Ik ga zometeen lunchen ... Dus even afleiding .. heb wel WEER een ongie gevoel in mijn buik,was gisteren weg,eergisteren en de dagen ervoor had ik dat gevoel ook , dus krijg mn twijfels .. Nou mensen jullie horen het,we houden het nog even spannend! Liefs Mathilde
super thanks, ladies! hopelijk tot NIET in april, maar dat jullie allemaal gelukkig met een ronde buik zitten!
eyey meiden...eindelijk goed nieuws...ben net ongi geworden kunnen we eindelijk weer verder en hebben we eindelijk weer een beetje duidelijkheid... maar wat is het beste? om weer uit te gaan van 30 dagen? of langer?
EIndelijk kunnen jullie verder toy toy toy in maart of april . Ik wijzig de toestand in bovenstaande lijst .. Liefs
ik sta niet in die lijst stond ergens in nov geloof ik maar goed daar hebben we toch niks meer aan...ga me vast melden bij de volgende.. hoe moet ik ook alweer uitrekenen moet ik vanaf vandaag 30 dagen erbij rekenen?
Uhhh ff denken ,, hoeveel dagen wat je overtijd ? Als je op de lijst wil kan je altijd op de lijst.. *nog 2 berichten tot 1000 *
ow haha ik snap er toch niks van haha... ik ben trouwens super happy dat ik eindelijk weer ongi ben..
PPFFF dat zou een opluchting zijn. Hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus hebt. Of zwanger word natuurlijk