NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier is het bruinverlies woensdag gestopt dus ik mag officieel naar maart.
    Ga er maar van uit dat het mijn ongi was.
    Heeft bijna 6 dagen geduurd, hoop dat mijn volgende ongi wel wat duidelijker doorkomt.

Succes Done, ik weet hoe je je voelt bij mij kwam het pas na 55 dagen na mijn NOD maar jij bent verder zie ik wel.
    Succes meid

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    lieve februari-vriendjes... ik vind het niet zo gezellig in maart...

heb echt vanalles aan de hand de laatste 2 dagen... ik ben ZO erg moe , terwijl ik echt veel geslapen heb
    + heb sinds gisteren zo'n rare steekjes in mijn onderbuik... nog nooit eerder gehad, beetje ongikrampjes maar veel lichter...
    Voel me echt raar... dit had ik nog niet eerder!
    ben zo ontzettend moe...
    pfff

liefs theLady

3. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    hoop voor jou dat het positieve krampjes zijn.
    Vanaf wanneer kan je testen?

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he Nadeke... jij had het toch ook over pijn als je hoest of lacht he?

Heb m'n NOD 24 maart, dus denk dat ik vanaf dan kan beginnen testen... of ietsje vroeger.

Ik voel me ZO vreemd meid, echt raar en zelfs een beetje eng.

thx voor je reactie
    liefs

5. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    ja ik had het ook over die pijn, ik moet wel zeggen dat het nu al veel beter is als over twee dagen. het was precies of er steekte zoiets als ik hoeste of niesde of lachte. en zo een trekkerig gevoel. had daarom mijn bloed laten trekken bij dokter omdat ik bang was dat er iets ergs was vorige week, maar ze zei alles ok en ook geen blaasontsteking .. en ook dat ik een goede eisprong moet gehad hebben dus had ze me medicijnen voorgeschreven tegen krampen... maar durfde ze niet te nemen uit schrik.. moest ik deze maand dan wel eens het geluk hebben wil ik dat zelf niet verliezen door medicijnen te nemen...

vele groetjes

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    en gelijk heb je! Je bent al 'n tijdje bezig, dan versta ik het ook heel goed dat je liever die risico's niet neemt..
    Heb ook wel 'n beetje pijn zoals jij het beschrijft, ook als ik een grote boodschap moet :oops:

Wat fijn te weten dat je een goede eisprong had! Dat geeft hoop he meid...
    Ik duim voor je!

x

7. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    ik duim ook voor jou meid,
    nu je het zegt van die 'grote boodschap' he ... ik had dat ook die pijn onder in buik als ik mij proper maakte (sorry voor details)
    groetjes

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Testeee!

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Kom naar april, daar is het echt superleuk!

Kus

10. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    Ik gooi er nog een aantal details bovenop: vanmorgen zo misselijk, moest wolgen maar niet overgeven

zucht!

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,
    Ik ben zojuist bij de gynaecoloog geweest in het ziekenhuis hier. Ze heeft via een inwendige echo mijn baarmoeder en eierstokken bekeken en ze denkt dat ik PCOS heb. Echter is het nog te vroeg om dit daadwerkelijk direct vast te stellen. Als ik in augustus nog niet zwanger ben mag ik terug komen en gaan ze me helpen.

Ik ga dus in de wachtstand tot ik ergens een ongi spot.

Liefs esther

12. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    @ Esther: ik hoop van harte voor je dat alles 'vanzelf' in orde komt!
    Had jij (of heb jij) vreemde symptomen? Ik begin ze toch zelf ook een beetje te nijpen...

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dank je!
    Uitblijven van menstruatie, acne sinds 2 maanden op mijn voorhoofd en negatieve ovulatietesten al 3 maanden, temperatuur blijft ook constant.

Maar is bij mij aan mijn eierstokken gezien op de echo, maar pas echt vast te stellen na een half jaar.

Welke ronde zit jij?

Liefs esther

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    breek ff in...hoezo pas vast te stellen na half jaar?

Dat kunne ze nu al doen hoor met behulp van een bloedtest! Waarom je zo in het onzekere laten zitten als je al wat symptomen hebt van PCO...dat zal niet zomaar poef ineens verdwijnen hoor..

Alhoewel je wel mooie cyclussen hebt...maar je hebt geen positieve testen of temp stijgingen...dus geen ei!

verspilling van het half jaar vind ik dat....stomme gynae...

Groetjes en succes meis!

Miranda

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ze zegt dat je alleen geholpen wordt als je minder dan 8 keer per jaar menstueerd. Aangezien ik pas 7 maanden bezig ben moet ik wachten.

Als ik over een maand nog niet ongi ben vraag ik gewoon een bloedtest aan.

Dank voor je berichtje.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he esther,

nu daar gaan mijn haren van omhoog staan hoor!

minder als 8 keer...dus dat zou inhouden dat ik nooit hulp kan krijgen omdat ik om de 3 weken menstrueer.....ik heb ook PCO en ook geen eisprong...maar ik menstrueer wel veel!

Hier had ik het probleem bij mijn gynae dat hij mij te dik vond...oke ben te dik....maar wat dan nog!

Ik heb gewoon een andere gezocht die me direct hielp en binnen het jaar bij die was ik zwanger!

Heel veel succes hoor!

Groetjes,
    Miranda

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik kreeg ook te horen dat ik af moet vallen, want dan kan het zijn dat ik spontaan weer een eigen eisprong krijg.

Hmm kennelijk nemen ze de boel dus niet zo serieus.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Dat is helaas zo in de wereld van PCO....afvallen is het antwoord...terwijl dat nu net het aller aller moeilijkste is! :( Maar het kan idd helpen. Ben je veel aangekomen sinds je begonnen bent met proberen? Hoeveel overgewicht heb je op dit moment? Als je niet wil zeggen maakt niet uit!!

Groetjes,
    Miranda

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik ben 1.65 en weeg 79 kilo. Ben 2 kilo aangekomen ofzo.

Heb geen idee wat het streefgewicht is. Ze had het over 10% van je gewicht afvallen. We gaan het proberen iig.

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @tante mars... wat zeg je nou... testen?! gekkerd, is nog véél te vroeg en ik hou me sterk!

@nadeke.. hoe gaat het met je ondertussen?

@ladyjoey... zal ff komen piepen :) hihi thx lieverd

Deel Deze Pagina