NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Noa: ik hoop voor je dat het deze maand werkt. Leg maar een mooi eitje, dan kan da zaatje hem vinden ;)
    1+1= roze :thumup:

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    zou kunnen, maar kan ook gewoon door iets anders komen helaas. Vervelend he als je niks voelt, waardoor je kunt gaan denken dat je zwanger bent. Ik heb hier hetzelfde. Maar wie weet komt het nog..
    @vandergijs: balen dat je zo'n lange cyclus hebt. Ik zou er ook helemaal gek van worden, vindt wachten bij mijn cyclus al vervelend :( . Hoop dat je snel je eitje hebt!

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ben ook weer bijgelezen.
    Hier nog steeds wachtende op mijn NOD. Mijn ei heb ik wel gehad geloof ik, twee dagen krampjes gehad.
    Nu al enkele dagen pijnlijke borsten vooral rechts. Heb het gevoel of ik de hele dag met stijve tepels loop.

Verder geen nieuwtjes. Afwachten maar tot 8 feb. Of eigenlijk 14 feb. dan heb ik met mijn vriend afgesproken dat we gaan testen mocht er nog niks gebeurd zijn.
    Wie is ook wachtende op zijn eerste NOD na de pil? Wanneer gaan jullie testen?

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Lauw: hee ik heb iets heel raars. Vind het altijd leuk om kaartjes te kijken en klikte net op je Ff link, zie ik mn eigen kaartje :( . Ik denk dat je link niet helemaal klopt, zodat iedereen gewoon zn eigen kaartje ziet. Check anders maar ff :D

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @nana: huh wat raar... ik had al moeite met een link van het kaartje erop te krijgen, dacht dat het me nu gelukt was.... niet dus :( sorry..

kun jij uitleggen hoe ik mijn kaartje kan toevoegen?
    alvast bedankt ;)

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

Ik heb het ook met hulp van iemand anders gedaan ;) , het was volgens mij nog best ingewikkeld, maar zal even kijken wat de uitleg ook alweer was :rolleyes:

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hier ook nog maar even vragen.. ik heb namelijk iets 'raars'..
    Vorige week donderdag kwamen de duiveltjes langs... (licht vloeien begon op dinsdag en donderdag zette het goed door) Vandaar dat ik me in het NODfeb. meldde..
    Zaterdag, de dag dat EIGENLIJK mijn NOD was, was het echter alweer over... kort dus. Eigenlijk alleen donderdag echt flink gevloeid, ook met buikpijn enzo.. vrijdag minimaal en zaterdag dus helemaal weg... :(
    Nu vloei ik opeens sinds vandaag weer .. :confused: Niet heel heftig, maar toch wel echt roze... Ook een soort ongipijn.. verder nergens last van...Wat dit nu weer is?! :(
    Iemand een idee?

Oh ja... ik heb voor de soort van zekerheid vrijdag nog even getest.. negatief... dusss... :(: :(:

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @lauw: Volgens mij staat het bij menu- sharing -en dan rss. Dan staat ie volgens mij in dat balkje.

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @nienke: wat raar :( . Maar je lichaam kan natuurlijk gewoon een keertje van slag zijn. Volgens kan zelfs degene met de meest regelmatige cyclus wel eens zoiets raar hebben - ik zou er dus niet gelijk teveel van gaan denken. Hoop dat je ongi nu wel doorzet en ja daarna snel weer een ei hebt!

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @nana: dank je... ik hoop dat het nu wel klopt

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Lauw: jaaaaa, hij doet het :D .

12. Ingrid74

Ingrid74 Lid

21 jan 2009
    51
    0
    0
    zo ook weer een dag werken erop zitten :D
    Ik vroeg mij vandaag eens af of iemand weet of het slikken van Echinaforce een probleem is mocht je zwanger zijn?

Zo ikga maar eens lekker eten koken en later even rustig terug lezen wat er allemaal geschreven is, jeminee, bijna niet bij te houden. ;)

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hallo allemaal :zwaai:

Zo, na een dag een werken weer even kijken hoe het met jullie gaat! Jullie hebben weer best gekletst!

Ingrid, echinaforce is volledig homeopatisch, vaak zijn dat soort dingen dus niet kwalijk. Mocht je het zeker willen weten, kijk even op de bijsluiter! Maar ik kan het me niet voorstellen dat het kwalijk is!

Miracles, he meid gatsie wat een klap... Hopelijk deze maand direct maar weer roze dan en dan moet het zich goed vasthouden!

Nienke, apart zo kort! Ik heb ook vaak een korte ongesteldheid hoor, dus op zich kan het geen kwaad. Je test nega dus ja...

Hier al weer 10 dagen dpo. De krampjes zijn wat naar de achtergrond, maar heb wel echt last van pukkels! Veel in mn nek en ook tussen mn boobs :eek: Vrees dat het niet heel lang meer gaat duren voordat ik ga testen O:)

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames
    Ik heb even snel wat proberen terug te lezen, echter voel me grieperig, heb best wel hard gewerkt de afgelopen dagen en dan dat van die tandarts vorige week.
    Ik ga zo douchen en mijn bed opzoeken, morgen weer een drukke dag.

"spreek"jullie later wel weer

Groetjes

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh heerlijk, die meiden die al weer bijna kunnen gaan testen. Ik ben bijna van mijn heftige menstruatie af. Was goed te merken dat het resten van de miskraam waren.
    Ga maar eens even ovutesten bestellen, want ben wel benieuwd of mijn ei weer een beetje op de goede dag komt.

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ricmar, doe lekker kalm aan!

Annie, hopelijk komt alles snel op gang. Ze zeggen wel eens dat je na een mk vruchtbaarder bent, dus misschien wel gewoon weer op roze deze maand! En dan moet de beeb goed vasthouden!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Even een vraagje heb het ook al in het juiste forum gevraagd maar daar heeft niemand een antw.

Ik heb al 4 dagen onwijs last van mijn tepels, kan er niet aankomen en het voelt net of je een stijfe tepel hebt.
    Wie heeft tips om de pijn iets te verzachten.
    Heb deze vraag geloof ik al eerder gesteld hier maar toen reageerde niemand vandaar dat ik het nogmaals vraag.

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Tja ik weet niet of mijn banner wel klopt. Normaal heb ik een cyclus van 28 maar afgelopen maand was ik 4 dagen later ongesteld. Ik voelde me ook zwanger met grotere en gevoelige borsten en misselijk. Niet dus. Ik ben 1,5 dag echt ongesteld geweest en toen 2 dagen nog een beetje met afvegen maar verder niet. Goed dat was dus 7 tot en met 10 januari. Dus dat was dat dacht ik. (Natuurlijk testjes gedaan en die waren natuurlijk negatief). Dus gewoon vrolijk verder aan de klus enz. Vooral tijdens de vruchtbare dagen (en die had ik ruim genomen door de cyclus verlenging zal ik maar zeggen). Nu had ik gisteravond en vanmorgen ineens een beetje bloedverlies (roze en bruinrood) en nu weer niets meer.
    Dus ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken en moet maar gewoon geduld hebben denk ik. Wat denken jullie?

Het helpt wel he, hier lezen wat iedereen voelt enzo, ik word er wel rustiger van...jullie? Gek hè, dat je lijf ineens je voor de gek gaat houden. Ik ben al wel vaker een tijdje pilloos geweest en dan was dat niet. Maar ja toen was er ook geen mogelijkheid dat mijn grote wens uit zou komen...

Dus met zijn allen in de limo met chocolade, roze koeken en superfijne muziek. Oja en breiend.... Jee klinkt echt lekker dat wachten...hahahaha

O da wachtuh is erg...ik doe hierboven wel stoet maar ondertussen....

19. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Hey meiden,

Leerzaam om jullie verhalen/ ervaringen hier te lezen, hoorde net van Susan dat dit forum er ook is!

Dus bij deze.

Annie, heb inderdaad van de gyneaucoloog een keer gehoord dat je veel vruchtbaarder bent na een miskraam. En tegen mijn zus is dit ook een keer gezegd, toen ze net een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had gehad. Weet niet meer precies waarom, sorry.
    Ik wens je ontzettend veel succes de volgende ronde en voor nu ontzettend veel sterkte. Al klinkt dat nu misschien wat cru maar ik bedoel het goed!

Zelf heb ik ook 3 miskramen achter de rug de afgelopen 2 jaar.
    Nu zou ik misschien zwanger kunnen zijn, maar weet t niet zeker, misschien dat jullie me kunnen adviseren...

Heb de 14e januari een klein beetje rozig bloed verloren, alleen deze dag.
    Op 19 en 20 januari heb ik een slijmerig, licht rozig drapje verloren, het stelde erg weinig voor.
    Op 21 januari heb ik vrijwel niets verloren, wat kleine spoortjes.
    Kun je dit een ongesteldheid noemen?

Nu had ik rond 22/ 23 januari zo ongeveer ongesteld moeten worden. Normaal gesproken ben ik goed op tijd en heb ik flink wat last ervan, ben hiervoor ook naar de gyneaucoloog geweest maar die heeft gelukkig niets kunnen vinden. Ik verlies normaal gesproken ook heel wat bloed met bloedklonters erin..
    Mijn cyclus is normaal zo´n 27/28 dagen.

Ik heb een zwangerschatestje ingevuld nav mijn vorige 4 menstruaties en daar kwam het volgende uit:
    - datum eisprong/ ovulatie: 10 januari
    - datum innestelling : 15 januari

Klachten:
    - voornamelijk zere borsten, best pijnlijk!
    - alsof er een feestje in mijn onderbuik, baarmoeder is...

Enig idee?

En lieve meiden, ik wens jullie allemaal echt ontzettend veel sterkte en succes en hopelijk zullen we allemaal snel ons wondertje mogen ontvangen!

Liefs.

20. suusje2009

22 jan 2009
    37
    0
    0
    Jeetje...wat gaat dat snel zeg! jullie kletsen echt veel. Fijn om de ervaringen van anderen te lezen...doet me echt goed dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is ;)
    Eisprong is geweest... begin na 6 maanden pilloos eindelijk het vertrouwen in mn lichaam weer te krijgen en de signalen te snappen.
    Ben toch bang dat ik naar de volgende ronde ga aangezien manlief de afgelopen (vruchtbare) dagen ziek was...helaas

Iedereen succes met wachten of veel plezier met klussen

@miracles...sterkte meid

Deel Deze Pagina