hey hey, Ik mag op rood, eindelijk ongi en dus duidelijkheid... wordt april, dus ik sla maart over... Kus!
@ Knorretje en eefje, komen jullie ons ook vergezellen in NOD april http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 97#4450697
heel irie, ik voel dat ik ongi moet worden (voel me ook niet zwanger) en dan schiet het niet op...Kom maar op red devils! Ik ga voor nod maart!
Aangezien ik ook feb. oversla zou ik ook naar maart moeten maar blijf gezellig hier. Ben wel benieuwd wie er nog meer zwanger gaan worden. Zag dat een paar groenen van hun twijfels af zijn. Gelukkig maar, wou dat ik dat kon zeggen. Over die testen: ik heb nu cb zwanger/niet zwanger. Heb er twee gebruikt maar werden naar 1 min. toch niet zwanger terwijl ik al zolang overtijd ben zou je toch denken dat ze daar niet zo lang over na hoeven te denken. (3 voor 19,95 euro) De volgende testen worden toch maar die pipetjes van 2 voor 5 euro. Lees hier veel goede berichten over. Zouden jullie nog maals testen of gewoon de ongi afwachten? Wie heeft er ervaring met zolang overtijd toch nog posi testen?
Joww chicks ik ben aan het kletsen in maart en april, aangezien ik niet weet waneer ik ongi ga worden. . Het word steeds spannender.. Kom hier af en toe nog wel ff spieken hoor
ow dat is jammer hopelijk wordt morge nog een roze dag! HCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCG vangen meiden!
Ik vang ook wat maar weet net voor wanneer. Iemand de gezien? Hier niet in elk geval,, zijn op dit moment ook wel welkom hoor
hoi, een tijdje geleden is er gesproken over een kalender waarop je alles moest bijhouden. Waar vind ik deze? Kus
www.mijnkalender.nl Kan pas na 2e cyclus kwam ik achter en met een onregmatige cyclus snapt hij het ook niet zo goed maar je kan wel alles invullen
he suzan, dat is echt shit....ik zou graag willen dat ik een tip voor je had. IK kan je wel mijn support geven en zeggen dat ik voor je duim dat de duiveltjes snel komen, of beter nog een posi test!