1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75& natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang& SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & dmoontje & Knorretje84 & knarboor & Mime28 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 & Mutsseflutss Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 & Tante Mars& Nailey TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn * Puzzcat24 24 Februari : * Anniepannie * Roxanne81 24 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 187 Dames voor Pink Baby Dust 29 Zwanger , 117 Ongesteld , 3Negatieve test , 3Twijfeltest , 5Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes , 3 In de MMM geraakt Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img ] LET OP : Kopieer de laatste lijst!! gegevens gaan telkens verloren! Redirosoe na 8 dagen toch nog op ROOD LadyJoey op Rood Hanneke 88 op Rood Lauw ( op dag 10 toch nog op ROOD) Dees75 op cyclus van slag (22dagen overtijd) Equal verwijderd van de lijst al een hele lange tijd niet meer online geweest. Jade 77 Op Rood BIanca82 verwijderd vande lijst al een hele lange tijd niet meer online geweest Knorretje84 op Rood EvaOngedult : Lijk te zijn verwijderd o.i.d. niks over te vinden Woezel: Na aanmelding niet meer online geweest Pampapilio: Op Rood Nailey: op Rood Tata: Rood NY81 op Cyclus van slag Esther1983 op Rood Heb de groenen boven in de lijst op cd vanslag gezet, lijkt mij en Susan niet dat zij nog Roze worden. Maar gebeurt dat veranderen we het meteen weer
pfff ik word steeds gekker .. nog steeds GEEN ongie te bekennen ..... Dat wachten bah .... ik heb mijn ongie ALTIJD optijd en nu ? heb een test gedaan, negatief dit keer , wat ik wel vreemd vindt natuurlijk ... Ik doe er maandag nog 1 mocht ik dan nog niet ongie zijn .... Hopelijk een late posi test dan maar ? Al die vragen die in je hoofd spoken,bah
Die kv test in jouw album heb ik ook gehad denk een valse want daarna ook nog steeds niks en alsmaar nega testen Succes meid
ja ik denk ook wel een valse ... Ik heb daarna een cb gedaan,die was wel licht posi .. nu heb ik weer een van de kv en is nega snap er de ballen niet meer van :'(
Ik ben ook gestopt met testen voorlopig. Ik zie het wel. Ga me er ook niet meer druk om maken. Maar ik heb nog steeds geen ongi gevoel
nou ja ik wel een beetje ... maar gister had ik dat gevoel niet meer en eergister wel ... Was ook weer lekker misselijk net .... vooral na het eten een erg opgeblazen gevoel terwijl ik dat normaal nooit heb ... ik doe nog wel 1 test en kap ik er ook mee en mocht het te lang duren ga ik er mee naar de HA ... Liefs
De HA helpt je niet snel die zegt heel snel afwachten, ik heb me vorig jaar gemeld met drie weten overtijd was te vroeg, en met 7 weken weer, toen werd ik geholpen! Kreeg een echo en toen ik niet zwanger bleek kreeg ik na weer twee weken een kuur primolut maar toen ik er naar keek was ik ineens ongi. En je bent pas 1 dag overtijd, voor je NOD word het ook afgeraden om te testen ivm foute innesteling! ik zelf testte pas met 12.2 week goed positief. Dus zolang je geen bloed heb is er moed! Test over een week pas weer, dan ben je ook wat dagen verder
ja ik pendel als je dat wilt pb me je volledige naam en geboortedatum t kan even duren voor je antwoord heb krijg veel verzoekjes
TanteMars, je heb gelijk .. Ik moet geduld hebben ... Maar o zo moeilijk,vooral als je 1 janu een miskraam heb gehad ... bij mij was in 2006 ook PCO vast gesteld .. dus ja .. ga je daaraan weer denken enzo je dingen afvragen ... Overigens ben ik nu wel moe,heb niks bijzonders gedaan! Maar thankss zolang geen bloed,hebben we moed, zet die naam maar onderaan mn banner hihih Liefssss
Het is dan indd niet makkelijk om gedult te hebben , ik zelf heb 28-01 een MK gehad met 12.6 weken. En vorige week is vastgesteld dat ik toch PCO heb terwijl ik altijd netjes opregel ongesteld was met 1 uitschieter! Ik heb heel veel gedult( heb nog wel 148 dozen op zolderstaan ) We weten nu wel waarom het zolang heeft geduurd, en mogen nu beginnen met clomid( als de Primolut aanslaat) .. Erg spannend,, maar je moet even geduld hebben dat word beloont!
Pfff meiden ze maken het me echt moeilijk op stage... Vandaag is voor de zoveelste keer mijn lessenrooster voor volgende week veranderd... dwz; andere klassen, NIEUWE voorbereidingen... nachtwerk. Begin echt boos te worden. Wat een k*tschool (sorry) Er zijn nog andere boycots maar ergens durf ik ze hier niet neerschrijven omdat ze zodanig specifiek zijn en zou niet willen dat iemand dit toevallig zou lezen... Echt hatelijk. Bij deze... ik heb bergen werk dus de komende week hou ik me afzijdig... Denken jullie ff aan me? Susan over je berichtje liefs
jeetje roxanne ik snap dat je daar super onzeker van wordt zeg! Misschien moet je gewoon vertrouwen op je gvoel en de test, die echo is echt nog heel vroeg! Zoooo makkleijk gezegd van me, maar hoe drukker jij je maakt, hoe lastiger het wordt... (ik heb het toentertijd ook gedaan hoor, dus ik snap je echt wel...) Kei veel succes hoor! Duim voor je!
Mars, mag ik heel even zeggen dat ik bewonder hoe geduldig je overkomt? Ik hoop echt zo dat jullie snel een mooi kindje gegund is!
vroeg het trouwens eerder al, maar er wordt zoveel gezegd Wat betekenen die pendels? Nieuwsgierige aap die ik ben
Nou ik ga, ff omkleden en dan gaan we met de vrienden groep uit eten om 7 uur. Maar eerst nog 45 min. rijden. Fijne avond en tot....morgen?
Mars dank je wel voor het veranderen in de lijst. LIef wat je zei....hoop ik ook. En ik duim ook dat het snel voor jou raak mag zijn. Liefs....