hihi maakt het zo'n herrie dan? nou ja een uur is ook al best lang toch. Dus das wel erg leuk voor dr! jij ook al zo rood, hier ook vreselijk! Was vannacht zelfs helemaal doorgelekt (heb ik nooit) (sorry voor de details) sterkte maar! en komende maand word jij gewoon ROZE hoor!
haha dat had ik ook tpoen ik stopte met bv tis maar 1 of 2x zo erg daarna is het weer normaal bjorn is nog meer bijgedraait vind nu nie erg te weten wanneer ik vruchtbaar ben heb al aangegeven dat het 7 dagen lang klussen wordt omdat ik nie weet wanneer me ei komt haha wil wel ovu testen kopen maarja heb net een dure wasmachine gekocht
fijn da ie er ook helemmal voor gaat! ik zou gewoon twee weken lang om de dag doen en als je het idee hebt dat je ei in de buurt is een paar dagen elke dag, dan kan het niet missen toch en heb je helemaal geen ovu testen nodig. ik zou er alleen maar onzekerder van worden denk ik, maar goed dat ben ik
leuk! thijmen schuift langs de salontafel en de tv kast, super hoor. hij moet alleen nog snappen hoe het werkt om het hoekje om te gaan, nu valt ie om bij de hoek haha
ik was gister trouwens chaggerijnig! omdat ik ongie was geworden, baalde echt heel erg omdat we er nog niet voor gaan, ik wil ook zo graag, maar ja, ben tenslotte niet alleen... hopelijk draait ie nog bij anders moet ik nog 5! maanden wachten, pff, nou ja, blijf gewoon hier lekker lezen en zo, vind ik ook leuk, alleen is het nog leuker als je echt meedoet... *einde egobericht*
:x :x :x :x krijg alweer slecht nieuws wordt echt gek hier. de foto's van esmay zijn niet meer te redden GVD :x :x
Dat is zeker slecht nieuws. IK neem me elke keer voor om back ups te maken maar dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik zal dat maar snel gaan doen dan voordat ik alles kwijt ben (ooit)
mssn tip voor iedereen: laat je foto's op je fotokaartjes staan totdat je een back-up hebt gemaakt. mn vriend moet ook even back-uppen binnenkort, want alle fotokaartjes zijn bijna vol
me vriend belde net een collega van hem denkt het nog te kunnen redden op hoop van zegen en anders maar naar een speciaal iets kost alleen even 2000 euro