Niet stressen! hahaha lekker makkelijk gezegt. Ik wil naar de markt eigenlijk maar zit nog heeeeeeerlijk in pyama naar me dochter te kijken hoe ze aan het "koken" is op haar manier.
nou me pendel zegt dingen en ik voel dingen ben misselijk en voelt iets raar in me buik, en me boobies doen ongelovelijk zeer gistert al blauwe adertjes gezien. Dus ikke zit heel (ont,ge)spannen op de wachtbank.
Meid dat is toch heerlijk! Niet stressen maar genieten, wie weet! Kom gezellig in de limo zitten, rijden we gezellig verder! Koeky, dat zeg ik nu ook heel stoer hoor, maar ik zie het gewoon niet zitten om vlak voor mn werk te testen...
hahaha ow jeetje. ik kan alleen niks zeggen om je rustiger te krijgen hahaha ben zelf net zo op dit moment
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat ook niet handig is vlak voor je werk. hahaha toen ik zwanger bleek heb ik alleen maar zitten smilen de hele dag. hahaha
Er zijn ook veel mensen op mn werk zwanger, dus ik wil niet dat ze er naar gaan vragen en dat ik dan rood wordt ofzo... Ik ben slecht in liegen, dus moet mezelf beschermen
hahaha ken het gevoel ik kan ook absoluut niet liegen. Dus toen mijn collega toen vroeg nadat ik net terug was van de VK (wat hij niet wist) Ben je zwanger!?! kon ik gelukkig zeggen JA!
Als er nog mensen zijn die gependeld willen worden door mij ( heb weinig ervaring enkel me schoonmoeder pendelt hetzelfde als ik) laat je dan horen ( geen beachmasters hoor) door een pb te sturen kan niet zeggen of je dezelfde dag nog reactie terug krijgt.
Dag dames, Ik doe ook mee! mijn NOD is op 25 februari, wel een beetje balen haha, valt net na de carnaval, dus zwanger of niet, toch maar nuchter blijven. kan ik wel bobben voor mijn man, zal hij wel niet erg vinden. heb net mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil gehad, netjes na 31 dagen. dus daar ben ik in elk geval al blij om (waarschijnlijk de laaste keer dat ik blij ben ongi te zijn). suc-6 allemaal
Ik heb de foto's in een ander topic geplaatst (vage zwangerschaptesten oid) en daar geven ze me goeie moed Begin een beetje te hyperen, nee rustig blijven... (stuiter stuiter)
Alecia: heb je een pb gestuurd. Odess: spannend meid. Ik zie idd ook een hele lichte streep. Over een paar daagjes maar weer testen. Nieuwe meiden: welkom.
Odess spannend ! Ik zie ook echt een streep hoor. Niet stressen (doe ik wel voor je haha!) Berenbotje gefeliciteerd! Super toch? Wel even spannend natuurlijk, maar 't komt vast goed nu. De roze februari geeft hoop!
dmoontje Ik zit ook met de carnaval, mocht het raak zijn....Dat gaan mijn vrienden echt meteen merken...Normaal ga ik echt los met de carnaval...Fake maar even een griepje dan geloof ik
Nou het zal mij benieuwen. ik durf nog niets te hopen maar merk wel kwaaltjes. Na een redelijk regelmatige cyclus van rond 27 dagen, waarvan gem. 5 dagen ongesteld, ben ik 7/1 zo'n twee dagen een klein beetje ongesteld geweest. Ik weet niet wat dit betekend dus vind het allemaal nogal vaag. Inmiddels wel al een kleine week erg gevoelige beurse borsten. Afgelopen maandag (evt. innestelingsdag) voelde ik een lichte streek/duw in mijn linker lies en vanaf die dag ben ik ook, met vlagen moe, misselijk, prikkelbaar (vind mijn man) heb ik het koud en zweet toch en wil ik geen strakke broeken meer aan. Ik durf nergens op te hopen maar ik houd jullie op de hoogte! NOD is 3 februari