Februari 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab 6: Happyme & Pearl29 & noa1980 & Tessa8 7: Princi 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 & Lauw 10: Senna04 11: 12: winnie pooh 13: Zinah 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 38 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes
jullie staan er bij en heb me zelf van de 28ste naar de 10de verplaats Hou eerst een cyclus van 35 dagen aan En ik heb tarwekiemcapsules besteld...heb er veel goede verhalen over gelezen Dus ben benieuwd of ze bij mij ook werken
He Senna, hier lijkt me makkelijker. Even een vraagje, hoe kom jij nou aan die winks? Ik heb dat nog steeds niet uitgevonden, schaam schaam.
Oja, tuurlijk! Wel vaker gezien, maar ga meestal naar snel antwoord. Sorry! Mijn naam is toch niet Corry! He bah Senna, jammer dat jij alweer in februari zit. Maar ik zal je denk ik snel volgen.
Moet toch eerst mijn menstruatie doorkomen. Moet binnen nu en een week komen. Anders vk bellen. Heb al twee dagen last van mijn buik en rug en nu ...helemaal niets meer. vaag!
Ja dat is waar Wat vaag dat je nu geen last meer hebt En normaal heb je altijd krampen enz. als je ongie moet worden?
Ik ga lekker mijn bedje in. Ben morgen wel vrij, nouja in de ziektewet, maar maak het eigenlijk veel te laat voor mijn lichaam. Is lichamelijk gezien niet niks zo'n miskraam. Eerst is je lichaam 2 weken bezig met een zwangerschap en vervolgens met alles afbreken. Die pijntjes vragen ook veel van een lichaam. Trusten meid, zie je morgen vast wel weer en dan kom ik hier ook maar af en toe kletsen. Zit tenslotte ook nog in december meer te schrijven.
Normaal de dag voor mestruatie klachten als dit, maar als het dan doorzet, dan ben ik overal van af. Misschien zet het zo wel weer op als ik in mijn bed lig.
Ja is goed hoor Het is zeker niet niks een miskraam Heb er zelf ook goed 1 a 1,5 op de bank gelegen en deed haast niks anders dan slapen.. Kon voor de rest ook weinig...was al kapot na de hond uitlaten maar ja het moest wel want vriendlief was aan het werk en we wonen op een flatje Nou welterusten voor zometeen En gezellig dat je dan ook hier komt kletsen (ik klets ook nog steeds in dec hoor ihihihii)
Hoop dat het doorzet! (beetje raar gezegt natuurlijk ) Maar dan kunnen jullie ook weer verder Dikke knuffel
meiden wie zet mij even op de lijst op 10 febr.... helaas moet ik naar hier, na 2 dagen een pos test te hebben gehad, vanmorgen flinke buikkrampen, en flink bloed verlies.....dus....GAME OVER....
Nou ik kom me hier helaas ook melden. Mijn NOD is 5 februari. Zou iemand me op de lijst kunnen zetten.
Februari 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons 6: Happyme & Pearl29 & noa1980 & Tessa8 7: Princi 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 & Lauw 10: Senna04 & luukske 11: 12: winnie pooh 13: Zinah 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 40 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes