he Odess, die bus is ook mooi - lekker fel roze! Maar een limo is toch wel iets meer in stijl vind ik... Heb er ook altijd zo'n hekel aan als ik niet kan slapen- ga dan de hele tijd op de wekker liggen kijken en mezelf gek maken met hoelang ik al niet wakker lig, waardoor ik helemaal niet meer kan slapen, hihi.
He bah meis, nou sterkte deze dag! Lekker weer met je joggingpak met pumps in de limo Allemachtig wat duurt wachten laaang... Kunnen nog een rondje Europa doen!
Hahaha...prachtig die rose limo (en die bus ook natuurlijk) Ik twijfel nog over dat etos zwanger worden... mn cycles moet niet nog korter worden... En ik loop op de zaken vooruit want ik zit nog niet eens op het wachtbankje want volgens de banner/kalender en mn gevoel moet mn eisprong nog komen. Ach ik hou op over die pillen anders schoppen jullie me zometeen naar een ander topic @nana balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt... @ suuskebab oestrogeen is van belang bij de productie van het cervix slijm en dat is weer van invloed op de activiteit en levensduur van het zaad... leven wikipedia Fijne zondag nog allemaal
ow suusje bedankt... dan hoop ik dat mijn kerel hele goede sterke zwemmers heeft, want ik merk mijn naderende eisprong dus echt NIET aan het cervixslijm... ik heb daar namelijk maar heeeeel weinig last van (wat lastig is natuurlijk). Gelukkig doen de ovutesten het goed bij mij, maar nu ga ik me stiekem weer zorgen zitten maken over dat slijm en zijn zwemmertjes
Deze limo brengt ons naar de oktober mamma's O Is vervanging voor het wachtbankje. Suus, niet ongerust maken, ik heb deze maand ook voor het eerst het rauwe eiwit ondekt, was ook maar een moment. Het lijkt me dat dat niet ongewoon is! Iederen is toch anders? Onze tijd komt!
Kan iemand me nog een keer het slijmgebeuren uitleggen? Mijn slim begint nu dikker te worden. Kondigt dat de eisprong dan een beetje aan? En gisteren enorme steken maar vanochtend geen verhoogde temperatuur. Iemand?
@suus: volgens mij hebben heel veel vrouwen niet echt duidelijk slijm, sowieso niet naarmate je ouder wordt en ik geloof dat het geen enkel probleem is om zwanger te worden. So, no worries..
Whahaha Mamaria, die is ook mooi! Die kan ons heeeel snel naar het oktober-mama-topic vliegen Ik blijf nu in de wacht-limo, maar als ik straks op roze mag neem ik graag plaats in jouw vliegtuig, 1e klas graag! kan ik al reserveren? (ivm de 100%-roze-garantie natuurlijk want dan zal hij straks wel ERG vol zitten)
in principe zou je slijm voor je eisprong doorzichtiger en draderiger moeten zijn (rekbaar). En wittig slijm dat niet rekbaar is zou juist beteken dat de eisprong nog niet is (of al is geweest)
Nou hij is niet in die zin voor febrauri, meer in de zin van, de dagen vliegen voorbij en dan is het snel februari! Niemand gaat namelijk naar februari (behalve de dames die in feb hun 1e ronde hebben natuurlijk) Maar ik heb in ieder geval een plekje voor je bij het raam.
hmm mamaria, ik ben geen slijm-expert zoals je net al gelezen hebt.. ik ben over het algemeen maar een droge volgens mij, haha! geen idee dus...
Oh sorry! Het was helemaal niet de bedoeling om je ongerust te maken....Maar je hoeft het ook niet altijd te zien he... ik heb er soms wel last van en soms niet... Maar in preciepe hoort het natuurlijk op zn plek te blijven om je zwemmers te helpen en je vruchtje vast te plakken zeg maar... Klinkt n beetje vaag.. ik hoop dat je het begrijpt
Het is inderdaad doorzichtig maar rekbaar weet ik niet. En wanneer gaat je temperatuur dan stijgen? Na de eisprong pas?
he jullie weten toch wel dat te veel vliegen niet goed is voor een eventuele vrucht he (vanwege de groeter hoevleeheden cosmische straling). Dus hoe mooi het vliegtuig ook is, ik blijf lekker in de limo.
Oh is dat zo? Ik ben anders zwanger naar mexico gevlogen en terug. En mijn vruchtje ligt nu boven te pitten!
Ach, ik maak me ook niet al te druk hoor om dat slijm... we zien het wel gewoon! misschien heb ik inderdaad volgende maand ineens wel vruchtbaar slijm! (oef, ik betrap mezelf op een fout! er komt GEEN volgende maand!