NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    ja, meteen de dag na je ei. Als je wil testen of het rekbaar is moet je anders ff met 2 vingers naar binnen gaan en als je ze eruit haalt ze uit elkaar doen en kijken of er kleine "draadjes" tussen komen (klinkt weer lekker ranzig dit :( )

2. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik zal dadelijk eens kijken. Ik heb in ieder geval gisteren voor het geval flink geklust.
    Mijn man was donderdag en vrijdag te moe :( Ik boos!
    Dus daar ging mijn om de dag theorie.

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nah 1 xtje maakt niet uit hoor, ik moet volgende maand ook gewoon naar de vs. Maar mensen die wekelijks vliegen (en stewardessen enzo) schijnen licht verminderd vuchtbaar te zijn.
    @Suus: Heee :x , inderdaad er komt dus GEEN volgende maand voor jou!

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    nou dames, ik krijg een harde kont van het laptoppen (steeds verzitten heeft al geen effect meer) dus ik ga me even aansluiten bij mijn kerel, die donkey kong aan het spelen is... ik spreek jullie vanavond nog wel!

doeidoei!

5. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    We gaan ook maar 1 ritje maken hoor :)
    Ik blijf niet vliegen natuurlijk! =;

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    donkey kongze, tot vanavond!

@mamamaria: ja, maar dan wel eentje van 9 maanden ;) (oef, over houten konten gesproken...)

7. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    automatische piloot ;)
    En anders vragen we onze wederhelften om om de beurt te vliegen. Vinden ze vast wel leuk!

En anders deze lieve piloot

8. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ellen, je vroeg wat een leo was, dat is een kijkoperatie waarbij in de buitenste schors van je eierstokken gaatjes branden, waardoor je een natuurlijke cyclus terug kan krijgen en als dat niet lukt, zoals bij mij, dan reageer je waarschijnlijk wel op clomid.
    hoop dat het een beetje duidelijk is anders moet je even googlen.

hier weer een nacht ergs slecht geslapen ondanks de griep......ben bang dat ik niet mee kan doen met de 100% roze garantie :(

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Aaaaaahh, geloof dat ik dat beertje dan toch liever heb dan mn wederhelft. Wordt al bang als ik bij em in de auto zit :) .

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kletsmajoren :) De maand januari voorbij laten vliegen ben ik VOOR :D

Noa, jee, klinkt heftig! Vervelend dat je je niet lekker voelt! Ik hoop voor je dat je wel mee kan in onze roze garantie!

11. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    het valt op zich wel mee hoor zo'n leo, je bent onder algehele narcose, dat vond ik enger dan de hele ingreep. heb wel een week last van napijn gehad, en nu is het afwachten op het resultaat......

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Noa: He meid, wat balen dat je nog steeds zo grieperig bent. Maar ik las ergens dat als je ziek bent en geen koorts hebt, dat bevorderlijk kan zijn voor de innesteling. Dus wie weet, als er nou echt zo'n volhardend zaadje was dat je ie is binnenedrongen...

13. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    helaas heb ik wel koorts of althans in ieder geval verhoging :(

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat wordt hier lekker gekletst :)

Begint spannend te worden (aan de andere kant ... we hebben toch 100% zwangerschapsgarantie :D). Ik heb nog altijd geen eisprong kunnen ontdekken (maar ik 'verwacht' m ook pas na een dag of 20) ... ben benieuwd of het weer werkt allemaal 'ondanks' de borstvoeding ...

15. YellowButterfly

Zo ik heb nu ook een heftige FF ticker, wat een site zeg, gaat een wereld voor me open :eek: Heb mn ei maar op zondag gezet, ik denk dat hij zat, zo of ma is geweest, zal ongeveer wel kloppen. Volgens die site mag ik pas op de 5e testen, dat gaat me dus echt nooit lukken O:)

Salapio, inderdaad hopen dat het straks gewoon lukt. Maar in principe ben je toch niet echt vruchtbaar tijdens bv?

Noa, he meid... *knuf*

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Odess: Leuk he al die tickers! dan is het hier tenminste niet zo saai, met iedereen dezelfde. Die site overdrijft zwaar over wanneer je mag testen. Als je een beetje een idee hebt hoe lang je lf is, tel je er gewoon 1 dag bij op en dan mag je testen. Als je geen idee heb, zou ik gewoon uitgaan van 14 en op dag 15 testen. Maarje, niemand houd je naturlijk tegen als je nog eerder test ;)

17. YellowButterfly

Ehm ik denk dat ik zaterdag test, ik denk dat ik dan op dag 14 zit en langer red ik echt niet vrees ik O:) Bovendien heb ik van die gevoelige testen waarmee je 4 dagen voor nod kan testen :)

Wanneer test jij?

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, dat klinkt redelijk.
    Ik heb nog geen flauw idee eigenlijk. Moet zeggen dat het pas zo kort na mn NOD is dat ik er nog niet zo mee bezig ben. Bij mij hangt het ook altijd heel erg af van hoe ik me voel -als ik het idee heb dat ik zwanger ben, wil ik ook eerder testen dan als dat niet zo is. Voel nu nog helemaal NIETS, terwijl ik de vorige ronde op dag 3dpo in ieder geval al een opgezette baarmoeder had. Mochten de testkirbels later toch nog komen, dan geef ik er vast weer heel vroeg aan toe ;)

edit: haha, na mn ei bedoelde ik natuurlijk!

19. YellowButterfly

Opgezette baarmoeder? Hoe merk je dat?

Het is ook veel beter om te relaxen, maar ik ga het niet leren denk ik O:)

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

He meiden
    Het begon eergister (dag 17 van cyclus) met rose verlies
    En vanmorgen (dag 19) was het allemaal bloed...ik snap er niks meer van
    Heb ook krampn bij mijn baarmoeder enz.

Maar zopas was er helemaal niks meer te zien...
    Dus ik wacht het nog ff af

Het is wel de bedoeling dat mijn cyclus korter wordt...in plaats van 35 of meer dagen
    Maar als het bloedverlies doorzet...heb ik een cyclus van 18 dagen gehad

Deel Deze Pagina