Thanks, je oordeel is de juiste hoor. Ze weet altijd alles beter. Normaal laat ik haar maar gaan, maar ik was het nu zo zat! Je kind wil iets vertellen, dan moet je niet met drama verhalen aankomen van mensen die wij niet eens kennen! Mijn vriend werd uitgemaakt voor profiteur, hij heeft van de zomer daar 6 weken gewoont. Hij hoefde ook voorlopig niet te komen! Nou, zodra wij weten wat de onderzoeken gaan doen, zullen we hun vooral niet bellen! Sorry hoor, maar ben zo verschrikkelijk boos! Dit doe je je kind toch niet aan..... Als ouder sta je er in mijn ogen ten allen tijde voor je kind
Helma, 't is idd een bizarre reactie. Je kind is toch je alles, zo denk ik er in elk geval over. Hij zal er wel flink van ondersteboven zijn.
Ja ik ben ook van mening dat je als ouders altijd voor je kind klaar moet staan(tenzij er zaken zijn die dat hebben doen veranderen) Maar het blijft je kind dus het lijkt me dat dit soort zaken je als ouders aangrijpt... en dat je er voor je kind wilt zijn Ik hoop dat je bij anderen je verhaal kwijt kunt en steun vind..
Hallo allemaal, Mijn NOD is op 23 februari. Ik meld me hier wel, maar ivm een operatie zal er deze maand weinig geklust worden, denk ik.. maar je weet maar nooit
FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken&Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 21: MamavanJordy & yvie 22: Springmuis 23: Rapoenzel 24: 25: Sunmaid 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 108 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 3 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Hier al een paar dagen flinke krampen , heel licht bloedverlies gehad en harde buik ( baarmoeder misschien), voor de rest tja wat misselijk, van 60 kilo naar 55.4 gegaan dus enorm afgevallen :s. En me buik is wat boller lijkt wel. Hoe gaat het met de rest?
nee was misselijk, lees was want als ik in bad zit gaat eten heel goed , dus gisteravond heerlijk in bad geweest, en gelukkig verneemt mijn lichaam dat enorm goed, en reageert er nu wel goed op. Hoop dat alles spoedig ophoud, dit is gewoon echt serieus vervelend.
O wat was ik misselijk gisteren en héél de nacht kon amper iets binnen houden. Ik die zo'n koffiedrinker ben ,had gisterennamiddag bezoek en had 1 slok binnen en die slok was er teveel aan voelde me sindsdien zo misselijk als iets en braken .Hopelijk hou da vlug op heb liever geen symptomen dan symptomen en toch nie zwanger .
Sinds gisteren heb ik hoofdpijn en steken in m'n onderbuik.Dus als het goed is heb ik vandaag m'n eisprong,alleen die hoofdpijn is om gek van te worden.
Goedemorgen. Hier nog steeds een zwaar gevoel in de buik, kan het geen pijn noemen, Temp blijft hoog. Ga vandaag weer buitenshuis werken dus ben pas eind van de dag terug, niet te veel kletsen anders moet ik zoveel terug lezen. Groetjes Bollemieke en Alecia wanneer was jullie ei? Jullie geven aan misselijk te zijn maar zitten zo lijkt het op de banner net na het ei.
ben al een aantal dagen continu misschien me ei was volgensmij eergister, maar ergens heb ik het gevoel dat me menstruatie neit me menstruatie was
Goedemorgen! Ach Helma wat een ouders! Hoe kunnen ze nou niet geinteresseerd zijn in hun eigen kind? Gatsie meis! Ik schrokt vanochtend van mijn buik! Hij is huge! Ik geloof dat mn darmen nogal opgezet zijn, maar heb ook last van obstipatie dus zou kunnen. Is wel echt verschrikkelijk Alicia jij valt af, ik ben echt veel aangekomen in een paar dagen volgens mij Fijn dat je in bad tenminste wel kan eten, je moet toch wat binnen krijgen!
je bedoeld je menstruatie van 2 weken geleden? Heb je al een test gedaan dan? je kan in iedergevla van deze ronde nog geen klachten hebben en daar voor ben je te veel afgevallen ik zou er mee naar een huisarts gaan het is in iedergeal niet gezond om zoveel af te vallen zonder duidelijke reden.
ben afgevallen omdat ik misselijk ben/was, ik kon me eten niet binnen houden, maarja we wachten gewoon af.