Yvie, bedankt, haha, tuurlijk mag je antwoorden! Hopen op een kortere cyclus voor je! met etos zwanger worden zal dat misschien lukken... ik mocht al niet mopperen met eerste cyclus 30 dagen, maar mijn 2e was 28 en nu zit ik waarschijnlijk rond 25 dagen ivm eisprong op dag 11. dus die pillen werken wel!
Straks past het jurkje niet meer deze zomer. Durf echt geen zomerkleren te kopen hoop dat ik ze dan nl. niet meer aankan
@Yvie: heb net ff voor je gegoogled en het is schijnbaar niet erg als je een aantal maanden niet menstrueerd.... (http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE ... 6140106770). Toch nog maar even afwachten dus.. (ik weet dat dat moeilijk is...)
Mag ik dan wel op de NOD-lijst blijven staan? Anders zit ik in mijn eentje nog in december! Ook voor als dit wel mijn ongi blijkt te zijn. Ik dacht dat die Etos pillen al heel snel hun werk hadden gedaan, en na een week ze slikken ik dan eindelijk ongi zou zijn. Hahaha
vandaag nog een ovutestje gedaan, het tweede streepje was nu lichter dan ooit, maar echt een dikke streep heb ik niet kunnen ontdekken....gisteren heb ik niet getest, want door de griep heb ik de hele dag door veel gedronken en dat mag niet als je wilt testen..... ik wacht het wel af........
@Yvie: blijf maar lekker hier hoor meid @Noa: Hmm, misschien was je ei dan gister wel? hopelijk kotm ie anders nog. Lekker irritant in iedere geval. Hoop dat je hem snel vindt! Iemand vroeg naar de 2 rode in januari (sorry weet ff neit meer wie ). Ze staan al op rood, omdat hun cyclus deze ronde onverwachts kort was, waardoor ze al heeeeel ver voor de NOD ongi werden. Het staat inderdaad een beetje gek zo vroeg, maar het kan voorkomen. @Susan: ik durf er gewoon niet teveel vanuit te gaan dat ik van de zomer zwanger ben - ben bang dat ik dan teleurgesteld wordt . Ging er in de eerste instantie ook vanuit dat ik nu al zwanger zou zijn en dat is ook niet uitgekomen. En als mn zomerkleding deze zomer niet zou passen, dan heb ik het er graag voor over dat het nog een jaartje in de kast hangt. Het jurkje was trouwens best wijd, dus wie weet kan er zelfs in dikke buik in .
ja hoor, ik ben geveld door de griep... ik baal er ontzettend van, want had eindelijk het gevoel dat we zo goed geklust hebben de afgelopen week. zou het kwaad kunnen voor het eventuele vruchtje en de innesteling dat ik koorts heb? te warm douchen was toch ook niet goed? ik heb 39 graden... wat denken jullie? einde egobericht! liefs ellen
Oh een dikke buik in een jurkje vind ik zo mooi staan! 8) Maar ik koop nu wel wat minder kleding dan voorheen. ingeval dat...
Ik was ook wel nieuwsgierig naar dit antwoord ivm met de heersende griepepidemie en ik vond dit antwoord van een verloskundige (op deze site) " wanneer je echt koorts hebt, en dan valt 38,0 op zich wel mee, heb je inderdaad een iets verhoogde kans op een mislukte innesteling, maar het is zeker niet verkeken hoor." Maar blijf gewoon hoop houden, want het hoeft dus echt niet per se niet te lukken.
@ellen: Ben toch nog even verder gaan zoeken en kwam ook een aantal keer tegen dat ziek zijn zonder koorts juist een innesteling kan bevorderen, omdat je weerstand zich dan tegen de ziektekiemen richt ipv tegen je vruchtje. Dus hoewel de koorts dan wat minder goed is, is het feit dat je weerstand een ander "slachtoffer" heeft msschien weer positief. Tja, onduidelijk dus. Zal voor je duimen!
ik heb door de griep waarschijnlijk mijn ei gemist, dus hoop dat ik nog mee kan in de 100% roze garantie
@Noa: Misschien heeft je mannetje wel supersterke zwemmertjes die al heel lang op wacht lagen toen je ei kwam . Zal voor je duimen!
Wat is het stil hier zeg! Het lijkt wel zaterdag avond... Ik ga ook maar even iets socialers doen dan achter mn pctje zitten . Fijne avond en alvast weltrusten!
goedemorgen, bedankt voor je antwoord nana33! ik had natuurlijk zelf ook even kunnen zoeken, maar lag al op tijd onder de wol! ik voel me zowaar wat beter nu, terwijl een griepje toch meestal langer duurt. zou het dan toch een innesteling zijn? @ noa, balen dat je griep hebt gehad meid, weer onzekerheid... in je onderschrift staat dat je een LEO hebt gehad, wat is dat? februari is in aantocht dames! nog even wachten en dan wordt de lijst hopelijk HEEL erg KNAL roze! groetjes Ellen