@ ricmar, ik denk dat jij het langer vol gaat houden dan ik! Zullen we er maar een weddenschap van maken? @ odess, JA als het aan mij en aan mijn ventje ligt, ga ik accuut mee, desnoods zonder te testen! hahaha, maar ik moet er toch echt eerst aan geloven... Ik zou het zo graag willen
we zouden er om kunnen wedden, maar ja of dat ons tegenhoudt. zelf hier ook van die vage dingen waardoor ik het WIL weten. Maar wie weet hou je het ook wel netjes vol tot je NOD. Ik zit nu op DPO 8 volgens FF
Ik zou het wel heeel gezellig vinden Hoeveel DPO zit je nu? Mag je al bijna of is de 13e ook echt je ei geweest?
nou odess als je heel even mee in mijn administratie wil duiken (FF link), dan mag jij me advies geven over hoeveel dpo ik zit... Volgens het kaartje nu 10 dpo (ei dag 11), maar als ik nu de 2 witte bolletjes bij dag 11 en 12 als discarded invul, dan geeft FF mijn ei op dag 13 en dan zou ik dus pas op 8 dpo zitten.... Dus nu twijfel ik een beetje! het eerste bolletje is om 7 uur 's ochtends en het tweede bolletje om 10 uur 's ochtends, alle blauwe om half 9...
Pfff ik weet weinig van temperaturen Dus bij deze een pot zout Ik zou zeggen dat je ei op maandag is gekomen en dan zou je vandaag 9 dpo zijn. Ook gezien je posi test op zondag? (wanneer op de dag?) Dat betekend dat je al snel kan testen
posi ovutest was 's avonds om 22.00, dus ik weet niet hoe hij 's middags zou zijn geweest... de dag ervoor nog nega om 21.00
Hmm dan zou het ook goed op dinsdag zijn geweest dus, aangezien hij zo laat op zondag was. Heb je je ei gevoeld?
Tjonge nou al een innesteling pijn doet dan is dat zeker net gebeurd. Heb aan de linkerkant vreselijk steken zweet breekt me uit en ik kon niks anders doen dan de oer kreet auw. Kijkt mannetje me verbaasd aan wat doe je? Tja wat zeg je dan?,,,,,
nou dit keer niet echt gevoeld nee, vorige maanden duidelijk eerste links en maand erna rechts, nu was het allemaal maar vaag! Maar als ik naar mijn temp kijk en naar de stijging die na je ei standaard komt, dan kan mijn ei (gezien de vaste tijden om 8.30) dus alleen op dag 11 of 12 geweest zijn, want op dag 13 is de temp al gestegen, dus als ik dan dag 12 aanhoud, dan zit ik nu dus idd op 9 dpo, wat dus een dagje langer wachten betekent!
Oe Ricmar dat klinkt heel erg goed! Ik ga naar bed, trusten meiden! Ik ga wild dromen vannacht gok ik O En morgen direct weer testen ook en hopen dat ik weer een streep zie! Doeidoei!
ja ricmar, ik heb zojuist de conclusie getrokken dat ik het maar op 9 dpo hou! dus nog niet testen tot maandag hoor!
slaap lekker odess! Je eerste bewuste zwangerschaps droom! ricmar: spannend bij jou joh, laat 'het' maar lekker innestelen!
ik wacht netjes af, zolang er geen rode duivels zijn is dat natuurlijk ook positief. tjonge wat een steken net in mijn buik en nog is het niet helemaal pijnvrij, het is pijnlijker dan het ei wat springt. Ik hoop het... Dinsdag testen suus?
dinsdag zou dan 15 dpo zijn, dat is natuurlijk wel ideaal he! maar als mijn ei toch 1 dag eerder was, dan word ik wel maandag al ongesteld denk ik... Dus wat zal ik dan doen he?
ik denk zelf maar die menstruatie komt toch wel (of niet als het goed is) en ja een dag later is die test vast net zo mooi als hij positief is. Ik denk zelf dinsdag te testen als er nog geen duivels zijn. Man lief moet naar de tandarts dus als ik dan positief heb getest zit hij daar mee in zijn hoofd en niet met zenuwen voor de tandarts haha
Ach, ik zie wel wanneer ik test.. In ieder geval niet eerder dan zaterdag en niet later dan dinsdag! Ik hou het gewoon nog even spannend voor mezelf!