FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & berenbotje 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & knippy 20: Angelea 21: MamavanJordy 22: Springmuis 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 97 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Ja kei brabantse kei hahahahaha ik heb lang in amsterdam gewoond maar nu sinds twee jaar lekker in brabant en dus vliegen de keien hier om mijn oren en uit mijn mond....
@Knippy & Rama: Bah, weer twee januari meiden erbij . Hoop dat ook jullie deze maand meer suc6 hebben! (maar dat moet haast wel, want we schijnen een 100% roze garantie te hebben ). @Ellen: Hier precies hetzelfde hoor. Mn mannetje is er ook niet vies van, maar nu ben ik degene die steeds zegt dat we moeten klussen. Hij wil wel graag een beebje, maar is laaaaang niet zo ongeduldig als ik. hij praat er ook niet zoveel over. @allemaal: Nou heb vanochtend bij het opstaan mn roze joggingspak en pumpjes maar gelijk aangedaan en ga nu lekker in de limo zitten - Dus laat de breilessen beginnen . Mn temp was vanochtend iets hoger, dus denk dat mn eitje gisternacht was ofzo. Heb nu nog wel een beetje van die typische "ei-steken", maar misschien zijn dat gewoon nog wat na-pijntjes . Als mn temp morgen goed hoog is zal ik mezelf op de lijst ff iets naar voren halen.
Jee meiden...ik moest wel 10 bladzijden bijlezen! Wat is er weer een hoop afgeklust zeg..... (we zouden samen een huis kunnen bouwen...hahahaha) Nee, effe alle gekheid op een stokje......ik hoop echt dat wij volgende maand een super roze maand krijgen....ik wil deze maand geen rood zien!!!!! Ik voel me al 4 of 5 dagen raar....normaal weet ik ongeveer wanneer mijn ei is....dmv alle voortekenen enz...maar nu kan ik er geen wijs uit.... woensdag op donderdagnacht geklust.... nog geen posi ovu gehad....vanacht of morgennacht nog 1 x manlief verleiden.... :-$ En dan hopen dat ik mijn ei niet gemist heb..... Iedereen op de wachtbank SUCCES! Iedereen aan de klus...ook SUCCES! Iedereen bijna aan de klus...ook SUCCES!
hier ook weer even een update van mij, ben al de hele week bezig met ovu testen maar geen dikke streep te ontdekken hoor...word er zo onzeker van... ben nu ziek thuis, dus van klussen zal ook niet zo veel meer terecht komen. volgende week woensdag bloed laten prikken en progesteron waarde laten bepalen. Week later belt mijn gyn om de uitslag te bespreken...ben bang dat het weer niets word deze maand. waarom gaat het bij ons nou niet normaal... sorry voor alle meiden die al veel langer bezig zijn, maar zit gewoon even in een ontzettende diepe dip.
@klein chrisje: Ja, helemaal mee eens, geen rood op onze lijst . Irritant dat je je nog niet weet wanneer je ei is/was. misschien komt ie nog? Volgens je banner heb je pas vandaag je vruchtbaarste dag. Ik kan je toch aanraden om te tempen, omdat je op die manier (achteraf) altijd heel duidelijk kan zien wanneer je ei was. Je weet dan ook veel beter wanneer je overtijd bent of niet. Maar hopelijk is het gewoon niet meer nodig met de 100% roze garantie . Veel succes!
nana voor jou de klus er al weer bijna op word het weer een spannende tijd. over dat mannetje niet meer wil klussen ik ken het hier ook vind dat ik er teveel meebezig ben en moet het maar op zijn beloop laten het komt vanzelf zegt hij zien die mannen niet in hoe moeilijk dat voor is zucht.
hey noa begrijp je helemaal, kan sosm echt gewoon zeer doen, al die zwangeren die je ziet en je hopt zo dat op een dag er een wondertje in je schoot mag groeien. Weet zeker voor ons komt ook nog wel die dag, wij moeten gewon laten zien dat we veel geduld hebben, heeel veeeeeeeeel geduld.
@Noa:Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, we hebben hier allemaal wel eens een dip en waar is het forum voor als je je dan niet eens even mag uiten. Kan me heel goed voorstellen dat je er niet van blij van wordt, met al die onduidelijkheid en ook niet van de gedachte aan de MMM. Duim voor je dat die uitslag van de gyn er niet meer toe doet, omdat je gewoon al zwanger bent! Maar mocht het deze mand niet lukken, dan worden je kansen hopelijk wel een stuk groter als je de volgende ronde al hulpt krijgt.
ja ben blij dat ik weer (bijna?) op de wachtbank mag. Maar zie al wel een beetje op tegen die emotionele rollercoaster - ik wordt elke ronde labieler van dat wachten - dan weer heel vrolijk en heel veel hoop en dan zie ik het niet zitten en weet ik zeker dta het niet is gelukt. Hopelijk ben ik deze maand eindelijk eens sterk genoeg om ne niet zo te laten meeslepen Irritant he, dat onze mannetejs er zo relaxed onder kunnen blijven. Pffff, ze zouden gewoon es een portie van onze hormomen moeten krijgen, dan zouden ze het ook eens voelen (maar dan wel pas als we zwanger zijn, want ander lukt het nooit )
bedankt voor alle lieve woordjes, zit al bijna een jaar in de mm, word er moedeloos van. Ben op het punt dat ik er alles voor over hebt, ik wil ook best nog wel wachten als ik weet hoelang! vorige maand eindelijk een keer uit mezelf ongi gewordne met behulp van clomid, ben gewoon bang dat het deze maand al weer niet meer werkt... ik snap me eigen lichaam niet...waarom is het ons nu nog niet gegund...
ik wou dat oik je een bevrucht eitje kon geven meissie, maar helaas heb zelf ook nog geen bevrucht eitje. hey nog ff koppie kop, oke ? forum is er om je hart te luchten, ook ik kan niet bij me vriend terecht ,die zegt alleen maar "we zien wel "dus schiet ik ook niks mee op.
@Noa: *Heeeele dikke knuffel* Het is je echt wel gegund, jou tijd moet alleen nog komen. Snap dat je moedeloos wordt, maar -op wat voor manier dan ook- uiteindelijk zal het een keer lukken. Sterkte!
Hier nog steeds geen ongi... ik sta geloof ik ergens begin de 20e, maar dat is al niet meer van toepassing gezien de behoorlijke overschrijding... wanneer het loskomt, laat ik wel een definitieve datum weten... Echt irritant, normaal zou je denken met zo'n overschrijding dat je zwanger bent, laat dat nou eens niet het geval zijn.... grrrrrrrrrrrrrrrr Kus
@ noa......ik heb voor jou een mooie foto van anne geddes.... Ik weet, spreek uit ervaring, het is het wachten waard....... Het doet je pijn.....bijt door, zoek steun ..... en ineens...zonder dat je het op die moment verwacht....zie je ze.... 2 dikke vette ROZE strepen!!!! Ik wens je heel veel sterkte en succes toe in deze ZWARE periode....en mannen...ach die snappen er toch ookniks van..... *****BELIEVE ME......YOU'RE WISH COME TRUE !!!!******
we wachten op ons : PS: dit is niet bedoelt om mensen mee te kwetsen......voel je je toch zo...het spijt me...... Ik wilde gewoon ff het doel...laat ikhet zo noemen....laten zien waar wij nu allemaal deze zware periode door voor moeten maken......