zo alweer de eerste zwangere.. berenbotje hoort eigenlijk nog bij januari he...maar 2 staat wel mooier..hihihihi... nu de rest ook he..
1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid 26: Miracles 27: fl3xgirl 28: surf Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 28 Februari * fl3xgirl 125 Dames voor Pink Baby Dust 2 Zwanger , 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb bloempjuh weer even rood gemaakt. @Flex: He meid, weer iemand uit januari erbij, jammer . Heel veel succes deze ronde!
Ik had zondags mijn positieve ovu test, en maandags was hij negatief, Volgens FF had ik dinsdag mijn ei? Dus weet niet of ik er al goed aan doen, weet iemand of je ook koorts kan krijgen van een innesteling? Want dat zou dan de koorts verklaren. Verder zou ik niet weten waar ik me zo beroerd van gevoelt kan hebben. Was net of ik flink de griep kreeg, maar vandaag is dat dus weg, op de spierpijn na.
tja je moet het ergens over hebben dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer kleuren roze! zijn. Niet schuldig voelen hoor tis toch gezellig
@ Berenbotje & Odess: WOEHOE! Gefeliciteerd. Echt te gek, geniet ervan. Ik heb mijn nod 9 feb, dus moet nog even geduld hebben. Pff, wat gaat de tijd langzaam als je moet wachten ](*,)
Zooow ik heb samen met me meid de stad even onveilig gemaakt. Wat kan ze zich toch heerlijk aanstellen. Ze ligt nl. regelmatig op d'r knieen of op d'r rug of op d'r buik of te stampvoeten als ze iets niet mag. Dan zie je iedereen kijken zo van ZOOOO! en dan denk ik tja ze ken wel zoveel willen maar dat gaat toch echt niet gebeuren. Net wilde ze spelen op de roltrap van de H&M. Ik blijf verder heel kalm tot ze uit gedramaat is en dan loop ik weer verder met haar natuurlijk. Of net toen we weer terug liepen dan wil ze lopen geen probleem want ik moest een nieuwe doos kopen voor het duplo deze werd wat krap ging nog wel dicht maar met een bult in de deksel. Maar goed die kan dan mooi op de wagen staan. Nee wil ze de wagen duwen ook goed. Dan wil ze weer op me arm JA dag weet je wat ze weegt. Dus ik zet 'r weer in de wagen gillen als of de wereld vergaat nou vind 't best hoor. Iemand hoorde me zeggen de wereld vergaat niet hoor. Dus die kwam gelijk een praatje maken dat zijn kinderen dat ook zo deden. En vreemde ogen dwingen dus mien was gelijk stil hahaha. Dat had ik moeten hebben toen ik vanochtend naar huis reed van de markt toen ben ik met een sirene naar huis gereden Verder zijn kids leuk hoor maar ze hebben soms buien
Yeahh 2 al in het roze Odess en Berenbotje gefeliciteerd! Helaas ook al een aantal op rood, jammer meiden! Suc6 de volgende (of nog deze) ronde! Komt goed! En alle wachters en klussers natuurlijk ook veel suc6! Spannend! Fijne avond
Jeetje wat weer een hoop geschreven, maar wel twee zwanger. Van harte gefeliciteerd............ En nu maar hopen dat de roze garantie zijn vruchten afwerpt, zodat we allemaal naar de oktobermama's kunnen. O ja even een vraagje wat verstaan jullie onder DPO ben nog niet zo thuis in alle benamingen Wat mijzelf betreft, vermoed dat ik gisteren mijn innestelling gehad heb. Het is bij 1 streepje bloed gebleven. Kan verder niet echt zeggen dat ik klachten heb. Misschien mijn (*)(*) die wat zeer doen. Die voel ik met name als ik bijvoorbeeld op mijn zij in bed lig. En heb al twee dagen wat lichte hoofdpijn, maar moet zeggen dat het ook een wat drukke week is. Zou willen dat ik al kon testen maar ja..........dat wachten Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind om iedereen zijn verhalen en ervaringen te lezen hier op het forum. Liefs Mariska
dpo is is hoeveel dag je na je eisprong bent... zo te zien ben jij nu 6 dpo...als je een lf hebt van 14 dagen.. lf is lutuale fase.. dat is de fase tussen ei en ongi.. als ik het verkeerd heb dan moeten jullie het zeggen hoor dames...
He Joyce, Dit had ik ook. Toen een paar dagen later toch ongi. Ik hoop voor jou dat het beter uitvalt!
Hahahahahhahahaha Leuk toch zo typje dat precies weet wat ze wil....leuk verhaal koeky en die bank van vanmorgen...heeeerlijk Verder...Jeetje een dagje op mijn werk niet stiekem meekijken we zijn zo'n 10 pagina's verder.... Berenbotje en Odess..........SUPER! Joepie Roooooooooozzzzeeeeeeeee! Zo ik doe het maar even rustig aan vanavond. Had vanmorgen en gisterenochtend een beetje roze/rood/bruin (moeilijk om de kleur te duiden) verlies en voel steekjes, krampjes. Nu darmen, gisteren meer baarmoederachtig. Waaaaaaachteeeeeeen dus...zucht...stuiter....zenuw....