Dacht gister dat ik ongi zou worden maar helaas is het niet niet doorgekomen. We wachten tot steeds af.
jammer dat ik steeds weer op roze sta terwijl ik mezelf toch echt op oranje heb gezet....... @ happy.... Heb je al meer duidelijkheid? Ik leef met je mee... x
1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75& natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe& MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang& SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & Knorretje84 & knarboor &Mime28 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 & Vrijheid 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 &Gepke1979& Lilage 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 & Mutsseflutss Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29& Helma30 & Tante Mars& Naliey TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn * Puzzcat24 24 Februari : * Anniepannie * Roxanne81 24 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 188 Dames voor Pink Baby Dust 33 Zwanger , 127 Ongesteld , 3Negatieve test , 1Twijfeltest , 13Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 6 Vlindertjes , 4 In de MMM geraakt
He vlindertjes, wat ontzettend jammer. Heel veel sterkte de komende tijd.. en hopen dat de lente wat meer vreugde brengt! @susan, mijn ongi's kwamen ook echt niet door na die lange overtijd dus als ik je situatie met de mijne vergelijk... nog ff geduld, ze zijn op komst! x kus dames
@ Lady, vandaag echt weer helemaal niks. Hoelang duurde het bij jou dan? Er word vaak een oude lijst gepakt daardoor kloppen de kleuren niet altijd.
he susan, heb het nog eens nagekeken op mijnkalender.net en het duurde bij mij welgeteld 3,5 dagen tegen de ms echt doorzetten... was ook zo af en toe wat roze, dan weer niks. Veel shopplezier ondertussen
Hoi hoi Hier is de ongie nog niet echt doorgezet..dus ik ben heel benieuwd Heb namelijk alleen wat met afvegen en ik had gister een tampon ingedaan...en er zat maar een klein vlekje op aan een kant maar heb wel steeds last van krampen..dus ik moet nog ff afwachten...ik zit nu op dag 25 en ik ging ff kijken naar die www.mijnkalender.net maar dat is dus hetzelfde als wat ik al had hihhiihi Alleen een andere naam http://www.menstruatiekalender.net
Het vloeien is gestopt. Had zelf ook echt het gevoel dat het raak geweest was afgelopen maand, maar voelde ook dat het niet goed ging een week voor mijn NOD. Niet positief getest; dus ook niet echt zwanger geweest . Ik hoop maar dat het in mei raak is; dan gaan we er weer voor! Jij sterkte he...
Hallo Dames, ik ga me even bij jullie vervoegen. - nuvaring uitgehaald op 22 jan --> ongesteld geworden op 25 jan - volgende NOD moest zijn op 22 feb.. nog steeds niets! Kan dit zijn van te 'ontringen'? Ga zeggen dat ik me soms eigenaardig voel: steken in onderbuik - baarmoeder, tepels zijn supergevoelig-pijnlijk-'anders', ... Heb eerste test gedaan 3 dagen na NOD: negatief Ondertussen aan het afwachten... Iemand dit meegemaakt?
Hallo Moksie, Net hetzelfde meegemaakt! Ook na nuvaring... dacht toen echt dat ik zwanger was, ook supermisselijk etc. Echt erg wat die hormonen met je doen. Jammer genoeg zal het afwachten worden voor je... Cyclus doet bij nog steeds raar na 4 maand dusja liefs
pfff.. heb dus nog een tijdje te gaan eer mijn lichaam terug normaal doet. ik had ergens het idee dat ontringen makkelijker gaat dan ontpillen door kleinere hormoneninname.. niet dus? @ the lady: hoelang duurde je eerste cyclus na ring?
Na het stoppen met de ring heb ik nergens last van gehad. De eerste cyclus 26 dagen en daarna gewoon 28 dagen. Heb je al met de ultra gevoelige test getest? Misschien is je innesteling laat geweest?
Hoi Hoi, hier nog steeds geen ongie. Had maandag wat bruinverlies dus dacht nu gaat het doorzetten...maar daarna weer helemaal niks. Dus ik dacht vanmorgen test nog maar een keertje voor de zekerheid en zie een heeeel licht 2e streepje....Nou weet ik het echt niet meer hoor. Voel me niet zwanger (wel veel hoofdpijn de afgelopen dagen) en ga er eigenlijk van uit dat ik gewoon op me ongie moet wachten... Vanochtend hadden we wel geklust, ben daarna naar de wc geweest. En bij de 2e keer plassen pas getest...Kan sperma de test ook beeinvloeden (sorry misschien domme vraag)? En het zou toch nu niet meer kunnen nu ik al zolang overtijd ben? Ik heb geprobeerd een foto te maken maar is erg wazig en haast niet te zien. Nou denk dat ik nog maar een test koop en morgenochtend nog een keer doe....
Hier sinds gisterasvond wat meer afscheiding als normaal...en vanmorgen nog wat en nou niet zo heel veel meer Ik had gisteravond en vanmorgen echt zo'n ongiegevoel....mar er is nog niks..
hey meiden, hoe ngaat het hier? zag dat mutsefluts op niets doorgegeven staat ze is uiteindelijk na een positieve test toch ongesteld geworden ze mag dus op rood