NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    princi, hoor ik daar een brabantse KEI!?! haha!

2. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Ricmar, hoop dat het weer een beetje met je gaat, beterschap!

Leuk die limo, kunnen we gelijk mee doorrijden straks naar de 9 maandenbeurs voordat de eerste groep wordt afgezet bij de oktober mama's ;)

Zometeen weer werken maar iedereen alvast een fijn (klus) weekend! :)

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal!
    jullie kunnen wel kletsen zeg! moet steeds meer dan 5 pagina`s bijlezen!
    vandaag moet ik de hele dag werken, dus vanavond zal er wel weer gezellig veel te lezen zijn!
    even een vraagje, zijn jullie er ook meer mee bezig dan jullie mannen? hier is dat wel t geval. hij wil heel graag een kindje, maar heeft zoiets van : t komt wel. we zijn nu al meer dan een jaar bezig, en afgelopen dagen wilde ik dus zo`n beetje elke dag klussen. na 5 dagen had hij zoiets van: al weer? hihi.
    ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ineens veel vaker wil klussen dan wanneer ik niet in mijn vruchtbare periode zit. mijn mannetje begrijpt dit wel, maar het moet natuurlijk wel leuk blijven...
    zijn er meiden die dit herkennen?
    werkse of 'kletse' vandaag, en tot vanavond!
    liefs Ellen

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

Ik heb een goede nacht gehad.
    Ben weer uitgerust, voel me dan ook gelijk een stuk beter.
    Vanmorgen de laatste pillen genomen dus komt wel goed

Wat een mooie limo trouwens

Ik hoop dat ik over ca 10 dagen kan plaats nemen.

5. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Hier gisteren héél veel slijm dus efkes goe geklust .
    Ben wel al dag of 3 héél misselijk en met vlagen echt overgeven maar denk dan were dat aan mijn maagverkleining ligt alhoewel ik daar vroeger zoveel last nie van had.
    Als ik niet zwanger ben volgende maand denk ik van were keer onderzoeken van mijn maag te laten doen .
    Alhoewel ik hoop dat da niet moet gebeuren en dat ik gelijk positief test .

Hoop dat velen op de roze wolk mogen zitten in februari

Groetjes

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ ellen, ik herken je verhaal wel hoor!
    wij hebben ook niet zo'n heeeeeel hoge klus-hoeveelheid normaal gesproken, maar nu we graag een kindje willen zijn we in de vruchtbare dagen ook 'overdreven' meer bezig, hihi! Ach we willen het allebei wel heel graag en hebben er ook wel lol in, maar soms tegen het einde van de klustijd, wil ik ook wel weer eens gewoon meteen gaan slapen en mijn vriend trouwens ook! Maar het is allemaal voor een goed doel! Dus ik begrijp wat je bedoelt. Mijn vriend is er op zijn manier ook wel mee bezig, maar natuurlijk niet zoals ik.

Hele fijne (werk)dag vandaag allemaal, ik ben zo ook weer aan de beurt! spreek jullie wellicht vanavond nog als het niet te laat word!

liefs suuskebab

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goeie morgen lady's :D

Zit hier nog lekker alleen bij te trekken :D, storingen op te lossen. Als ik nu nog iemand zo gek ken krijgen om koffie te gaan halen :D is mijn ochtend al geslaagd :)

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen?

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hier best kut heb buikkramp, me buik is helemaal opgezwolle en voel me wat misselijk maar voor de rest tja gaat goed he , en daar?

10. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ja hier gaat het wel goed, heb mijn ongi dus nog ff wachten en dan kunnen we weer gaan klussen.

Balen dat je je niet zo lekker voelt. Aan je banner te zien heb je nu je eitje bijna. Misschien heeft het daar mee te maken? Of word je ziek (niet te hopen, maar het heerst wel helaas).

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik sla altijd die griepepeemien over komt bij mij altijd net een maand of 2 later aankakken.
    Dus denk het niet, hoop ergens dat me ei vroeg is geweest.

12. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Heb je anders niet goed geklust dan? Omdat je hoopt dat je eitje eerder is geweest?

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    eergister voor het laatst erg he , maarja hoop dus dat me ei eerder is geweest heb zoveel sypmtonen en ben gewoon bang dat me lichaam me weer voor de gek houd.

14. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Kan best zijn ja. Had je vruchtbaar slijm? En zo'n banner wil niet echt iets zeggen hoor, er zijn zat meiden die eerder of later dan de banner zegt hun eitje hebben. Ik duim voor je.

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oja, probeer je voor de zekerheid je mannetje vanavond nog te verleiden hihi. En het kan best hoor als je eergisteren nog geklust hebt. Een zaadcel blijft volgens mij iets van 72 uur in leven dacht ik, en bij hele goede zelfs tot 5 daagjes ooit.

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    haha zeker ga ik hem vanavond ff verleiden.
    \WE zullen zien.

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0

FEBRUARI 2009

1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23
    2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80
    3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha
    4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & Maartje84
    6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie
    8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV
    10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje
    11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81
    13: Zinah & Koeky
    14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82
    17: Mexicang & berenbotje
    18: Liesben
    19: Vissertje, nienke07
    20: Angelea
    21: MamavanJordy
    22: Springmuis
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28: Happy79
    Datumloos: mamaria

TESTMARATHON

13 Februari :
    * Joyce81

97 Dames voor Pink Baby Dust
    0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Hey ladies!

Ik heb mezelf verzet van de 1e naar de 3e omdat ik mn ei toch echt pas afgelopen dinsdag heb gehad. Heb ook besloten zo lang mogelijk te wachten na mn nod, om teleurstellingen te voorkomen....
    Ben benieuwd wanneer de eerst dames uit feb positief gaan testen!

X-je

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    ik heb weer gelachen om jullie berichtjes. We hebben idd geklust nog toen ik thuis kwam. Ik hoop alleen dat er nog iets is blijven zitten want het liep er wel weer snel uit. Ik heb nu echt een beetje last van onderbuik. Maar dat kan ook nog gewoon van het klussen zijn of misschien dat mijn darmen me lekker aan het plagen is of het heeft toch misschien met een ei-sprong te maken. Ik weet het in ieder geval niet wat het is.

Iedereen heeel veel s6 en we zien elkaar spoedig weer.

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Ricmar je mag er al bij hoor, ook jij bent aan het afwachten tot je mag testen en daar is de limo voor, dus kom er gezellig bij!

Dat is volgens mij geen probleem. Ik heb gelezen de de beste zwemmertjes binnen 30 minuutjes de bm binnen gaat, en daar komt het water niet. De zwemmertjes die het niet redden en in de vagina achterblijven zullen wel sneller doodgaan zo, maar ja, die gaan toch niets voor je ei betekenen ;)

Pearl, ook bij jou zwemmen de beste zaadjes binnen 30 minuutjes gewoon omhoog hoor! Het zijn er 20 miljoen, je kan er nogal wat missen ;)

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goede morgen dames
    ik kom me hier melden helaas na vanochtend een nega test te hebben gehad kwamen al vrij snel daar achter aan de :evil: op zetten
    mijn nieuwe nod is de 19e februari dan ga ik ook naar de huishoud beurs en de 9 mnd beurs dus erg spannend hoop dat ik met dubbele streep ernaartoe kan.

ik ga mezelf nu ff op de lijst zetten veel succes iedereen

Deel Deze Pagina