Goedemorgen dames Hoe gaat het met iedereen. Alle nieuwen welkom. Tjonge wat heb ik heerlijk geslapen, lag er vroeg in viel om half 10 zo in slaap op de bank. Dus ben toen maar onder de wol gekropen. Ben een half uur geleden wakker geworden het was temp tijd, Hij was al weer gestegen, we wachte het af.... Wat gaan jullie doen vandaag?
goedemorgen allemaal! Ik had vanmorgen een hogere temp! YES! dat doet me wel ff goed! haha! Alleen hoop ik niet dat ik ziek word ofzo, want dan zou die temp niks meer voorstellen natuurlijk.. Hier moet vandaag gewerkt worden en verder een beetje lamballen... Misschien nog even de bossen in, want het is weer heeeeerlijk weer!
Goedemorgen dames! Alle nieuwelingen welkom, allemaal op roze in februari he! Iedereen welkom op het wachtbankje, wat een gezelligheid, zitten we in ieder geval gezellig met zn allen! Zo wat hebben jullie gekletst zeg! Ik zie al wat over symptoompjes, laten we hopen dat ze echt zijn! Hier heb ik een zeurderig gevoel onderin mn buik dat af en toe uitstraalt naar mn benen, een soort spierpijn gevoel. Ook is mn stoelgang niet meer helemaal wat het geweest is... Vanochtend echt een paar keer pijnlijke steken gehad, auwie! Hoop volgende week te weten of dit een vaag griepje is of misschien een mooie beeb! Gisteren weer van mensen uit onze omgeving gehoord dat ze zwanger zijn, pfoe, het lijkt wel een epidemie!
Ricmar, fijn dat jouw temp ook weer is gestegen! Vooral na wat er deze week bij de tandarts is gebeurt! Dat geeft een mens moed toch?!
ow, odess, voor jou komt de testtijd echt al dichtbij! ik vind het zo spannend weer deze ronde! vorige ronde had ik veeeeeel meer geduld en ik merk nu dat het allemaal knaagt aan me... hmm, toch lekker afwachten in onze limo! wat die buik en spierpijn etc betreft, klinkt goed, goed, goed! Ik heb ook wel een aantal kleine dingetjes, maar durf niet zo goed te hopen, het zou ZO MOOI zijn!
Haha ja erg he, ik heb dat ook hoor! Ik ben ook erg ongeduldig van mezelf. Ik zit nu al te denken misschien kan ik dan al testen... Erg vermoeiend! Ik ben ook ontzettend aan het hopen dat het allemaal goed gaat! Ik heb stiekem wel het idee dat er iets gebeurd is, omdat ik mn bm al veel gevoeld heb. (was vorige ronde niet zo)
hey meiden, goedemorgen. Nog steeds last van onderbuik. Ik hoop nu echt dat het ei-tje en zaadje elkaar hebben gevonden en dat ik daarom wat voel. Het blijft altijd gissen totdat je mag testen of rood ziet. Nou, ik ga maar even sporten en misschien daarna nog even fotograveren. Het zonnetje schijnt hier in ieder geval. Groetjes en heel veel s6 allen.
Inderdaad geeft dit een mens weer moed. Heb alleen vreselijke spierpijn in mijn boven benen maar dat kan ook door de verzuring komen van donderdag, dus ja valt nog niks over te zeggen. ben benieuwd of ik het vol hou tot mijn nod om te wachten met testen. Heb wel vreselijke honger!
toch gewoon proberen af te wachten tot je nod... ik weet het, het is wel heel moeilijk. ik zag op je FF dat je nu op 5 dpo zit. Heb je een lf van ongeveer 14? Want dan moet je dus nog 9 dagen wachten! Dat is lang! (ik moet nog zeker net zo lang, haha!)
Ik heb geen idee hoelang mij Lf is, dit is mijn eerste maand met tempcontrole. Heb vaak een cyclus van 26 dagen, vorige maand had ik griep aan het eind van de cylclus en zat ik op 29 dagen, maar weet dus niet wanneer mijn ei is geweest. Gisteren een ovu teste gedaan die was weer iets donkeerder dan de laatste na mij ei. maar weet dat dat niks zegt. Misschien moeten we samen afspreken niet voor een bepaalde dag te testen? Haha we gaan aardig gelijk op.
mijn nod op de lijst is 5-2, uitgaande van een cyclus van 29 dagen. Maar ik heb op dag 11 (hooguit dag 12) mijn eisprong geahad, dus 29 ga ik niet halen, want ik heb volgens mij een lf van 14 dagen... Dus ik zou 2 of 3 februari al kunnen testen/ongie kunnen worden. Ik weet niet goed wanneer ik zal gaan testen (ik hoop in ieder geval dat de niet eerder doorbreken). Wat spreken we af dan? haha, noem maar een dag! We kunne het natuurlijk ook ff in de testmarathon zetten! Zou wel leuk staan als daar ook wat ROZE namen in komen (garantie!)
wordt momenteel gek van me eigen lichaam, gisteravond in bed continu een trekkend gevoel in me schaamstreek de 3 driehoek zeg maar, nu nog aan de zijkanten, en vanmorgen weer heerlijk misselijk. Maarja we blijven afwachten op het wachtbankje, misschien is dit alles wel een kleien voorteken geweest.
ps. ik heb net even je ovutesten bekeken en daarna je temp kaartje en ik denk echt dat FF je ei op de goede dag heeft hoor! Dus ik zou er vanuit gaan dat je die dag echt je ei had! Jij had toch een donor (sorry als ik het niet zo is, dan heb ik me vergist?) Wanneer zijn die zwemmers gaan zwemmen, welke dag?
goedemorgen dames hier is de ongi eindleijk weg (na 8 dagen :S) dus we kunnen weer klussen! wens iedereen veel succes ik ga iig hard duimen!
Dani: heel veel plezier en succes met klussen! Het is je ZO gegunt! Alecia: ik herken het niet helemaal, maar heb je je eisprong al wel gehad? Afwachten is toch het enige goede antwoord nu he!
me eisprong weet ik niet, dat is het verradelijke, maarja we blijven nog leker zitten op het wachtbankje, geloof dat er inmiddels een muziek instalatie aanwezig was