@koeky: aah wat een leuk verhaal over je kleine. Eentje met pit, zo te horen Krijg er ook al helemala zin in, maar ja eerst maar es zwanger worden . @Moosje: best veel tetsen hebben zo'n plastic laagje, daarom sloop ik ze vaak. Trek ze gewoon open en dan die binnenste strip eruit, dan zie je het veel beter. @Ricmar: heb nog nooit gehoord dat je koorts kan krjgen van een inneseltin- althans niet direct. Indirect misschien, omdat je weerstand rond je innesteling lager is. Jij had toch een beetje bruin slijm zei je ( sorry weet het niet meer zeker), dat klinkt toch wel hoopvol! @Susan: wat wil je lang wachten met testen zeg! Petje af als je het volhoud, maar mocht je de kribels krijgen dan mag het vast ook wel wat eerder. Je banner zegt dat je over 10 dagen kan testen of klopt ie niet? @amanda: ik hoorde juist altijd dat die digi zoveel hcg nodig had, maar dat valt dus reuze mee begrijp ik. Goed om te weten ,want hier liggen er nog 2 .
Wow, wat ziet het er echt uit nu zeg! Voelt vast heel onwerkelijk. Ik duim stiekem dat ik je over een weekje mag volgen, maar een enketlje naar het mooie maart huis lijkt me waarschijnijker op dit moment .
Ik hoop natuurlijk ook dat deze maand ons allemaal geluk mag brengen! Ik vind het nog wel spannend hoor, maar goed, ik probeer mezelf gewoon te vertellen dat ik zwanger ben en mis kan het altijd nog gaan! Maar daar gaan we maar niet van uit - hou je vast beeb! Ik heb nog niet zoveel HCG, maar toch strooi ik graag alles wat ik over heb om jullie te helpen HCG HCG HCG Sorry meer heb ik nog niet
Ik kan me niet voorstellen dat ik nu al ga menstrueren. Had 7 jan mijn laatste en heb altijd een cyclus van 26 dagen (langste 29) Dus zou het nu echt niet moeten worden. Tja ik hoop dat het allemaal met de innesteling te maken heeft incl de koorts.
voor Odess (mooie banner!) en Berendbotje! *duimduimduim* voor Ricmar @Ellen, geen ervaring met mk (gelukkig), maar ik kan het me heel erg goed voorstellen! Zou daar ook erg sip van worden denk ik ... hopelijk snel weer een posi test en een probleemloze zwangerschap (meiden sorry jullie kletsen echt te veel voor mij hoor, ik lees dus alleen laatste 2 pagina's) Hier alles prima. Nog geen ei ... verwacht 'm wel een dezer dagen ... alleen hebben mn man en ik een nogal druk dag+avondprogram en het is al vroeg (Mirre)dag, dus dat klussen ... als we ons kussen ruiken dan slapen we al
Zo weer helemaal bijgelezen...wat een verhalen 2 rose! Gefeliciteerd! De klussers...klus ze En ik blijf samen met de andere "rustig" wachten
nou dames ik blijf denk nog even in febr maar wel met een nieuwe ronde bruinverlies is ingetreden dus morgen denk op rood............ helaas
@ Odess en Berendbotje Gefeliciteerd, dat er nog meer rose mag komen. Ik heb sinds vandaag zo'n gevoel alsof ik ongesteld moet worden,terwijl ik pas m'n ei heb gehad.Vreemd,normaal niet gehad.
He meiden, even een vraag. Ik heb nu enorm veel last van puistjes. Ik weet wel dat dit rond je ongi veel voorkomt en dan heb ik ze ook meestal, maar kan het ook met je ei te maken hebben dat hij eraan komt ofzo dat ik nu puistjes heb : het is me nooit eerder opgevallen rond mijn ei. Iemand mee bekend :
Meis, die pukkels heb ik ook sinds een week. Heb je je ei al gehad misschien? Je lichaam kan gekke dingen doen!
hallo allemaal! Ik ben weer thuis achter de laptop, dus nu kan ik weer volop meebeppen! Beter als op die pokketelefoon! Dus nu nog ff officieel! ODESS GOED BEZIG MEID! JIJ BENT ONS GROTE VOORBEELD! BERENBOTJE: GEFELICITEEERD! Zo, dat is eruit! Ik had vanavond, vroeg in de avond weer wat krampjes links, maar ik ben zo bang dat ik ze mezelf inbeeld! verder heb ik een wat drukkend gevoel als ik een wat vollere blaas krijg... en ja mijn (.)(.) zijn lekker gevoelig, maar niet onuitstaanbaar ofzo. Ik wil TESTEN! Maar ik doe het niet hoor
Nee ik denk niet dat ik hem al gehad heb. Meestal voel ik hem heel duidelijk en de laatste 2 rondes was mijn lf steeds 14. en 34 dagen. Dat zou betekenen dat ik mn ei a.s maandag zal moetne hebben. Een week te vroeg lijkt me vreemd, maar ja wie weet.