1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75& natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang& SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & Knorretje84 & knarboor & Mime28 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 & Mutsseflutss Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 & Tante Mars& Nailey TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn * Puzzcat24 24 Februari : * Anniepannie * Roxanne81 24 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 186 Dames voor Pink Baby Dust 29 Zwanger , 118 Ongesteld , 3Negatieve test , 3Twijfeltest , 5Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes , 3 In de MMM geraakt Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img ] LET OP : Kopieer de laatste lijst!! gegevens gaan telkens verloren!
eyey tante mars...ik zag dat je me had toegevoegd...maar mijn naam staat verkeerd haha...iig bedankt... vandaag uit eten geweest met me ventje en me schoonouders hihi weeste wokken bij de gouden wok...was heerlijk haha
Dag februari..... Hopelijk zijn alle dames die het nog niet zeker weten lekker zwanger...Anders allemaal veel succes in de volgende maanden .
Ow nou ja ze snappen vast wel wat ik bedoel haha,, ga het morgen wel ff aanpassen haha.. Wij zijn net terug van een verjaardag we zouden eigenlijk maar kort heen want ben zo moe, maar had n bak koffie gehad en leefde ineens helemaal op.. We zijn nu thuis en ben nu echt weer helemaal bekaf..Dus duik dalijk weer lekker me bedje in
hallo lieve mensen ... tis alweer 1 Maart en nog steeds GEEN ongie te bekennen bij mij ... Weet niet wat ik denken moet maar ja .. Morgen ochtend doe ik een test met mn ochtend urine, dus morgen weten jullie de uitslag of geen uitslag als ie nega is .. ja dan vertel ik het ook wel hoor! Dit maal een + cb test gehaald van CB .. dus moet goed komen denk ? Nou ik duik ook zometeen mn bed in,duimen jullie voor mij please? Slaap lekker allemaal en een dikke knuff
Ik duim maar heb ook gezegd dat je beter nog een week kan wachten . Spannend .. Lekker slapen ik duik ook me koffer in
Thankss tante .. ik weet het , na deze test w8 ik een weekje ... Eerder heb ik toch geen geduld in mn (_!_) hahaha slaap lekker xxxx
Ik ben nog de enige blauwe ... 1984 ook haar Duuvels gekregen op 25 Janu .. las ik net .... Nou ben ik nog de enige deze maand? Whaaa meer spanneder .. nu ga ik echt out .. Slaap lekker xxxxxxxxxxxxxxxxx Oja tante zal er zeker aan denken wanneer ik weer wil testen maar dat wil na morgen toch niet meer, begint erg vervelend te worden! Liefsss
Daarmee kan een voorspelling gedaan worden wanneer je zwanger wordt en wat het geslacht van het babietje wordt
hej hej, mmmm, ik heb vanmorgen toch maar getest, volgens mijn berekeningen 2 dagen overtijd...Maar ik had geen kwaaltjes ofzo deze maand...NU heb ik toch een hel licht lijntje getest...Volgens mij kan dat maar 1 ding betekenen, maar ben er erg onzeker over! Hoe licht een streepje ook is, positief is positief toch?
Mmmmmmmfpffff.......februari is voorbij! Maar ongie nope! Ik ben al vroeg wakker, ben bloedchaggerijnig en emo-mutserig, t voelt alsof ik ongie moet worden, maar voel lichamelijk niets... Heb 2 testen besteld, als ik morgen of dinsdag niet ongie ben, dan test ik.....denk ik Lees nu met belangstelling bij jullie dames mee. Wie gaat er testen? En wie moet er wachten...? groetjes chaggie nicole
dames precies op 26 febr. heb ik positief getest op de verjaardag van mijn zoontje! succes allen dames!