. Haha, is wat weg, je streepje? Geloof me nou maar je streepje kan ALLEEN weggaan als er helaas iets mis zou gaan met je beebje-to-be en zo heel groot is die kans al niet meer. Misschien moet je het anders gewoon nog even een paar daagjes laten bezinken. Maar - wat voor rare verhalen je soms ook hoort - echt alleen HCG kan zw-testen roze streepjes geven en hcg heeft altijd een duidelijke oorzaak
*breekt even in* Er was net een klant en die zei tegen mn collega: succes nog met je zwangerschap. Collega is NIET zwanger, is al 15 kilo afgevallen . Oeps! @Berenbotje en Odess GEFELICITEERD!
Odess: een streep is een streep meid. Alvast gefeliciteerd. Wanneer is je NOD precies? Verder hier niet heel veel nieuws. Wel ff een vraagje. Stel dat het deze maand niet raak is en volgende maand of die maand erop wel. Dan zou ik in december of januari uitgerekend zijn. Nu is mijn oudste zoon jarig op 30 december. Zouden jullie het klussen daarom laten of niet?
Nee de streep gaat niet weg, maar de beeb moet blijven zitten. Hou je vast beeb! Pfoe... Zit hier samen met mn vent en we kunnen het niet geloven... Mn Nod staat op dinsdag. Ik weet dat ik een lange LF heb, maar wanneer ik nu ongi zou worden is verassing. (mn cyclus werd elke keer een paar dagen korter) Zit nu pas op 11 dpo...
Ik heb daar ook over na zitten denken, maar ik ga er geen rekening mee houden. Blijf lekker door klussen, een kerstkindje is ook leuk! Wat is jouw gevoel?
Nee, ik zou het om die reden nooit uitstellen. Mijn zussen en ik zijn ook vlak na elkaar jarig en dat was vroeger nooit een probleem. Alleen maar leuk zoveel feestjes achter elkaar .
Boempjuh balen, maar als je cyclus kort is kan je nog mee voor een roze feb, maar weet natuurlijk niet hoe je zit. Gelukkig kleurt de lijst al weer wat roze al durft niet iedereen hem in te kleuren ik hoop dat ik mee roze mag kleuren heb mijj roze stift in de aanslag. Pff nog een paar dagen. maar wanneer zal ik testen? Weet niet of ik me kan bedwingen
Ik zou het zelf geen probleem vinden. Maar voor mijn zoontje hoop ik dan maar dat hij of zij niet op zijn verjaardag komt of net ervoor of net erna. Nu met de jongste heb ik dit ook zoiets. Hij is op 2 maart jarig en ik ben zelf 14 maart jarig. Maar ja, eerst maar eens zwanger worden hahaha.
Ricmar, ik zou als je je kunt bedwingen pas testen op je NOD. Er zijn zoveel verhalen van mensen die voor hun NOD testen en dat het dan toch nog mis gaat (hopelijk hoor jij hier niet bij Odess, sorry maar ik moest het even vertellen) Hoewel ik weet dat het moeilijk zal zijn haha. Zit jij trouwens altijd zo hoog met je temp? Vind het vrij hoog hoor die van jou, hopelijk betekent dit iets posi. Bij mij zit hij na mijn ei rond de 37 of zo, hooguit 37,1. Toen ik zwanger was van de jongste toen zat hij op het einde rond de 37,1 en 37,2.
Ja, en mocht het wel heel snel ervoor of erna vallen - dan hoeft er nog steeds niet een probleem te zijn. Zo lang je alle verjaardagen maar wel even echt viert- het liefts ook nog op verschillende manieren. Het wordt dan meer lastig voor jou dan vervelend voor je kids. @Ricmar: tja, dit is het moment waarop ik natuurlijk moet zeggen op je NOD. Maar ja, als je er een goed gevoel over hebt en het niet heeel erg vindt om vals neg te krijgen...
FEBRUARI 2009 1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid 26: Miracles 27: 28: surf Datumloos: mamaria TESTMARATHON 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 123 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 3 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Een heel voorzichtig hurray! Ik ga niet zo bang zijn dat het misgaat *ooohhmm* Ik ben nu zwanger
Oe mamma van jordy zeg dat nu niet Ik geloof dat het in 10% van de gevallen misgaat, ik hoop dat ik gewoon bij de 90% hoor!
Ik las ergens dat het verschil in kansen dat het mis gaat van vlak voor je nod en op je nod maar zo'n 10-15% is. Weet niet of het waar is natuurlijk, maar als het zo is vind ik het niet zo'n groot verschil. Ik testte vorige maand ruim een week na mn nod (heel licht) posi, maar het ging toch nog mis. Ik denk ook dat het ook uitmaakt wat die test voor je betekent. Soms heb je al zo het gevoel dat je zwanger bent, dat het ook zonder test heeel verdrietig is als je gewoon ongi wordt - een lichte roze streep maakt het (voor mij althans) dan niet veel erger.
Wat mijn temp betreft, ik heb geen vorige curves. al zat ik vorige maand wel op tempen tussen 37.2 en 37,4 met een fikse verkoudheid. Ik heb zelf nooit geen temp ook nooit echt koorts tenzij ik dood en dood ziek ben, maar dan kan ik ook niet meer op de benen staan. ik hoop dus ook dat dit een voorbode is van een roze Ricmar
Ik zal je nog antwoorden. Ik klapte op woensdag (na zaterdag mn ei gehad te hebben) dubbel van de pijn. Had erg last onderin mn buik. Ik wist op dat moment niet goed wat het was. Ik had toen een stoelgang die paste bij mn ongesteldheid. (dus ik merkte wel dat het iets met mn BM te maken had) Het heeft nog 2 dagen pijn gedaan, niet meer zo erg als woensdag maar wel hinderlijk. Ik ben ook geen bloed verloren. Hierna kreeg ik last van constipatie. Nu is dat weer iets minder. Ik heb ook een drukkend gevoel onderin mn rug en spierpijn in mn benen. Maar als ik ongesteld ben dan straalt dat door naar mn benen, dat heb ik sinds de 'innestelling' ook. Verder heb ik nu steeds wel een zeurderig gevoel in mn buik, maar niets ernstigs Oe Ricmar ik hoop het zo voor je! Hoeveel dagen zit je na je ei? Jij had je ei toen op zondag toch... Je kan het proberen?
Ik hoop voor je mee Ricmar. Odess: natuurlijk ga ik er gewoon vanuit en duim dat jij bij die 90% hoort waarbij het gewoon goed gaat. Maar ik wilde het toch even gezegt hebben sorry. Ik weet dat het heel moeilijk is om niet voor je NOD te testen, bij mijn tweede hem ik ook voor mijn NOD getest.
Mijn jongste zoontje wil niet echt slapen, en ligt hier net papa in zijn bedje te babbelen haha. Leuk om naar het gebabbel te luisteren hoor.
@Odess: heb je je toch maar in de lijst gezet . Ga hard voor je duimen dat je beebje zich goed vast blijft houden! We hebben nu trouwens wel twee kleuren roze in de lijst, haha. Odess heeft de standaard kleur gebruikt, maar degene die berenbotje op roze heeft gezet heeft een fellere roze. Dan kunnen de zwangeren vanaf nu kiezen denk ik .