Waar zou de lijst ergens staan? ik heb 'm voor mijn gevoel al dagen niet meer gezien! en dan hadden we natuurlijk ook nog de leeftijd-lijst.. die is ook niet meer terug gekomen! Ik kan alleen niet zo goed omgaan met die lijsten, dus als iemand ze weer eens voor de dag kan toveren? ik zal even zoeken op welke pagina ze staan!
Ik neem aan dat het bericht voor mij was? We hebben de nacht van zondag op maandag zeg maar om 1 uur de inseminatie gedaan. (donor moet van ver komen) Maandag was de ovulatietest weer negatief. Dus ei zou goed geweest kunnen zijn op de dag die FF aan geeft. Mar een beetje massel hebben de zaadjes op het ei liggen wachten. De inseminatie is dus bijna een week geleden. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. vind het spannend...
@ ricmar: wow, dat is wel echt DE goede tijd, voor de zwemmers FIJN! Ik heb de lijst even gezocht, op pagina 70 staat ie en op 71 staat ie nog een x 'mislukt', dus ik weet niet welke nu het beste is... Nu de leeftijd lijst nog!
Zozo jullie kletsen idd wat af haha! Volgens mij is het wel gezellig op die wachtbank zo te lezen ! Nog even en dan kom ik er ook gezellig bij, maar eerst deze komende dagen er nog even tegenaan Fijne zondag allemaal!
Suuskebab ik kan je niet helpen met het terug halen van de lijsten, ik ben ook niet zo handig met die dingen. En inderdaad we hadden de inseminatie right on time haha Ben blij dat de donor zelf aan gaf dat het misschien beter was om op zondag avond nog naar ons af te reizen en niet voor maandag te plannen. Daarbij kon ik nu mooi de hele nacht blijven liggen, met positief resultaat. Al hoop ik dat dat volgende week dubbel bevestigd wordt met 2 vette strepen. Heb intussen vernomen dat de adrenaline positief zou kunnen hebben gewerkt bij de innesteling omdat dat de bloeddoorstroming in je hele lijf positief beinvloed. Wie wil kijken of de lijsten terug gezet kunnen worden? Ik mis de Roze limo
Eigenlijk ben ik heel erg benieuwd hoe dat dan zo gaat met een donor.. ik kan me goed voorstellen dat het misschien wat gevoelig ligt of dat je er liever niks over verteld hoor! maar mocht je het me willen vertellen dan mag dat altijd via pb'tje of hier... Ik kan me niet helemaal voorstellen hoe dit in zijn werk gaat namelijk. Ik vind het wel heel bijzonder!
@ suuskebab, sorry kan je ook niet helpen... @ricmar94, spannend zeg... hoop voor je dat het gelukt is Mijn mannetje ligt ziek op bed... daar gaan mn (laatste) klusdagen...
aah, suusje dat is balen zeg! heb je al een ei in zicht of nog niet? ik hoop het voor je dat je nog een beetje hebt kunnen klussen en dat het ook allemaal op tijd is/was!
Heb eerlijk gezegd nog niet echt inzicht in mn eisprong... ben sinds een half jaar gestopt met de pil en ik heb een redelijke regelmatige cycles 26 a 28 dagen. Omdat ik nog zo jong ben wil ik nog niets overhaasten met temperaturen en ovulatietesten etc. Maar we proberen wel om de dag te klussen in de vruchtbare periode.... Voor mn gevoel heb ik mn ei nog niet gehad en knapt vriendlief morgen op voor een extra kans ;p
oh ja vraagje...suuskebab jij hebt gebruikt die etos vitamines toch? ik slik tot nu toe alleen foliumzuur, is zit te twijfelen of ik over zal stappen.. weet jij waar ik wat meer info kan vinden hier? Heb gisteren al een beetje lopen zoeken, maar kon niets vinden
Dan moet je even bij zwanger worden bovenin naar 'clubs' gaan, daar staat halverwege de pagina een topic over 'etos zwanger worden'. In principe is foliumzuur alleen genoeg hoor, maar ik ben verleid door dat topic! Het zou ook je cyclus wat korter kunnen maken, dus dat moet je wel even in de gaten houden, omdat jij natuurlijk al een hele mooie korte cyclus hebt.. Ik zat op 30 zonder etos, 28 daarna met etos en nu ga ik naar ongeveer 25 of 26 dagen, dus het moet bij mij nu ook niet veel korter worden! Succes met lezen en ik ben benieuwd wat je besluit!
FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken&Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 21: MamavanJordy & yvie 22: Springmuis 23: 24: 25: Sunmaid 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 109 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 2 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity (07-03-07) * Jada1984 24 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mermaid 27 jaar wij gaan voor een 1e moppie * beebie 26 jaar hopelijk ons eerste beebje * Vandergijs 27 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mercedes, 30 jaar, 1 zoontje * Bollemieke 42 jaar 1 zoon Wesley 21 jaar en 1 dochter Silvie 17 jaar * Miracle1984, 24 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Happy79, 29 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Susan 26 jaar, gaat voor het eerste kindje! * xenas81 26 jaar, 1 zoontje Jesse 14-10-2007 * berenbotje 29 jaar, 1 dochtertje 31-8-2007, wij gaan voor onze 2de kindje * Mgwc 28 jaar, 1 dochtertje 24-03-2008, wij gaan voor ons 2e kindje * bloemjuh23 24 jaar. wij gaan voor ons 1e kindje * Krumeltje, 25 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Liesben, 37 jaar, wij gaan voor 1e kindje. * wops 29 jaar, ik ga voor mijn 1e wondertje. * Mariska165 26 jaar gaan voor het eerste kindje * hanneke, 20 jaar, 1ste kindje * linda 37 jaar, 1 dochtertje 01-08-2007 , wij gaan voor een 2e kindje * Springmuis, 21 jaar, Wij gaan voor een 1e kindje * MamavanJordy, 28 jaar, wij gaan voor een 3de kindje * Nienke07, 40 jaar, wij gaan voor een vierde kindje * Speedy123, 26 jaar wij gaan voor ons 1e kindje * Nikita33, 27 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img] http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fam ... milie5.gif [/img]
Goeiemorgen meiden, Nou ja goeiemorgen kan ik eigenlijk niet zeggen (en morgen eigenlijk ook niet, want het is al middag ), want tsjonge wat heb ik een #$%%nacht gehad! Heb al met al met moeite 1,5 geslapen. Tempen sloeg dus eigenlijk ook nergens op.. (heb t maar wel gedaan, maar kan t net z goed negeren - kwam met veel correcties op 36.8 uit). Voel me nu hartstikke brak. Om nog maar even door te zeuren: als je veel oesterogeen hebt slaap je heeeeeerlijk + veel oestrogeen is een heeel goed teken = grrrrrrrrr :x . Vorige ronde sliep ik juist de hele tijd als een roosje en was mn bm ook veel zachter(komt ook door oestrogeen). Goed t is pas 3dpo, maar IK WIL MEER OESTROGEEN!. @Suus en ricmar: fijn dat jullie temps gestegen zijn! @suusje: wat balen dat je mannetje juist nu ziek is. Stop 'em maar lekker vol met sinasappeltjes en groente om hem zsm weer op de been te krijgen! Succes![/i]
@ mermaid: dank je! voor de lijsten natuurlijk! @nana: balen zeg! hoe komt dat dan zo ineens? hopen dat je de komende nacht weer als een roosje slaapt! Dat oestrogeen verhaaltje begrijp ik niet helemaal @ suus: ik heb net ook nog ff op etos zwanger worden zitten lezen en nu snap ik gelijk weer waarom ik ze ook ben gaan slikken, er zijn er daar zoveel zwanger geworden! haha