Okeej Knorretje ... Ik zal ook zondag testen als ik dit weekend mijn regels niet krijg! Hopelijk allebei zondag posi nieuws .... Liefs Mathilde.
@roxanne81: Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt......Irritant zeg..... Heb het zlef nog niet meegemaakt dus kan je niet helpen. Hoop dat je vanmiddag wat meer duidelijkheid krijgt..... Wat me altijd wel opvalt is dat veel meiden van die vage antwoorden krijgen bij een echo....zo'n man/vrouw snapt toch ook wel dat je duidelijkheid wilt.........vind het altijd zo raar, dat zoveel meiden na een echo-bezoek totaal over de zeik zijn omdat ze vaag nieuws krijgen...... Heel veel succes vanmiddag, laat je weten wat de uitslag is?
Ik kom op dit onderwerp even inbreken ... Met 4 weken een echo is eigenlijk nog te vroeg om iets te zien ... Je kan al wel een vruchtzakje zien,maar het vruchtje hoef je nog niet te zien,het is nog zoooo klein ... na 5 en halfe week zie je meestal pas iets zitten maar dat hoeft ook nog niet eens persee ... Ik hoop voor jou Roxanne dat ze wat zien ... dan hebbie geluk Succes ermee meis, wachten is altijd minder leuk! Liefs Mathilde
bedankt voor jullie antwoorden half 3 moet ik er zijn ik zal direckt na die tijd even jullie bericht geven over wat de gynaecoloog heeft gezegt Liefs Roxanne pff ben zo zenauwachtig
Nou dames ik ga jullie verlaten voor de nod... Mijn nod staat nu op 6 maart want ik heb waarschijnlijk mijn ei op de 20ste gehad. Ben blij dat ik nu eindelijk wat wijzer ben! En het kriebelt hier al wel hoor,heb maagzuur en voel me echt anders maar misschien liegt mijn lichaam wel maar heb wel al vanaf de 25ste een weeig gevoel in mijn onderbuik dus wie weet! Laat het jullie zeker wel weten hoor!
is net op bezoek gekomen... was wel te verwachten na 9 dagen nog geen positieve test Op naar de volgende ronde dan maar.
Na een flinke traan, een reep chocola en een warme douche sta ik weer met beide benen op de grond.... Een steek in de buik en ja hoor, ONGESTELD! Op naar ronde 5, maand 7! Hoop dat de andere meer geluk hebben!
@knorretje84 Dat meen je niet, jij ook al! Gaan we samen vol goede moed naar de volgende ronde en genieten nog van een reep chocola! Veel succes
Wel heel toevallig dat we allebei vandaag bezoek krijgen....... GRRRR, rotzooi! Maar idd, genieten van choco nu en dan vol goede moed ronde 5 in! Jij ook veel succes!
@eefje83: Zie dat deze cyclus van jou ook 36 dagen duurde, maar je hebt je banner op 28 gezet? Ga je daar vanuit dan?
Hey Knorretje, Ik weet eigenlijk niet waar ik vanuit moet gaan. De laatste 2 maanden had ik een cyclus van 27 dagen en nu ineens van 36. Ik hou hem nu maar op 28 mijn normale pilcyclus, of kan ik beter nu van 36 dagen uitgaan? Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wanneer mijn ei steeds is, heb daar eigenlijk nooit naar gekeken.Denk dat ik vanaf deze maand ook maar eens ga kijken wanneer ik ovuleer. Doe jij dat al? Ik denk dat ik het doe door te temperen, wordt anders een dure hobby als je kijkt wat die tests kosten....
@Puzzcat24 Die zijn idd niet duur, ben alleen de prijzen uit de winkel gewend... Heb hier eigenlijk nog geen ervaring mee. Maar lees wel dat velen op deze manier snel zwanger zijn geraakt...
Op naar ronde 5, maand 7! Shit knor! Ik heb nog zo geduimd...wat een anti climax zeg, zeker na al die fijne signalen! Ontzettend balen! Vol goede moed op naar de volgende ronde! Heel veel succes xx
@eefje Af te raden is die van het kruidvat te gebruiken, die geven zo'n rare uitslag op de meest onlogische momenten! Sensitest of babyboomshop zijn prima en veel goedkoper...En het kan idd super handig zijn als je je eisprong niet voelt! Succes!
Je kan beter je laatste cyclus aanhouden.....Dan wacht je automatisch ook langer met testen....dus in vele opzichten beter! hahaha! Als je ovulatietesten gaat gebruiken kan je die idd makkelijk bestellen via internet, is een stuk goedkoper. Als je dan je ei hebt gevonden kan je 14 dagen erna gaan testen....Dan hoef je ook niet zo op je cyclus te letten..... Ik gebruik ze zelf nog niet, wil zo lang mogelijk zonder "poespas" proberen al begin ik zo langzamerhand er wel aan te denken....Is misschien toch wel handig.... Heel veel succes ermee! Ennnuhhhh als ik jou was zou ik je banner veranderen.....