Oke. Ik heb op dag 17 (zaterdag) mn ei gehad denk ik en woensdag had ik erg veel kramp, kon niet meer rechtop staan maar leek ook wel op darmkrampen, weet het niet meer goed. Is nog 2 dagen vervelend geweest. Ik denk dat dat mn innesteling was, maar het hoeft niet natuurlijk... Ik heb wel veel last van spierpijn in mijn benen en af en toe krampjes in mn buik. Ik voel mn onderbuik en af en toe mn liezen, maar kan ook omdat daar mn focus ligt. Moet je altijd spierpijn hebben dan? Suus, ik had verhalen gezelen over dat de kruidvat test beter zou zijn... Die is toch ook 4 dagen voor NOD?
Hallo dames wat kunnen jullie klesten Ik heb gisten avond bijgetankt Had wat verhoging 38.3 en voelde me grieperig vanmorgen enorme spierpijn maar de koorts was weg Om 5.30 uur was de temp 37.5 en om 7.30 uur was hij 37.2. weet niet zo goed wat ik aan moet houden voor de curve. Maar spierpijn is ook een teken? En gevoel van ziekte? zit nu op DPO 8 volgens FF Mag nog even wachten met testen. Oke ik zag roze voorbij komen JoeHOE!
hihi volgens mij heb ik me ei al gehad 2 dagen geleden maar voor de zekerheid haal ik toch nog even ovu's ook
@Odess: nee hoor je hoeft echt niet altijd spierpijn te hebben, maar somige meiden hebben een spierpijnachtig gevoel in hun buik/bm! @Ricmar: balen dat je zo ziek bent zeg . als je van 5.30 tot 7.30 gewoon echt diep hebt geslapen dan zou ik de 7.30 temp nemen. Ben je af en toe wakker geweest of heb je alleen maar heel licht geslapen dan zou ik de 5.30 temp nemen. Veel beterschap! @koeky: Oh, ok. Nou dat scheelt dan toch weer een paar daajes wachten dan
Hoi meiden, Wil iemand mij op rood zetten? De hebben vanochtend hun intrede gedaan.. Dan gaan we alweer maand 5 in.. Tijd gaat toch best snel! We zijn wel aan het twijfelen of we deze maand gaan klussen november en december zijn al ontzettend drukke maanden met verjaardagen en kerst enzo.. Zijn nog een beetje in dubio maar ja wie weet welke kans je dan laat schieten.. Wat wel positief is dat mijn cyclus korter is geworden. Ik zal mijn ondertekst nog even wijzigen.. Meiden veel succes ik ga naar maart! Liefs, Bloempjuh
FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & Dmoontje 26: Miracles 27: 28: surf Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 124 Dames voor Pink Baby Dust 1 Zwanger , 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @bloempjuh: He balen meis . Ik hoop dat het mooie maart huis je meer gelukt brengt!
ben vandaag ook een beetje zenuwachtig, moet straks naar het zh om bloed te laten prikken, brrrr daar houd ik helemaal niet van. ze gaan dan mijn progesteronwaarde bepalen en aan de hand daarvan kunnen ze zien of ik deze maand een goede eisprong gehad heb....pas volgende week krijg ik de uitslag, dus dat word een week breien en duimen draaien op de mooie wachtbank..... aan die meiden die ongi geworden zijn....kop op en maart word vast jullie maand! aan de meiden die zwanger zijn....voorzichtig gefeliciteerd! (hoop dat ik jullie snel mag volgen) aan alle wachtende....succes aan alle klussers.... ook succes en veel plezier!
@Noa: Ah spannend, wel jammer dat je dan nog een week moet wachten op de uitslag . Hopelijk blijkt er volgende week dat je gewoon een ei hebt gehad! Wat betreft dat prikje, da's zo voorbij joh, even de andere kant op kijken en het is gebeurt 8) .
hey happy 79, ik heb het nog beter opgelost, heb me opgegeven om te werken met carnaval, altijd een goed excuus om niet te drinken haha.
ik heb mijn administratie even nagekeken en ik heb op 5 en 6 dpo wel wat lichte ongie krampjes gehad, maar of dat een innesteling kan zijn? Ach, ik wil het weer te graag ook!
Ik heb net weer getest en dezelfde streep verscheen, maar hij was er al na 5 a 6 minuutjes Meiden, ik denk dat ik zwanger ben
odess wat goed! Alvast een kleine felicitatie! Hoe voelde dat bij jou na je ei, wat je net omschreef als een waarschijnlijke innesteling? Ik wil ook!
@Odess: Jaaaaaaaaaaaaaa, helemaal super . Zet je jezelf nu ook op roze? (onze arme lijst heeft je kleurtje hard nodig!)