Hey Susan, Weet niet of je hier iets aan hebt? Vond dit op een site: Heb je pijn aan je tepels na het voeden (borstvoeding)? Zet een kopje thee, en hang daarna het theezakje in ijskoud water. Leg ze nu een paar minuten op je tepels, de pijn gaat weg. En ook vond ik dat er vrouwen zijn die (amandel)olie op hun borsten smeren... Misschien helpt t, ik hoop het voor je! Succes! Liefs.
@Olyfje, spannend zeg...ja zo weinig bloedverlies...dat is wel raar inderdaad. Het zou zo maar een innestelings bloeding zijn... Moeilijk he... je wil zo graag dat het zo is... maar aan de andere kant ben je ook bang voor de teleurstelling... Heb je al getest?
He Olyfje, Je hebt het forum gevonden zie ik. Veel lees en klets plezier. En snel testen wie weet sta je dan als eerst op Roze deze maand
FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje & Senna04 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken&Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis 23: Rapoenzel & juf Mariska 24: Lieselke & LJoey 25: Sunmaid 26: Miracles 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 120 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Tis altijd uit te proberen, zou zeggen: Baadt t niet, schaadt t niet...Tog? Die 1e weet ik niet, dat van de theezakjes.. Die 2e was echt specifiek voor als je pijn aan je borsten hebt, zonder dat je BV geeft... Maar zoals gezegd het blijft uitproberen, wat bij de 1 helpt, hoeft bij de ander nog niet te helpen.. Jah Suusje, tis zeker spannend! Heb nog niet getest, probeer deze week af te wachten, als me dat lukt haha... En anders bel ik uiterlijk donderdag de huisarts of ik haal donderdag of vrijdag een test... Volgens die berekeningen van de calculator had ik vanaf 22 januari een test mogen doen... Maar jah of die berekeningen kloppen? Ik hou jullie zeker op de hoogte! Liefs.
Ik geef geen borstvoeding maar you never know. Eerst maar eens proberen met olie smeren. Dat van die theezakjes lijkt me niks
Jah die theezakjes lijken me ook niets, maar aan de andere kant, ik denk dat het wel goed verzacht omdat het koud is. Maar dat kan (amandel) olie ook doen, want olie is vaak in 1e instantie ook best koud als je het op je huid smeert... Succes! Wil je misschien laten weten hoe het afloopt, ben best nieuwsgierig.
Wauw al 120 mensen op dit forum op staat nog niet iedereen op het NOD lijstje. Waar ik het kindlijstje gebleven eigenlijk
@Susan: dat van die theezakjes klinkt wel logisch aangezien alles wat koud is pijn verminderd, toch? Heb zelf eigenlijk geen andere oplossingen -ik heb er zelf ook behoorlijk last van. @Olyfje: het klinkt alsof het best wel eens raak zou kunnen zijn bij jou, spannend! @annie: Jeeeeeee, je eerste normale ongie zit er weer bijna op . Nu hopen dat je ei lekker snel komt en dan mag je ook weer op de wachtbank - o nee in de wachtlimo natuurlijk . @Odess: Kan me goed voorstellen dat je testkriebels krijgt, t klinkt best een beetje hoopvol bij jou... Zal voor je duimen. Wel gelijk laten weten, he! @Ricmar: Och, beterschap meid. Hoop dat je je na een nachtje goed slapen morgen weer wat beter voelt!
Zie mezelf toch niet echt zitten met theezakjes op mijn borsten. Jullie wel? Heb nog wel massage olie in huis dat werkt vast ook wel of zou het echt amandel olie moeen zijn? Heb gister al bodybutter gesmeerd maar dat hielp ook niet echt.
Hoi allemaal, heb moeite om alles bij te houden. Ik kijk elke dag wel een keer, maar ik kan er haast niet aan lezen. Maar wat me net overkwam, vandaag zou het de dag van de innestelling zijn. En ik ga naar het toilet, veeg me droog aaaaah streepje bloed...... Zou het dan nu.............., oh ik hoop het zo. We hebben echt mega geklust Maar ja nog maar even afwachten he. Maar dit geeft wel moed Nog een paar dagen en dan gooien we er maar een testje tegen aan. Ben erg benieuwd. Groetjes Maris
Trouwens ik ben gek op thee, maar om ze nu aan mijn borsten te hangen. Zie me zelf al zitten zeg Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo'n last hebben dat je van alles probeert. Misschien helpt het ook wel.
Hahaha Mariska, begrijp je helemaal, heb er t zelfde idee bij hihi, maar jah je weet maar nooit... Enne, ga voor je duimen meid! Susan, heb gelezen op die site (waar ik de infor vond) echt amandelolie, maar misschien kun je ook andere olie gebruiken.. T blijft toch uitproberen. Liefs.
Ga eerst eens massage olie gebruiken helpt het niet en de pijn blijft dan toch maar amandel olie kopen In een uur tijd is mijn rechter borst weer helemaal bij getrokken Ze zijn nu even groot (hij was kleiner dan de linker duidelijk zichtbaar door mijn koltrui heen). VREEMD
Hallo allemaal, Ik heb echt mn best gedaan om alles terug te lezen, maar aangezien ik de vorige keer was blijven steken op pagina 50, heb ik dus nog aardig wat in te halen! Ik doe het daarom ook even zo: Degene die al ongi zijn geworden: Super balen! Hopelijk is het de volgende ronde wél raak! En voor de mensen die in de wachtlimo zitten: Succes met wachten en neem nog maar een stukje chocola erbij Voor alle klussers onder ons: Klus ze! Wij zijn deze week ook weer druk in de weer met klussen. Waarschijnlijk heb ik zondag mn ei, dus dat schiet al op. Kan er alleen nog steeds niet aan wennen om te blijven liggen na "de daad"...ben zo gewend om naar de wc te lopen om het éen en ander te lozen! (als je begrijpt wat ik bedoel ) Maarja, alles voor het goede doel zeggen we dan maar he? En ik vraag me eigenlijk af of dat ooit wetenschappelijk is bewezen dat het beter is om even te blijven liggen?!?