Ik kom even wat strooien hier, ik denk dat jullie het goed kunnen gebruiken! *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* Super veel succes met testen en wachten dames... Hopelijk hebben julie er wat aan
mag ik ook een beetje hcg? volgensmij heb ik vandaag een innesteldag en ben best zenuwflappig. Vreemd genoeg.
Goeiemorgen iedereen Wat kunnen jullie goe tetteren zeg kmoet altijd pagina of 5 verder lezen . Hier al bij al misselijk bij momenten en gisteren lage rugpijn. Soms steken in mijn buik. We zien wel zit op wachtbankje nu hopelijk hebben we met vele positieve test in februari Groetjes Mieke
goedemorgen! Ik heb deze nacht gelukkig weer lekker geslapen, alleen te kort! Pfoe, ik kon er echt niet uit! @done: tja een bloedneus kan je zomaar aan het denken zetten, maar kan natuurlijk ook toeval zijn; toch wachten he @happy: fijn dat je kan starten met je februari ronde! @bollemieke, princi en alle andere wachters: wat duurt het lang! @elegance: dank je, ik heb flink wat kunnen vangen!
Nou normaal heb ik echt niet snel een bloedneus of ik moet wel heel hard gaan vechten Dus misschien is het een goed teken zo dat ongelukje! Het liep er echt met een stroompje uit
Hoi meiden, Zag iets over een streepje bloed. Kan goed innesteling zijn ja. Even afwachten maar. Hier is de ongi voorbij, dus we kunnen weer aan de klus. Heb voor februari 1 pendel staan haha.
Ik heb vanochtend getest, ja ik beken O Ik 3 minuten wachten, helemaal niets. Kruip weer even mn bed in. Kom ik er na een goed half uur uit om te douchen, zie ik een streep op de test, lichtroze. Wel vaag, maar hij is er wel. Nu weet ik niet wanneer hij ontstaan is, ik weet dat je de test tot 15 minuten af mag lezen maar ik weet dus niet sinds wanneer de streep er staat. Ik heb dit nog nooit eerder gehad! Ben ik slachtoffer van de indroogstreep? (omdat ik weet dat we allemaal van fotostaren houden, pics in mn album. Het is me niet gelukt om de streep er zo duidelijk op te krijgen als dat ik hem irl zie, maar je ziet een vage streep...) *Einde EGO bericht, gaat bijlezen*
goeiemorgen! vanochtend de duivels op bezoek, dus kom voor deze cyclus op 32 dagen, dat klopt mooi met voor mn zwangerschap (toen had ik steeds tussen de 31-33). Eigenlijk sla ik met 32 dagen februari precies over en zou mijn volgende nod op 1 maart zijn, maar dat vind ik niet leuk.... dus ik ga stiekem gewoon nog een keertje uit van 31, haha, zou iemand mij op de lijst willen zetten op 28 februari? trouwens, ik zit nog steeds in de wachtstand hoor, heb vriendjelief nog niet kunnen overhalen helaas, dus kijk gewoon nog een ronde mee! hopelijk brengt deze maand een hoop ROZE met zich mee! succes iedereen!
ik zie ook een streepje hoor Odess, maar ja, ik weet ook niet precies hoe het zit met afleestijden enzo.... ik zou morgen gewoon nog een testje ertegenaan gooien als ik jou was!
Hi meiden! Kan iemand mij op de lijst bijzetten voor 22 februari? Hoop dat het deze maand eindelijk raak is! Mischien helpt het elfje wel..
Hey hallo allemaal, Ik ga jullie verlaten.....de zijn niet doorgezet. Gisteren een afspraak bij de gyn gehad. Hij zag gewoon een nieuw vruchtje zitten. Het is nu even afwachten of het wel blijft zitten natuurlijk. Ik had namelijk nogal wat bruinverlies....... Gisteren bloed laten prikken, vanmiddag krijg ik daarvan de uitslag en volgende week moet ik terug komen voor nog een echo. Dus ik ga heel voorzichtig op roze!!!!! liefs berenbotje
*druk keukenkastje aan 't uitruimen op jacht naar een grote pan om wat HCG in op te vangen* 2 dagen overtijd spannend!! Joyce Ow ging het dan zo hard Done? Werk ze Princi!! Alecia zullen we samen maar gaan zitten zenuwen op 't wachtbankje. Owww Odess maak 't nou niet te spannend hoor Nou berenbotje voorzichtig gefeliciteerd dan!!!!!!!!!!!!!!!
Mariska, oe spannend! Ik hoop voor je dat het allemaal is gelukt! Pooh, ik geloof daar niet zo in, die zaadje zwemmen in het 'slijm' en volgen dat gewoon. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet zouden kunnen als je staat. Ik blijf iig nooit liggen... Suzan, weird, gelukkig zijn ze weer bijgetrokken, lijkt me een bizarre ervaring, 1 grote en een kleinere Done, oe goed teken! Bij een vriendin van me was dat het eerste 'bewijs' dat ze zwanger was! Elegance, thanks, we hebben het nodig! Mieke, oe klinkt ook goed! Happy79, welkom, hopelijk voor jou gewoon roze deze maand! Dat krijgen we namelijk deze maand allemaal Surf, haha gezellig, kom erbij! Maart is nog te ver weg Ik wou er zaterdag weer een testje tegenaan gooien, dan hoef ik niet te werken. Lijkt me echt een crime om posi te testen en dan direct naar je werk te moeten racen! Berenbotje! Whoehoe! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het mooi zitten!
FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid 26: Miracles 27: 28: surf Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 123 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 2 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
wacht wacht wacht, stress stress stress, mom neem ff iets te drinken, en ff relaxen, dit is niet goed, zweethanden en ondertussen ijskoud.