NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

FEBRUARI 2009

1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23
    2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80
    3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha
    4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & Maartje84
    6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Nana33
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie
    8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009
    10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje
    11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81
    13: Zinah & Koeky
    14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82
    17: Mexicang & berenbotje
    18: Liesben
    19: Vissertje & nienke07 & Annie1979
    20: Angelea & Ranniej20
    21: MamavanJordy
    22: Springmuis
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28: Happy79
    Datumloos: mamaria

TESTMARATHON

13 Februari :
    * Joyce81

102 Dames voor Pink Baby Dust
    0 Zwanger , 1 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey nana,

Ik zie dat jouw eitje ook echt is geweest! goed hoor!
    En wat dat voelen betreft: het valt allemaal REUZE mee, al had ik dat vorige 2 ronden niet, ik denk dat het niks betekent... WEL had ik gisterenavond iets heel opmerkelijks: bloedend tandvlees! toen ik mijn tandpasta uitspuugde was het helemaal ROZE Dat heb ik dus ECHT NOOIT!! Laten we dat dan beschouwen als het eerste teken van onze 100% roze maand! ;)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hoi meiden..zooo jullie kunnen goed kletsen...roze limo ooh luxe...hier nog in de wacht voor ei...tenminste als ik die heb, de HA zegt van niet :( Maar ik blijf positief! en we oefenen erop los hihi...

Als het in maart nog niet zover is mag ik van hubbie terug naar de Gynae voor waarschijnlijk clomid.....dus nog even hopen op een wonder!

Ooh al 2 ongi meiden...bah bah bah...sterkte en succes met de volgende ronde meiden..

nog geen roze? en we zitten al bijna in februari hihi.

Hoe is het verder?

Groetjes,
    Miranda

4. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Tuurlijk komt het allemaal goed suuskebab als ge het nie verwacht komt er goe nieuws heb ik me laten wijsmaken.

Hier op het wachtbankje binnen 14 dagen weten we meer

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Miranda: vervelend dat je ha denkt dat je geen ei hebt- maar inderdaad laat hem maar es ff zien dat het wel zo is ;) en je hebt vast van de 100% roze garantie gehoord, deze maand... Maar goed wel een fijn idee dat als het nu niet lukt dat je dan aan de clomid kan.
    @Suus: Oh ok, dan had ik het verkeerd begrepen. Maar inderdaad bloedend tandvlees vind ik een superroze symptoom (vermengt met tanpasta zeker :) )! Leuk dat het bij sommigen al een klein beetje spannend begint te worden. Ben erg blij dat mijn eitje ook weer geweest is - nu mag ik ook weer fijn sympoompjes spotten. Ik had trouwens deze keer voor het eerst echt hele erge pijnlijke (*)(*) rond mn ei. Normaal heb ik daar amper last van :( .

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ miranda: hoe komt het dat de HA verwacht dat je geen ei hebt? Als ik naar de cyclussen kijk, die zijn toch niet zo heeeel lang? Waarop baseert hij dit dan? Het kan zomaar zijn dat je het ergens al eens uitgelegt hebt, maar ik wil zo graag voor jou dat je hem wel hebt! :D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jeeh nana, pijnlijke borsten rond je ei..nou dat moet dan een reuze ei zijn geweest deze keer als je er anders gen last van hebt hihi

Ja idd een fijn idee dat ik dan clomid kan nemen....hopelijk duurt het dan niet lang of is er niets anders mis....naast de PCO hahaha

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi suuskebab, ja heb het idd al meerdere keren uitgelegd...maar ja kom ook niet zo heel vaak op de nod topics...is zo confronterend soms...

Ik heb PCO, werd ik voor mijn eerste zwangerschap nooit ongesteld (hooguit 3 a 4 keer)
    Nu is het de andere kant opgeslagen, ik ben heel veel en vaak ongsteld...het lijkt op een cyclus maar de HA vertelde dat ik dus waarschijnlijk nu ook geeen ei heb maar dat ik wel bloedingen krijg...

Maar dit is niet nagekeken door middel van bloedonderzoek ofzo...dus ik ga er gewoon vanuit dat ik hem wel heb! lekker puhh naar de HA toe...

Groetjes,
    Miranda

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ nana

ja ik heb gisteren en eergisteren wel lichte ongie krampjes-achtige-dingen gehad hoor, maar ik maak mezelf maar wijs dat het uitstraalt vanuit mijn rug (waar ik met werken regelmatig last van heb)

En die (.)(.) ; wellicht is het voor jou een GOED teken! ik heb het iedere keer tot nu toe, op het moment dat mijn ei verschijnt heb ik zere tepels (net of ze licht ontstoken zijn) en daarna wat gevoelige (.)(.)... maarja wat is gevoelig... bij mij voel ik het alleen als ik er echt in knijp of als ik er tegenaan stoot. ieders pijngrens is zo anders he!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ok miranda, sorry, haha! Heb je inzicht dmv tempen of ovutesten of niet? Ik HOOP ECHT voor je dat je lekker op roze gaat deze maand!

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, ja dat dacht ik ook - zo groot als een struisvogel ei :) . Voel 'em helemaal zitten ;) .

Hoor wel vaak goede verhalen over clomid bij meiden die PCO hebben. Vriendin van me ook - zonder clomid 11 maanden geprobeerd, toen 2e ronde met clomid was ze ineens zwanger!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi suuskebab, geef niet, hoef je geen sorry te zeggen bedankt voor je hoop! ik heb niet echt inzicht in tempen...heeft bij mij geen zin. Heb het 1 maand geprobeerd maar schoot van boven naar onder...zelfs ff kon er geen wijs uit...geen ei zei die hahaha....dus HA mischien toch gelijk..en ovulatietesten zijn bij mij eingenlijk altijd licht positief...nog geen echte donkere gehad tot nu toe...3 rondes al geprobeerd...

Nou lichte krampjes....kan van je rug komen maar dan heb je toch geen ongi gevoel? Duimpjes staan op!

Nana.....een struisvogelei....pas maar op dat het zaadje niet schrikt haha grote vrouwen zijn intimiderend soms voor mannen hihihihi...

Heb al goede resultaten met clomid...mijn meisje! na 6 rondes raak! ze is vandaag 10 maanden zucht....ze word groot!

Groetjes,
    Miranda

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Het komt allemaal goed!

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    da's helemaal super, dan weet je tenminste zeker dat clomid werkt. Zou mooi zijn als je snel weer zwanger bent- dan is er een lekker klein leeftijdsverschil!
    haha, dan moet mn reuze-ei maar bevrucht worden door een meisjeszaadje of gewoon door een reuze zaadje ;) . Hoewel, weet niet zeker of ik over 9 maanden nog zo blij zou zijn met een reuzebeeb :( .
    Ga nu maar even boodschappen doen en gelijk even shoppen. Heb ontzettende shop-kriebels. Kennen jullie dat? Ik heb al maanden niets meer voor mezelf gekocht (behalve zw-testen dan :) ), MOET echt even iets nieuws kopen al is het maar een onderbroek!

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    nana, heel veel plezier! ik ken het! Koop maar een mooi ROZE onderbroek! voor onder je joggingpak! ;) ;) ;)

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    :) zal ik doen. Sprk jullie later wel weer!

17. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik ken dat gevoel wel, soms moet ik gewoon iets kopen!

voel me vandaag al weer iets beter dan gisteren, maar nog steeds erg slapjes

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Balen dat hier in de lijst alweer rood te zien is.

Hier verder niet echt nieuws. Mijn temp lijkt iets te zakken nu. 36,7 vanmorgen dus verwacht morgen wel meer.m Eindelijk dan, want meestal zakt mijn temp meteen een paar tienden en niet zo langzaam als nu als ik ongi ben.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    vanmorgen lekker even wat klus werk gedaan, maar dan in andere zin haha
    Heb nu sinds eenhalf uur steken in en rond mijn navel, wat moet ik hier nu weer van denken, temp was vanmorgen ook weer iets gestegen.
    Tja nog ruim een week voor ik kan testen.....

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

He dames
    Daar ben ik ook eindelijk weer...
    Na heel wat gekloot met pc en laptop!...De harde schijf van de laptop is kapot en de pc deed het ook opeens niet meer

Nou hebben we een oude pentium 2 staan..die niet echt heel snel is
    Maar ja het is beter als niks :)

Ik zal ff terug lezen...want ben al meer als 2 weken niet meer geweest :oops:

Iedereen een fijne middag

Deel Deze Pagina