geen trek meer maar honger... Zo vaag... Voor de rest nog niks... Al moet ik wel zeggen dat ik mezelf heb gedwongen te eten... Ik had aard en groente enz maar echt het ging zo moeilijk door mijn keel...
@puzz je hebt van cb 2 soorten digi's.. de normale zonder indicatie schijnt wel veel hcg nodig te hebben.. die met indicator met weken kun je 4 dgn voor NOD al doen volgens de gebruiksaanwijzing.. de cb + deed ik ook 2 dg voor NOD.. zie album.. ik vind t wel meevallen... maar tis dus bij iedereen wel verschillend denk ik..
Ik wil het ook zoooo graag van de daken schreeuwen! Bij mij weten onze (schoon)ouders, mijn broer en 2 beste vriendinnen het. Ik liep gister met 3 andere vriendinnen in het centrum gaf 1 mij voor de gein een stomp in mijn buik (niet hard).. Maar toen had ik echt zoiets van. Doe eens normaal joh! Maar goed, ze weet natuurlijk van niks. We deden samen een tijd aan kickboksen vandaar dat we af en toe nog wel eens wat "trucjes" aan elkaar vertonen . Ik heb een beetje dezelfde symptonen als jou.. Vooral erg moe..Pfffff hahaha Maar het is voor een goed doel!
ben daar juist test gaan kopen er stond een lichte streep^op zal maandag terug nemen mijn borsten doen wel pijn
Oeeeeh spannend! Kun je er een foto van maken? Kunnen wij meekijken. Hoeveel dagen moet je nog tot NOD? of ben je al overtijd?
Goedemiddag allemaal.... Wat is er toch weer een hoop geschreven sinds gisteravond half.....Maar ben weer helemaal bij! Pfff weer zo'n dag dat ik helemaal nergens zin in heb......Het is mijn laatste vakantiedagje dus ik denk dat ik het er maar van neem, en dus ook totaal niks doe.....De wasmachine doet al wel zijn werk, maar ja, das dadelijk alleen een kwestie van ophangen! Komt helemaal goed..... Hopelijk komen er vandaag weer zwangere bij, hier alles nog hetzelfde.....hoop kwaaltjes, geen teken van aankomende ongie......Pfff spannend hoor!
nog geen roze erbij wat jammer wel een vaag streepje las ik! dat wordt spannend hoop dat ik je in november mag zien meid!
Hallo allemaal ! Nee ik heb nog steeds niet getest, ik heb ook geen rare buikpijnen meer, tis morgen mn NOD dag,heb ook niet het gevoel dat ik ongie ga worden! Dus nog lekker afwachten Vandaag een drukke dag, straks hebben we de overdracht ( verkoop) van ons huissie ... dus andere bezigheden! Ik wens iedereen een fijne dag vandaag, alle zwangere GEFELICITEERD, Alle wachtende, succes en veel geluk, En alle Ongie ... succes volgende maand,misschien kom ik jullie vergezellen! Liefs Mathilde.
Oke dan, overdracht van je huis.....Relaxed dat ie in deze tijd verkocht is.......Das een last minder....... Succes ermee! Ps, ik hoop dat je van het weekend posi test.....Dat zou toch helemaal geweldig zijn!
@ Knorretje ... ja ons huis heeft 1 jaar te koop gestaan he , en die gene die het gekocht heeft, heeft het eerst een 6 maanden gehuurd ... en nu koopt ze et,was de afspraak! Dus wel weer een last minder straks, je heb toch dubbele kosten en je hypotheek en je huur van het huis waar je nu in woont ... Ja hopelijk wel over posi testen,ik moet zeggen heb geen kwaaltjes of zo,ik had afgelopen week al een keer getest en kreeg ik een lichte streep,staat in mijn album die foto! Maar ja er kan iets mis gegaan zijn met de innesteling waardoor ik ook gewoon weer ongie kan worden! We zien het wel,mocht het zo zijn,gaan we gewoon voor ronde 3 ... Het kan ook zijn dat mn ongie langer uit blijft ... hoop dat mn cycles normaal is, ik was na mijn mk 1 janu 09 na 4 weken wel weer gewoon ongie .. dus we zien het wel Nou ik ga me maar optutten enzo ... vrouwe gedoe hahahah .. Liefs Mathilde. p.s ik heb laten pendelen heb aan 3 mensen gevraagt, heb van antwoord terug gekregen en dat antwoord was, Juni een jongen ... nou word nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang door oefenen als dat zo is .. maar ik wacht op antwoord van die andere 2 ben benieuwd! Doegiessss
oww en knorretje .. Jij kan je ook testen zie ik, heb je dat al gedaan? Zo niet succes ik hoop ook posi voor jou! Liefs
Hallo Dames ik heb om 11uur een echo gehad omdat ik nog steeds buikpijn heb dit was gewoon bij een echo bureau vanuit de verloskundige ze hebben een inwendige echo gemaakt ze zag idd een vruchtenzak maar de vorm was onregelmatig zal zij het zeg ik heb toen maar de gynaecoloog gebelt omdat ik daar toch al onderstond wegens kiesters hij maakt vanmiddag nog een echo hij zegt het kan wezen dat bij die echobureau's het apparateur niet goed is om zon prille Zwangerschap goed tezien? ik moet zeggen ik maak me nu echt zorgen heeft iemand van jullie dit ook gehad of er ervaring mee? en kwam het goed of kregen jullie een miskraam? of mischien een tweeling liefs roxanne
hallo iedereen! kom ook weer ff wat posten! @redi: Sorry om te horen, ik hoop dat de volgende keer wel wat moois oplevert! @flex: GEFELICITEERD! @02061: Spannend! duim duim duim @hier: nog steeds niets, wel ontzeeeeeeeettend moe en misselijk, ook van die rare ongibuikpijn. Ik hoop dat het snel doorzet. Hoe is het verder hier?
Heb gisteren getest, helaas negatief.......Heb allerlei kwaaltjes en voel nog geen ongie in aantocht, dus ik blijf nog hopen. Ga zondag weer opnieuw testen.....Blijft spannend...... Je ook veel succes, hopelijk hebben we beide goed nieuws!