NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

hebben jullie voor thijmen al een loopstoeltje?

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey Bruisje,

bedankt voor je reactie. Het is me duidelijk geworden.

Groetjes Maris

3. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Gefeliciteerd Berenbotje & Odess.

Ik vang ook nog even wat HCG en ROZE op. Wie weet ;)

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Princi :D klinkt hoopvol!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dank u allemaal :) Ik heb net nog even van die goedkopie kruidvat testen gehaald. Kunnen die ook voor NOD gebruikt worden?

Iedereen verder ook op roze he!

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gezellig :)

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Je kan ze eerder gebruiken maar goed ik zou 't niet te vroeg doen dan. :) Ik zou 't dan vrijdag of zaterdag weer doen ;) misschien wel morgen :)

*geedit*

8. YellowButterfly

Zaterdag ben ik 14 dpo, bij een normaal mens zou dat haar NOD zijn ;)

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hahaha had even de lijst op gezocht en me bericht aangepast. :) Meestal zo'n 2, 3 dagen voor NOD toch wel dacht ik. :) Dames verbeter me als 't anders is :)

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hmm hier net wat bruinachtige afscheiding, lijkt op begin menstruatie, maar zit nog ver voor mijn Nod en heb vrij regelmatige cyclus.
    Had vorige week dinsdag volgens FF mijn Ei, ook wat ongi gevoel maar toch anders..
    duimen jullie mee dat dit een innesteling is?

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee, het wordt afgeraden vanuit het consultatiebureau, schijnt niet goed te zijn voor de heupjes en omdat Thijmen zich al zo goed kan verplaatsen, kruipend, vind ik het niet nodig. Een collegaatje heeft er ook eentje gekocht voor haar zoontje, want die kon niet goed kruipen, was super gefrustreerd, dus dat was een mooie oplossing.
    Ik denk wel dat de kids het superleuk vinden! Maar als ik jou was zou ik haar er niet al te lang achter elkaar in laten zitten. Gewoon voor de zekerheid...
    Wel een superleuke foto had je trouwens!

12. YellowButterfly

Ricmar ik duim voor je! Klinkt hoopvol :D Kan he, 8 dagen na je ei!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Het maakt me zo onzeker, bah kon ik maar in de buik kijken....

14. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    hoi dames,

Als ik even mag reageren:

Ik heb toen 3 dagen voor mijn NOD een kruidvat testje gedaan, maar er kwam een heeel licht streepje ( zit ie er nou wel of nie ?) Toen gelijk een CB test gehaald en daat stond op ZWANGER. Dus je kunt wel eerder testen, als je niet zoveel geduld hebt als deze miep hier hhahahah

groetjes Amanda

15. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    toch weer 4 ongi..wat jammer! en 2 zwanger :) ben benieuwd hoeveel roze we gaan zien

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal! ik heb even een half uur (!) zitten bij lezen.... 2 zwangeren! odess en berenbotje, gefeliciteerd!
    ik lees veel over testen, ik ga proberen om pas te testen op 5 februari. toen ik zwanger was, testte ik pas positief op dag 45 van de cyclus... maar geen idee wanneer mij ei is geweest.
    de kruidvattesten 2 voor 5 bevallen mij ook het beste.
    ik heb nu ook testen van de babyboomshop, maar wat een rare dunne papiertjes zijn dat zeg! een paar milimeter dik en breed maar! wie heeft ervaring met deze testen?
    ik vind het hoopvol dat we al 2 zwangeren hebben! t is nog niet eens februari!

voor diegenen die al eens een miskraam hebben gehad, denken jullie ook wel eens: anders was ik nu...
    een collega van mij is precies even ver als ik anders ook was geweest. ze heft net de 20 weken echo gehad en kwam dat vrolijk laten zien. best moeilijk hoor! ik wil ook!

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ ricmar:

DUIM-duim-DUIM-duim :thumup: DUIM-duim-DUIM-duim

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rustig hier! allemaal voor de buis bij gtst? ik moest huilen gisteren om anita! (goh, huil nooit voor de tv, toch een symptoom? hihi)
    ga gauw weer op de bank liggen, tot straks! (jammer... een comp boven... een laptop is ook wel makkelijk!)

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo moet in een dag bijlezen vanaf pag.99 maar ben er weer.
    Berendbotje en Odess gefeliciteerd.

Heb vanmiddag amandelolie bij de kruidvat gehaald ga vanavond beginnen met smeren hopen dat het helpt en mijn borsten wat afzakken.
    Heb ook meteen maar een eigen merk test mee genomen. Hoop dat ik hem kan laten liggen tot 14 feb. Eigenlijk 16 feb. hebben we gister maar bedacht
    14 feb is op een zaterdag en de dag erna moeten we mijn schoonouders ophalen van een weekend weg. Stel dat het raak is dan zitten we vast met een grijns in de auto en hebben ze het meteen door. Dan maar maandags testen dan is mijn vriend ook thuis. Nog twee dagen langer wachten.

20. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden,

Weer even bijgelezen.

@ Odess en Berendbotje Gefeliciteerd, hopelijk volgen er deze maand nog veel meer roze namen.

Ik heb vandaag ook de kruidvattesten (met pipetje) weer gehaald. Ik heb ook nog een van Etos liggen, maar die vond ik de vorige ronde niet fijn. Dit kwam door het plastic laagje waardoor het licht weerspiegelt en je niet goed kan zien of er een streepje staat of niet. Sorry als je dit wel een fijne test vindt, maar ik vind kruidvat beter.
    Ik hoop dat ik de testen nodig heb deze ronde.

Deel Deze Pagina